London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Nieuwe schoenen?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Tierny
Admin
Tierny

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-12-09
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd karakter:: 19
Partner:

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptywo dec 30, 2009 2:36 pm

Tierny stond in de nogal dure merkwinkel een beetje rond te kijken. Een jonge Australian Silky Terriër stond naast haar. Het diertje heette Prince en was net een barbie om te zien. Het diertje had een roze halsband met steentjes en een kroontje als hanger. Het was verbazend dat hij geen jasje aanhad. Ze duwde een aantal kledingstukken opzij die aan het rek hingen en bekeek een blousje. Ze pakte het blousje en liep naar de pashokjes. Prince trok ze gewoon mee.
Ze kwam met het blousje aan naar buiten en bekeek zichzelf in de spiegel. Het blousje zat perfect. Dus deed ze het weer uit in het pashokje en deed het alvast in haar handtas. Dan hoefde ze niet zo te sjouwen. Ze had nog een paar broeken en paste die ook. Ze had er vijf, maar twee zaten goed. Dus hing ze de andere terug. Toen ging ze naar de schoenen afdeling. Ze pakte een aantal pumps en laarzen en paste ze. Ze nam twee paar hakken en een paar laarzen mee. Ook kocht ze nog een zonnebril van 280$. Hij was met echte zilveren pootjes en was afgewerkt met 10 echte steentjes. Daarna liep ze naar de kassa en rekende tevreden af. Ze haalde alles uit haar tas en gaf het aan. Prince was naast haar gaan zitten.
Even later liep ze de winkel uit met twee zakken vol kleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://londonteenagers.actieforum.com
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptywo dec 30, 2009 4:30 pm

Erica liep rustig door de drukke winkelstraat. Bij elk winkeltje keek ze naar binnen, om te zien wat ze verkochten. Bij London Mode bleef ze staan, en liep naar binnen. Het was een gigantische winkel, en met hele coole kleren. Ze hadden van alles, en Erica liep gelijk te zoeken naar een topje. Ze merkte al snel dat die niet op de begane grond te vinden was, en keek op een bord. Op het bord stond wat ze waar verkochten, en topjes, T-shirts en hemden waren op de derde etage. Erica stapte op de roltrap en ging op weg. Na een tijdje kwam ze aan op de derde etage. Erica liet haar ogen dwalen over de vele kledingrekken, en zag de topjes waar ze naar had lopen zoeken. Ééntje trok ze uit het rek, en bekeek het zorgvuldig. Hij was zwart, met zilvere opdruk: Think I'm a bitch? Wait till you see my mum. Ook bekeek ze de maat nog even, het was een S. Mooi, dan zou hij passen. Snel rende ze een kleedkamer in, trok haar paarse t-shirt uit en trok het topje over haar hoofd. Zurgvuldig bekeek Erica zichzelf in de spiegel. Hij sloot mooi aan, en je zag hoe mooi slank ze was. Niet te erg natuurlijk, maar gewoon normaal. Ze zocht nog een paar andere uit, en liep ook nog even tussen de broeken. Ook daar koos ze een paar van uit. Tevreden liep Erica met haar aankopen de winkel uit, en zag daar iemand staan. Ze zag eruit alsof ze alleen dure dingen kocht. "Haai," zei Erica vrolijk. "Ook leuke kleren gekocht?"
Jack

Jack

Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18 bijna 19
Partner: -

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptywo dec 30, 2009 4:39 pm

Zachtjes liep Jack door de stad heen. Z`n muziek dopjes zaten in z`n oren en hij neuriede mee met z`n muziek. Plots zag hij de dure winkel voorzich. Misschien zat er iets leuks bij de jongens afdeling. En zo niet vond hij het wel leuk om even binnen te gaan. Hij liep naar binnen en je hoorde een belletje. Deze negeerde hij en liep naar de mannenafdeling. Hij ging met z`n vingers langs de rekken. Niets leuks. Hij keek naar de schoenen en zag een paar gympies staan. Hij bekeek het prijskaartje. Z`n hart maakte een sprongetje. Betaalbaar! Hij pakte dit paar en liep naar de kassa. Daar zag hij een uittehoogte meisje met haar hondje en nog iemand. Hij bekeek de drie en maakte een rollende beweging met z`n ogen toen hij het hondje zag. Hij liep verder naar de Kassa en betaalde.
Erica

Erica

Character sheet
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptywo dec 30, 2009 10:24 pm

Erica wachtte op een reactie, maar toen die uitbleef liep ze weer verder. Van achter hoorde ze geluid, hoewel de straat al uitgestorven leek. Het was gaan regenen, en niemand wou in de regen shoppen. Ze keek achterom, en zag een jongen, van ongeveer haar leeftijd. Ze lachte. Jongens waren altijd goede vrienden en deden niet snel moeilijk over dingen. Maar meer hoefde ze ook niet met ze. Meisjes waren voor Erica veel interessanter, met hun mooie ronde vormen. Jongens waren altijd zo hard en gespierd. Nee, jongens waren goed als vriend, maar niet meer. Ze draaide zich om naar de jongen, en dook gauw onder het afdakje van London Mode toen het begon te hozen. "Haai," zei ze opgewekt. "Niet echt lekker weer zo he?"
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 12:10 pm

Tierny
Tierny hoorde iemand "Heei" zeggen en draaide zich om. "Hoi, ja, ik heb superleuke dingen gekocht." Ze bekeek Erica even hooghartig. Haar kaken op elkaar. Ze was knap, maar ook verwend. Ze zag daarna een jongen lopen. Ze wierp hem een supersexy glimlach toe. Daarna draaide ze zich om. "Kom Prince." Het kleine zwart bruine ding kefte luid en sprong achter haar aan. het was wel goed om te zien dat ze elkaar leuk vonden. Want voor hetzelfde geld mocht de hond haar niet. Maar hij mocht haar graag. Naast de deur was een spiegel. Ze keek erin. Een strakke spijkerbroek. Een knalroze shirtje. Een grijs vest. Een zilvere ketting en zilvere oorbellen. En hoge roze hakken. Ze keek naar buiten. "Gatsie, het regent." Mopperde ze geirriteerd. Ook zij ging onder het afdakje staan, terwijl ze een dure merkjas aantrok. Het hondje ging zitten en piepte. Het was duidelijk dat deze ook niet van regen hielt. "Prince" zuchtte Tierny grinnikend. Ze ging op een bankje zitten, zo'n houten bankje. en het hondje sprong naast haar. Hij bibberde en schudde zijn vacht uit. Tierny haalde iets roze's uit haar tas. Het bleek een roze jasje te zijn, die ze aandeed bij het hondje. Deze kwispelde en leek er blij mee te zijn. Ze ging weer staan en liep naar het afdakje. daar bleef ze staan bij de andere, terwijl ze een roze I-phone uit haar zak pakte. Ze toetste een nummer in en belde. Met de telefoon tegen haar oor bleef ze wachtte. "Ja, pap, ik sta hier bij de London Mode, maar het regent." Zei ze tegen de persoon aan de andere kant van de lijn. Ze luisterde naar het antwoord. "Oke papa, is goed, lufjoe, chouchou." Ze hing op en keek naar het hondje. "Pappie stuurt een auto hoor lieverd." Zei ze gerustellend. Het hondje ging naar de jongen en blafte vrolijk. Het diertje ging zitten en keek omhoog.
Erica

Erica

Character sheet

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 2:15 pm

Erica keek weer terug toen het meisje ineens wel reageerde. Ze was ook onder het afdakje komen staan, en maakte een enigzins kakkerige indruk. Ze had een klein hondje naast zich staan, die ze een roze jasje aantrok. Zelf trok ze ook een jas aan, van een merk waarvan Erica niet eens wist dat die bestond. Ze was zelf ook niet met merken bezig, ze koos veel liever gewoon kleren die ze leuk vond. "Nou mooi," lachte ze tegen Tierny. De jongen achter haar had nog niet gereageerd, maar die zou vast zo nog wel wat zeggen. "Ik heb ook wat leuke kleren gekocht, van het geld dat ik verdien met optreden in het café, café de Dronken kip. Soms help ik ook achter de bar, mag ik de hele tijd drankjes inschenken en kan ik lekker kletsen met de klanten."
Erica hield van dat café. Toen ze er voor het eerst kwam vroeg ze of ze toevallig nog werk voor haar hadden. Gelukkig was de baas, die Peter bleek te heten, een man van ergens in de twintig en was al een tijdje op zoek naar iemand voor achter de bar. Ze nam het aanbod meteen aan. Vier avonden in de week stond ze drankjes in te schenken. Vaak stond ze erbij te zingen, en vaak kreeg ze opmerkingen van de klanten erover. Die vonden haar mooi zingen, en of ze ook nadacht over een zangcarriere. Één keer hoorde Peter haar toevallig achter zingen toen ze een nieuw vat bier moest aansluiten op de tap. Hij vond het geweldig mooi en vroeg of ze misschien ook nog twee avonden in de week kon optreden voor de klanten. Erica vond het een geweldig idee, maar sprak wel af dat ze dan één van haar bardiensten kon inruilen voor een optreed-avond. Peter vond het geen enkel probleem en zo kreeg ze een gezellige en afwisselende baan. Elke week studeerde ze een aantal liedjes in en zong ze dan. Ze had wel eens geprobeerd zelf nummers te schrijven, maar dat mislukte faliekant. Ze bleef tot de tijd rijp was gewoon een cover-artiest.
Ze keek weer op uit haar gedachten. Het regende nog steeds, dus kon ze nog niet weg. Erica keek naar de jongen die al die tijd stil was geweest. "En," vroeg ze enthousiast. "Heb jij ook een baantje?"
Jack

Jack

Character sheet

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 3:42 pm

Hij keek het meisje aan. ,,Jah nog al." Toen richte hij zich weer op het hondje dat bij z`n voeten kwam staan. Hij glimlachte en bukte. ,,Heeii." Voorzichtig aaide hij over het hoofd van Prince. Snel kijkt hij even naar het baasinnetje. Die net een glimlach naar hem had geworpen.
Hij stond op en ging ook op een bankje zitten schuilend voor de regen. Jack graaide snel in z`n jaszak en haalde er z`n I-pod uit. Hij luisterde mee met het liedje en zag dat het andere meisje iets aan het vertellen was. Hij probeerde het van haar lippen te lezen maar het lukte niet. Toen richte hij weer op z`n liedje en zag het hondje nog voor hem zitten. Hij zette z`n muziek wat zachter en richte zich op de twee meiden misschien kende ze elkaar. ,,Hoe heet hij of zij?" Zei hij voorzichtig en hoopte dat ze niet beledigd was.
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 3:44 pm

Tierny
Ze luisterde naar het verhaal. "Oke, het zal wel." Toen ze de vraag aan de jongen hoorde zei ze grijnzend. "Ik hoef geen baantje, mijn pappie betaald alles, hij is eigenaar van een aantal grote bedrijven, zoals die daar." Ze wees naar een gigantisch gebouw aan de overkant. Ze bekeek haar nagels, die roze waren gelakt met chinese bloemen erop. "Maar zangeres klinkt leuk." Zei ze toch, omdat ze dit meisje wel mocht. Als ze iemand mocht, ging haar bitch gedrag meestal weg. Maar je bleef het altijd merken, hoeveel moeite ze ook deed om het niet te doen. "Heb je een eigen huis?'' Vroeg ze aan het meisje. Ze keek haar vragend aan. Haar kaken waren niet meer strak op elkaar, dat deed ze alleen als ze iemand niet mocht. Prince rende een rondje om haar heen en kefte luid. Ze keek liefdevol naar het diertje. "Prince, zit." Het hondje ging meteen zitten en keek haar lief aan. Ze bukte en kriebelde hem achter zijn oor. Ze stond weer op. "Ik heb Prince van mijn moeder gehad. Ik wou een hondje en eindelijk mocht het, ik was heel blij, maar mijn moeder kreeg drie dagen later een ongeluk met de auto. En nu is ze er niet meer." Zei ze zachtjes. Ze dacht na, waarom vertelde ze dit aan de vreemdeling? Ze kende haar amper. ''Ik ben Tierny." Daarna gaf ze de jongen als antwoord: "Hij heet Prince."
Jack

Jack

Character sheet

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 3:50 pm

Hij had heel het verhaal niet gehoord maar hoorde alleen dat ze. ,,Hij heet prince." zei. Hij knikte goedkeurend. ,,Leuke naam." Hij dacht aan z`n eigen hond. Dat was een duitse herder. Hij heette Logan. Hij richte z`n blik voorzich uit en stopte de oordopjes in z`n oren. Het was straks schooltijd. Hij zuchte en stond op. Snel deed hij z`n capouchon op. Z`n ogen streken de straat langs opzoek naar een taxi.
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 4:04 pm

Tierny glimlachte. ''Dankje." Ze keek trots. Een megagrote Amerikaanse auto kwam de straat ingereden. Het voorportier ging open en een man stapte uit. Tierny glimlachte naar hem toen hij het achterportier opendeed en openhield. "Sorry, mijn taxi is er, ik ga chouchou." Ze stapte in de auto en liet het portier dichtdoen. Prince sprong op het laatste moment in de auto. Ze keek in haar tas of ze alles had en keek naar buiten. "Trouwens, ik heet Tierny." Zei ze nog snel. "Mischien zie ik jullie nog wel." Het raampje ging dicht en de auto kwam in beweging en reed weg. Het wegdek was glad en glibberig. "Ik zal voorzichtig rijden juffrouw." Zei de chauffeur die Maxwell heette gerustellend. Hij wist dat Tierny gladde wegdekken eng vond, zo was haar moeder mede omgekomen. Tierny had haar kaken dan ook krampachtitg op elkaar geklemd en keek benauwd uit het raam. "Er zit Cola in de vrieskist." Tierny trok een vrieskist open en haalde er een blikje cola uit. Ze probeerde het dingetje om te vouwen, want anders kon ze niet drinken. Het lukte niet en ze keek er boos naar. Maxwell pakte het blikje uit haar hand en opende deze. Hij gaf het weer terug en Tierny bedankte hem even kort. Ze nam snel kort gulzige slokken en keek naar prince. Ze pakte een klein bakje uit haar tas en deed er wat cola in. Prince begon gulzig te drinken. Ze keek glimlachend naar hem. Ze leunde achterover en pakte haar mobiel. Ze begon wat te SMSen naar wat vrienden.
Erica

Erica

Character sheet

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 4:19 pm

Erica zag dat de jongen een I-pod uit zijn zak had gehaald. Waarschijnlijk had hij dus niets gehoord van wat ze had verteld. Het meisje vertelde dat ze Tierny heette, en dat ze inderdaad stinkend rijk was. Ze wees een aantal gebouwen aan, en vertelde dat haar vader daar de eigenaar van was. Erica knikte geïnteresseerd. "Ik heet Erica," zei ze opgewekt. Het viel haar op dat Tierny ineens veel aardiger keek en dat moedigde Erica aan om verder te vertellen. "Ja, ik heb in een flat hier vlakbij een hele verdieping voor mezelf," vertelde ze trots. "Mijn ouders betalen een deel en ik de rest. Maarja, als ik dat niet had zou ik ook al snel weggejaagd zijn. Omdat ik zangeres wil worden, en daar ben ik druk mee bezig, moet ik wel elke dag rustig kunnen oefenen. En ik heb gemerkt dat mijn muren nou niet bepaald dik zijn." Dat laatste zei ze met een knipoog. Tierny vertelde op haar beurt over haar hondje, en dat haar moeder was overleden. Erica was geschokt. "Wat erg voor je," zei ze gemeend. "Dat wens je niemand toe. Je moeder kwijtgeraakt..." Erica moest denken aan haar eigen ouders. Ze kwam uit een andere stad, York. York was een redelijk grote stad, al was hij niet te vergelijken met Londen. Haar ouders hadden daar een manege en Erica had al op jonge leeftijd leren paardrijden. Wedstrijden deed ze niet, daar vond ze geen bal aan. Het ging haar om het rijden zelf en een band opbouwen met haar paard. Ze had ook een eigen paard, Jolie. Het was een eigenwijze haflinger, maar ook superlief als ze wilde. Erica had een sterke band met haar. Als ze de stal in kwam lopen en haar riep hinnikte Jolie terug. Ze zuchtte. Ze had in Londen nog geen manege gevonden en dus kon Jolie niet in de buurt zijn. "Ik heb gelukkig allebei mijn ouders nog, maar ik heb mijn paard achter moeten laten in mijn geboortestad," vertelde ze. Erica verwachtte dat Tierny ook wel een eigen paard zou hebben. "Ik heb nog geen manege in de buurt gezien waar ik haar zou kunnen stallen. Wacht, ik heb een foto van haar in mijn portemenee." Ze haalde haar portemenee tevoorschijn en liet de foto zien. "Dat is haar. Ik mis haar wel eens. Ik was van plan om vandaag na school nog eens te gaan zoeken naar een manege." Erica keek op haar horloge. "Oh, ik heb zo college! Ik moet snel weggaan, anders kom ik niet op tijd! Zit jij ook op de universiteit? Dan kunnen we een taxi delen." Bij haar laatste vraag haalde ze een dopje uit Jacks oor, zodat hij de vraag ook zou horen. Op dat moment kwam er een enorme slee aangereden, en Tierny stapte in. "Doei," riep Erica haar nog na.

{klik op het gekleurde woordje foto, dan zie je de foto. (in het echt is ze mijn favo pony op de manege waar ik op rijd, maar ze heet echt Jolie en is echt eigenwijs;))}
Jack

Jack

Character sheet

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 4:42 pm

Z`n oordopje werd uit z`n oor gehaald verbaast keek hij opzij. ,,Uhm..ja..Ik zocht net een taxi. Z`n blik keek nog rond. De limosine die voor z`n neus wegreed deed hem niets. Hij keek weer naar het meisje en zag vlak bij haar een taxi rijden. Hij stak z`n hand op en de taxi reed naar ze toe. Hij draaide het raampje open en Jack vroeg of hij ook naar de univerciteit reed. De man knikte en zei dat het ongeveer 5 dollar zou kosten. Hij haalde het geld uit z`n zak en stapte in. ,,Kom je?" Vroeg hij aan Erica. De man zag dat er nog iemand bij kwam en zei dat het tien dollar zou moeten kosten. Al snel lag er nog een briefje van vijf op z`n schoot. ,,Karren man!" zei hij en keek op z`n horloge over 10 minuten zou de bel gaan. Hij beet op z`n lip en toen Erica in gestapt was reed de chauffeur weg. Hij knikkebolde even met z`n ogen toen hij zag dat er fille was. ,,Shit." Zei hij. Want hij moest nog een keer telaat komen en hij werd voor 2 dagen geschorst.
Erica

Erica

Character sheet

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 4:58 pm

{Ehh.. We zijn in Londen, Engeland dus is alles in ponden Wink}

Erica zag de taxi vlak nadat Jack hem had gezien. Hij betaalde en stapte in, en ze ging er vlug naast zitten. Jack betaalde ook voor haar. "Je hoeft niet voor mij te betalen hoor," zei ze lachend. "Ik heb zelf wel geld." Ook zij keek op haar horloge. Het zou haar eerste dag op de universiteit worden, en ze wou niet al op de eerste dag bekend staan als iemand die te laat kwam. En natuurlijk moesten ze net in nú in de file komen te staan. Naast zich hoorde Erica de jongen "Shit!" zeggen. 'Ja, enorme shit,' dacht ze. Ze stak haar hoofd uit het raam om te zien of ze al in de buurt waren, dan konden ze misschien lopend. Maar het universiteitsgebouw was nog mijlenver weg, en niet te zien vanuit de taxi. Mopperend trok ze haar hoofd weer naar binnen. Erica keek nogmaals op haar horloge. Ze hadden nog maar 5 minuten...
"Triing!" Erica's mobieltje ging af, en snel nam ze op. "Hallo? Ja, ja. Daar zit ik bij ja. Er zit wel een jongen naast me, ik zal even vragen." Snel haalde ze hem bij haar hoofd weg en vroeg: "Ben jij toevallig Jack Simons, en heb jij zo ook eerst Engels?"
Jack

Jack

Character sheet

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 5:10 pm

,,Maakt niet uit joh." Zegt hij. Hij kijkt geirriteerd uit het raam en kijkt bij het horen van z`n naam om. ,,Ja, Hoezo?" Z`n ogen dwalen af naar haar mobieltje en bedenkt dan dat het weleens iemand van school kon zijn. ,,Uhm.. zeg wel dat we in de fille zitten. Zegt hij zenuwachtig. Plots ziet hij de auto van z`n vader naast de taxi rijden. Z`n zusje zit achterin en steekt haar tong naar Jack uit. Beledigt kijkt hij terug en draait z`n hoofd dan naar voren.

(inspiloos)
Erica

Erica

Character sheet

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Emptydo dec 31, 2009 5:42 pm

Erica sprak weer in haar mobieltje. "Ja, hij is het inderdaad. Ja? Oke, ik zal het hem ook gelijk vertellen. Bedankt he? Doeii." Ze hing op en stopte haar mobiel terug in haar tas. "Dat was de universiteit. Ik had mijn nummer voor noodgevallen gegeven, en belangrijke dingen. Belt onze directeur net op, hij zegt dat onze docent ziek is en de vervanger is er pas over een uur. Die vervanger stond ook al in de file." Ze grijnsde. Ze kwamen tenminste niet te laat, een hele geruststelling. De taxi reed intussen millimeter voor millimeter vooruit. Erica vond het niet zo erg meer dat dat zo was. Hoe dan ook, ze zouden eerder komen dan die vervanger. Dat zeker. "Ik ben trouwens Erica, voor het geval dat je dat net niet kon verstaan door je I-pod," zei ze nog. Uiteindelijk kwam het universiteitsgebouw in zicht, en konden ze uitstappen. Erica bedankte de chauffeur nog voor de rit. "Graag gedaan hoor meisje," groette hij haar hartelijk terug. Ze keek op naar het gebouw. Het was enorm, en vlug liep ze naar binnen. Op weg naar haar eerste les op de universiteit.

{Ik heb alvast een topic voor hierna aangemaakt. Bij de universiteit;klaslokalen: English class Wink}
Gesponsorde inhoud

Nieuwe schoenen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe schoenen?   Nieuwe schoenen? Empty

Nieuwe schoenen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuwe kleding Ala Chique.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum