London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Erica's kiekjes.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Erica's kiekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Erica's kiekjes.   Erica's kiekjes. Emptydo feb 04, 2010 9:50 am

Ja, ik begin ook een foto-topic. Ik heb een hele mooie nieuwe camera gekocht (van 300 euro) en ik ben dus ook van plan foto's te gaan maken. Hoe ik zo gek kom zo'n dure te kopen? We hebben wel een camera, maar die is gewoon niet scherp, die heeft maar 3x optische (=lens) zoom. Daarmee worden foto's niet goed scherp. Voorbeeldje (dit moeten zeehonden voorstellen):
Spoiler:

Niet echt geweldig hè? Ik heb intussen ook al wat proeffoto's gemaakt, dus ook nog niet helemaal perfect maar wel veel scherper. Want mijn nieuwe camera heeft 20x optische zoom, dat is zo ongeveer het hoogste wat je kan hebben zonder afneembare lens.
Deze van is van onze tuin terwijl het sneeuwde (als hij onscherp is komt dat omdat mijn comp hem vergroot heeft):
Spoiler:

Binnenkort zet ik er meer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy

Daisy

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-01-10

Character sheet
Leeftijd karakter:: 16
Partner: Nog niet

Erica's kiekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Erica's kiekjes.   Erica's kiekjes. Emptydo feb 04, 2010 5:27 pm

Ze zijn best leuk, Je kan ze verkleinen met tinypic wist je dat? Dat neemt wat minder ruimte in als je hem gaat kijken....
Maar oke, zijn best leuk maar al zou je er meer maken zou ik er beter op kunnen beordelen...
Ciara

Ciara

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 15-01-10

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17 jaar.
Partner: I don't want love now..

Erica's kiekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Erica's kiekjes.   Erica's kiekjes. Emptyvr feb 05, 2010 2:31 pm

Zoals Daisy al zei; verkleinen is fijner om te zien. Wink

De eerste foto is inderdaad niet zo geweldig. De tweede vind ik echter ook niet geweldig, omdat hij aan de donkere kant is. Razz Ik snap het als het donker is omdat het sneeuwt, want ik ben niet heel dom. Maar, het is een kleine moeite om hem ietsje lichter te maken. :}

En om eerlijk te zijn vind ik die tweede foto niet heel professioneel lijken.. Misschien was dat niet de bedoeling, maar toch. achja, tis niet mijn smaak van fotografie, laten we het daarop houden. Very Happy

Succes nog met foto's maken. :}
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Erica's kiekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Erica's kiekjes.   Erica's kiekjes. Emptyvr feb 05, 2010 4:30 pm

Ik probeerde hem even uit, ik ga later wel kijken of ik echt goeie foto's hierop zet. Ik wilde even het verschil laten zien. En trouwens, dat verkleinen.. normaal doe ik dat met paint, maar ik was een beetje lui. Hoe zou ik dat moeten doen met tinypic?
Gesponsorde inhoud

Erica's kiekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Erica's kiekjes.   Erica's kiekjes. Empty

Erica's kiekjes.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Centraal punt :: Off-topic :: Fotografie-
Ga naar: