London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

nieuwe kleding Ala Chique.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Catelin
Admin
Catelin

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18
Partner: nope.

nieuwe kleding Ala Chique. Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyvr jan 01, 2010 8:35 pm

Catelin liep door de drukke winkelstraat. In deze tijd moesten sommige mensen toch nog de nodige booschappen doen. Haar oog viel op een winkel genaamd Ala Chique. Ze keek door de raam en zag verschillende mooie kledingstukken. Ze moest wat nieuwe kleren. En wat het kostte maakte niks uit. Aangezien ze veel geld hadden. Ze drukte tegen de glazen deur en stapte naar binnen. Voor Catelin's gevoel was het een degelijk nieuwe winkel. Haar oog viel meteen op een super leuke glamour jurk. Ze liep ernaartoe en keek de kamer rond. Het was er best gezellig en je kon de nieuwe kleren ruiken. Ze pakte het jurkje van het rek en keek ernaar. Echt wat voor haar. Ze keek naar de maat en zag dat het een S was. Dat was haar maat. Toevallig. Ze keek rond of ze iemand zag van de zaak. Maar dat was tevergeefs. Ze keek op haar horloge. De winkels gingen nog niet sluiten. Dat was zeker. Ze keek of er paskamers waren en ze ondekte ze een paar meter verderop in een hoekje. Ze dribbelde ernaar toe en trok haar nieuwe jurkje aan. Ze deed het gordijntje open en liep naar de spiegels tegen de wand. Ze bekeek zichzelf nouwkeurig en knikte toen goedkeurend. Het stond haar beeldig. Ze keek rond op er nog bijhoorende vestjes of leggings waren. Haar oog viel op een legging met pailetten erop. Ze pakte hem van een rek en liep naar de paskamers. Ze had voor de zekerheid maar een S en XS gepakt. Uiteindelijk zat de S het beste. Ze nam hem mee en legte de XS terug in het rekje. Ze zag een vrouw nu achter de kassa staan en liep op de kassa af. Ze rekende af en liep de winkel uit. Ze had een stijlvol tasje erbij gekregen. Ze had eigenlijk nog een leuke ketting gezien. Ze draaide zich om en liep terug naar de winkel en opende de deur. "Sorry, ik had net een ketting gezien met steentjes..." Zei ze kalm. Ze wouw de ketting hebben, als hij haar leuk stond. Ze keek de winkel rond. Er moest toch nog wel een klant zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tierny
Admin
Tierny

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-12-09
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd karakter:: 19
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyvr jan 01, 2010 8:49 pm

Tierny.
Maxwell had haar afgezet bij haar vaders nieuwe winkel. Ze stapte zelfverzekerd de zaak binnen. Ze keek om zich heen en zag een ander meisje staan. Ze zag er stijlvol uit. En als ze in deze winkel kwam, moest ze wel rijk zijn. Dat vond ze nou het leuke aan dit soort winkeltjes, alleen maar soortgenootjes. Ze beschoude arme meer als een aparte soort. Ze liep door de winkel en schreef wat dingen op in een roze notitie boekje. Ze hoefde niks te kopen, alleen maar te onthouden wat ze wou. Haar vader zou het haar wel geven, het was zijn zaak. Prince liep vrolijk achter haar aan en kwispelde. Toen de vrouw van de kassa haar mond opendeed om er iets van te zeggen was Tierny haar voor. "Nee, ik laat Prince niet buiten. Aangenaam Tierny Chique, deze zaak is van mijn vader, en ik laat u zo ontslaan." Ze keek de vrouw even hooghartig aan en vroeg grijnzend: "Nog vragen?" Ze draaide zich om en ging weer verder met kleding zoeken. Ze pakte haar mobiel en belde haar vader; "Papa, ik ben nu in je nieuwe zaak.......Ja, die Ala Chique...... Er is niet genoeg roze.....Maar ik wil roze in die winkel pappie..... Oke chouchou." Ze hing grijnzend op en zei tegen haar hondje: "Geen zorgen hoor Prince, er komt veeel meer roze als ik dat zeg." Ze schreef weer wat op en liep naar het andere meisje. "Hoi, ik ben Tierny, deze zak is van mijn vader." Ze zei het vriendelijk, maar ook wel een beetje trots. Ze herkende het meisje vaag en vroeg dus: "Woon jij ook in de villawijk? Dan ken ik jou, je lijkt op mijn buurmeisje die hier pas is."
https://londonteenagers.actieforum.com
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyvr jan 01, 2010 8:59 pm

catelin had de ketting in haar handen gepakt toen een ander meisje de zaak binnen kwam. Ze hoorde haar driftig tegen de vrouw praten. Ze grinnikte. Van dat soort mensen hield ze wel. Ze keek naar het meisje. Ze had veel roze aan. Net zoals zij. Toen ze naar haar toe kwam Zei Catelin vrolijk."Hoi, ik ben Catelin. Ja jij kwam me ook al bekent voor. Ik woon inderdaad in de villa wijk, Als je wilt kom maar eens langs. Alles roze. Dat vind jij toch ook leuk?" Ze knikte naar het meisje en keek nog eens naar de ketting die ze in haar hand had. Ze hield haar shoppingbaggs omhoog die ze eerder in deze winkel had gekregen. Ze haalde het jurkje eruit en keek het meisje aan. "Wow, als dit van je vader is dan is hij een van ons" Haar stem klonk vrolijk. Eindelijk een soortgenote. Vele mensen waren arm. Daar kon Catelin niet tegen. Mensen die schooiden om maar een rooie cent. Ze haalde een roze tissue uit haar roze Versace tas en veegde met het puntje onder haar ooglid. Ze deed de zakdoek in de prullenbak die naast haar stond en haalde haar roze Iphone te voorschijn. Ze nam een foto van een paar pumps in de winkel en keek toen omlaag. Naar haar lievelingspumps, roze met paarse strik. Ze keek toen weer naar het meisje en knikte. "Kom je ook wat kopen?Het is hier echt te gek, alleen zou ik nog wat meer roze willen" Ze haalde een handd door haar haren en liep toen naar de kassa. Toen ze opnieuw afgerekend had bromde de vrouw iets onverstaanbaars. Veel aandacht schonk ze er niet aan. Haar pumps klakten over de vloer toen ze terug liep naar het meisje. Ze leek haar een goede vriendin. Ze had tenslotte niet veel vriendinnen. Iniedergeval geen soort genote vriendin ^^

[ vriendinnen worden XD]
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyvr jan 01, 2010 9:27 pm

Tierny keek tevreden, ze mocht Catelin wel. ''Ja duh, ik ben gek op roze." Zei ze opgewekt. Voor andere mensen klonk het waarschijnlijk heel overdreven, maar voor haar niet. Ze keek naar de ketting. "Coole ketting, wat een waanzinnig jurkje zeg! Jup mijn vader is een van ons, rijk, maar hij krijgt niet alles wat hij wil, hij moet het betalen." Ze lachte, waarschijnlijk vonden alleen rijke meisjes die alles kregen dit leuk om te horen. Ze stopte met lachen en keek grijnzend rond. Ze keek naar de pumps van catelin en gilde door de winkel: "Oh my gosh, wat een uberlauwe pumps!" Ze keek er verliefd naar. Normaal was ze jaloers geweest, maar nu niet. Ze antwoorde; ''De winkel is sinds vandaag pas open, mijn pappie zei dat ik ernaartoe mocht en alle leuke dingen mocht opschrijven, die krijg ik dan gewooon." Zei ze tevreden. "Ik heb hem al gebeld dat er veel meer roze in moest, dat gaat hij doen." Zei ze blij. Catelin ging afrekenen. Tierny bedacht dat dit weleesn haar beste vriendin kon worden.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyvr jan 01, 2010 9:38 pm

catelin hoorde tierny schreeuwen. Ze glimalchte. "Dankje, Welke maat heb jij? Ik heb nog een paar ubercoole pumps. Geheel in het roze met een dikke strik erboven op, misschien als we dezelfde maat hebben mag je ze wel hebben." Ze knikte naar Tierny en glimlachte. Ze zouden best beste vriendinnnen kunnen worden. Ze woonden tenslotte naast elkaar. Ze konden zelfs z'n blik in het roze aan hun villa's ophangen. Ze lachte bij de gedachte en keek Tierny toen aan. "heb je misschien zin om dadelijk mee naar mijn huis te gaan?" "Misschien als jij gewoon zelf naar huis gaat kan je daarna naar mij toe komen. Dan kan je mijn schoenen passen." Ze glimlachte en keek nog eens de zaak rond. Er was zat leuke kleding. en ook kettingen waren hier gewoon uber stijlvol. De vrouw achter de kassa keek een beetje nors voor zig uit. Ze straalde iets bazigs uit. Z'n mensen mocht ze dus niet. Toen de vrouw een tijdje naar haar gestaard had zei ze een beetje kribbig: "Wat is er? Jalours? " Haar hand woelde door haar haren en haar blik straalde rijk uit. Ze wist dat ze hiermee iemand kon beledigen. Maar ze hield niet van die mensen die haar zo aanstaarden alsof ze anders was dan hun zelf. Zij waren anders. Ze liet haar blik door de zaak gaan en haar blik bleef rusten op Tierny. Ze hoopte dat zij aan haar kant zou staan. Ze mocht de vrouw echt niet. En waarschijnlijk als die vrouw zo deed kwamen er niet veel klanten. Zonden Vond Catelin. Haar ringtone Klonk door de zaak en ze graaide in haar roze Versace tas. Die was zoo roze. Net goed. Ze pakte haar Iphone uit haar tas en keek op het schermpje. Ze drukte hem weg. Het was Maikel. Een vroegere kennis. ZO anders dan haar. En Tierny niet te vergeten.
Dawn

Dawn

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-01-10

Character sheet
Leeftijd karakter:: Achttien.
Partner: Geen.

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyza jan 02, 2010 4:59 pm

Met haar afgetrapte all-stars en dood normale sweater en roze broek stapte Dawn de winkel in. Ze was wel rijk. Maar het kon haar geen bal schelen wat ze aan had waardoor de meeste dachten dat ze arm was en niets te besteden had. Hield de trutjes weer op afstand, iets waar ze blij mee was. Nou ja, ze keken haar altijd nog afkeurend aan maar dat kon haar niet schelen. Ze bekeek het rekje met kleren en haalde er een jurkje tussen uit die ze weer terug hing toen ze hem even had bekeken. Na eventjes kijken vond ze twee leuke broeken die ze maar besloot te passen. Ze paste beide goed en ze besloot ze te kopen. Haar oog viel dan op twee meisjes, beide zagen ze er ongelofelijk verwend uit. Waarschijnlijk twee meiden met rijke ouders, net zoals zij. Maar Dawn liep er niet zo mee te koop. Ze besloot ze maar te negeren en keek rustig verder.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyzo jan 03, 2010 5:45 pm

Catelin keek naar het nieuwe meisje in de zaak. Ze zag er gewoontjes uit. In iedergeval niet zoals zij. Ze keek haar een beetje afkeurend aan. Maar ze wachtte liever op wat Tierny zouw gaan zeggen. Het meisje kwam haar niet echt bekend voor.Sterker nog. Ze had haar nog nooit gezien. Ze lachte een beetje overdreven en keek toen weer naar het meisje. Ze wachtte maar af wat Tierny zou doen. Ze wouw geen meeloper spelen. Maar ze wouw niet meteen gaan snauwen. Ookal vond ze dit geen zaak voor het meisje. Als ze wat wouw kopen. Had Catelin er geen problemen mee. Volgens Catelin waren Tierny en zij al een beetje vriendinnen. Dus besloot ze dat als zij ermee verdiende - iniedergeval haar vader- Er geen aandacht aan te besteden. Ze keek nog eens door de rekken en haalde haar hand nog eens door haar haar. `Kom je nu vanavond bij mij die schoenen passen?` Vroeg ze een beetje afwezig.
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyzo jan 03, 2010 6:31 pm

Een koude bries ging door de zaak heen. De bel ging. Tierny keek naar de deur. Een ander meisje kwam binnen. Tierny bekeek haar vol afgunst. Het meisje had afgelsleten kleding aan. Prince ontblootte zijn tanden vijandig, hij had het ook niet op zulke mensjes. Maar dat het meisje hier kwam betekende dat ze niet arm was. Dus gaf ze Prince een zetje met haar been. Deze keek beledigt omhoog en ging zitten. Het meisje pakte een jurkje uit het rek en hing het weer terug. Tierny giechelde en fluisterd Catelinel sarcastisch toe: "Ze zag het prijskaartje." Ze boog haar hoofd weer terug en haar ogen volgde het meisje toen deze twee broeken ging passen en daarna kocht. Ze keek verbaasd naar het meisje. Ze keek weer naar Catelin en antwoorde op haar vraag: "Ja, natuurlijk."
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyzo jan 03, 2010 6:39 pm

"Haha, ja inderdaad." Zei ze tegen tierny. "Oke tot vanavond, rond 8 uur?" Zei ze. Dan konden ze wat met elkaar kletsen enzo. Ze keek naar tierny en toen naar het meisje. Ze moest eigenlijk giechelen toen Tierny's Hond begon te blaffen. Het was een mooie hond. Ongeveer even oud als crepe. Dacht ze. Ze keek door de winkel en negeerde de blik van de kassajufrouw. Ze keek vijandig naar de mevrouw en toen weer naar het meisje die ondertussen in de paskamers verdwenen was. Ze had eigenlijk genoeg geshopt. Dus wat haar betreft konden ze elkaar vanavond zien. tenzij Tierny andere plannen had rond die tijd. Ze lachte vriendelijk naar Tierny en kek toen naar haar hond die nu een beetje beledigd was gaan zitten. Ze keek weer naar de kassa en ging in een andere houding staan omdat ze anders kans had dat haarbeen ging slapen. Toen ze de stap zette keek de kassajufrouw haar vinnig aan en trok haar wenkbrauwen op. catelin boog zich naar Tierny toe en fluisterde: "De kassajuf heeft een slecht humeur, zeker fulltime ongesteld" Ze giechelde en herstelde zich toen de kassajufrouw gergerd naar de dames keek.
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyzo jan 03, 2010 10:04 pm

Tierny
Ze dacht na en keek voor de grap in haar roze zakagenda. "8 uur, even kijken hoor, ja is goed." Zei ze droog. Ze krabbelde met een klein pennetje er het volgende in:
-8 uur bij Catelin
Daarna luisterde ze naar de opmerking van Catelin en schoot helemaal in de lach. De kassajuffrouw keek haar pissig aan, maar zei niks, ze had de speech van daarvoor onthouden. Ze fluisterde tegen Catelin. "Dat staat vast." Ze grinnikte en hoorde haar mobiel zachtjes trillen in haar zak. Ze nam snel op en maakte een 'excuseer mij' teken nar Catelin. "Heeii pap.... Oh, ik ben vanavond weg trouwens.....Naar mijn nieuwe vriendin... Uur of acht.... Oke doeidoei." Ze hing op. "Ik moet gaan, mijn chaffeur is er, ik ben vanavond bij jou." Ze zwaaide naar catelin, draaide zich om en liep met Pince naar de uitgang. Ze wierp de kassajuffrouw even trots aan. Eenmaal buiten stapte ze snel in de auto die Maxwell bestuurde. Hij gaf gas en reed de laan uit.

Geen inspiratiemomenteel
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Emptyma jan 04, 2010 6:29 pm

catelin glimlachte en schoot in de lach. De kassajufrouw was echt een "doos" Dat sotnd vast. Ze keek naar haar pumps en richtte toen haar blik weer op Tierny en toen de mobiel van haar vriendin afging keek ze hoe tierny's lippen de letters vormden van de woorden die ze uitsprak. Ze hoorde haar tegen haar vader praten en zei daarna:"Öke tot vanavond. " Ze keek haar nieuwe vriendin blij aan. vanavond konden ze hun nummers uitwisselen en als Tierny die had [maar waarschijnlijk wel] ook msn adressen. Ze keek nog een keer om zich heen en liet het nieuwe meisje voor wat het was en liep tichting de deur. Ze moest toch maar aardig blijven tegen de kassajufrouw dus wuifde ze even. Ze liep daarna over straat naar haar huis. Waar ze zou wachtten op Tierny.

[haha, oke.]

[topic, sluit]
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: nieuwe kleding Ala Chique.   nieuwe kleding Ala Chique. Empty

nieuwe kleding Ala Chique.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Villa ala Chique
» Nieuwe schoenen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Stad :: Regent Street :: Ala Chique-
Ga naar: