Character sheet Leeftijd karakter:: 17 Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..
Onderwerp: Erica -> Erin (de eerste XD) vr jan 01, 2010 4:02 pm
Ik ben Erin, 15 jaar. Mijn ouders zijn nog bij elkaar, ik heb een autistische broer van 18 en een jonger broertje van 10 met PDD-NOS. Ik hou heel erg van mijn (weinige) vrienden, en eigenlijk lijk ik heel erg op de omschrijving bij Erica. Ik zit op zangles, al drie jaar, hou van paardrijden. Ik ben niet lesbisch, dat dan weer niet. ^^ Ik ben snel verlegen maar draag wel graag wat ik mooi vind. Truien, spijkerbroeken, eigenlijk standaard kleren. Ik ben vroeger enorm gepest, maar dat is uiteindelijk opgehouden. Ik woon in Groningen, zit op een alto-school (ook al ben ik er zelf geen). Het voordeel is dat je niet snel als 'gek' of 'raar' wordt bestempeld. Iedereen kan zichzelf zijn zonder bang te zijn buitengesloten te worden. Al komen er nu steeds meer tutjes... Maar een voorbeeld: Toen ik er nog niet opzat was de populairste jongen gek op ballet, en zat er ook op. Ik had het daar laatst over met een vriend die op een andere school zat, die altijd buitengesloten wordt en die vertelde dat als die jongen bij hem op school had gezeten dat hij binnen een week weggepest zou worden. Belachelijk!
Christof
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 02-01-10
Character sheet Leeftijd karakter:: 19 jaar. Partner: Geen tijd voor.
Onderwerp: Re: Erica -> Erin (de eerste XD) za jan 02, 2010 7:09 pm
Tja zo is de wreedheid van de mens nou eenmaal. Ookal was je hier veel eerder dan ikzelf WELKOM denk ik maar en veel prg plezier zou ik zeggen.