Onderwerp: Villa Phegasus. do dec 31, 2009 6:14 pm
Catelin stak haar sleutel in het slot. Ze keek naar de deur. Stijlvol. Nog steeds. Blijkbaar had hij vandaag een likje verf gekregen. Je kon het ruiken. Ze pakte de riem van crepe steviger vas en duwde haar naar binnen. Ze trok haar roze jas uit en schreeuwde door de lange gang: "Mam! Ik ben thuis!" Ze keek op haar horloge. Misschien was haar moeder naar de winkel. Of shoppen. En haar vader was vast op zijn werk. Ze legde haar sleutels op het kastje in de gang en keek even rond. De glazen trap naar boven was toch haar favoriet in het huis. De trap was stevig gebouwd. ookal zou je dat niet denken bij glas. Haar pumps klakten over de vloer toen ze naar de keuken liep. Het kook eiland was gepoetst zag ze. Het blinkte aan alle kanten. Ze had Crepe met zich mee laten lopen en deed haar riem af. Ze legde hem op de eettafel en keek nog eens rond. Toen ging ze speurend de kastjes af en vond een koekje voor crepe. Daarom was haar moeder naar de winkel. Ze gaf Crepe het koekje en aaide haar over haar bol. Ze schonk zichzelf een glas fruitsap in en liep toen naar hun mega-tv. Zoals Catelin het noemde. Het was een enorme flatscrene tv met licht aan de achterkant in honderden kleuren. Ze klikte hem aan en drukte op een afstandbediening waardoor een rolluik omlaag schoof. Ze glipte uit haar pumps en zette die zorgvuldig aan de kant. Ze dronk van haar fruitsap met frambozen smaak en klapte haar Iphone met roze diamantjes open. Het was een heel gaaf ding en je kon er veel mee. Ze klikte op haar Inbox maar daar stond niks. Ze had hier ook nog niet veel vriendinnnen. En ze was nog altijd op zoek naar een vriendje. na het avontuur met Boy was ze altijd overstuur. Toch had ze veel aandacht van de jongens. Ze keek naar de tv waar nu tmf op was. Haar favo zender. Ze ging staan en danste mee op de beat. haar ritmische lijf kronkelde om haar heen en ze swingde. haar korte haren dansten in het rond en toen het liedje afgelopen was ging ze terug op de sofa zitten. Ze dronk het laatste beetje drinken uit haar glas en liep naar het aanrecht. Daar zette ze het glas neer. Ze keek rond en hoorde de sleutel in het slot. haar moeder kwam waarschijnlijk thuis. "Hoi mam." Riep ze blij en ze stormde op haar moeder af. "Misschien ga ik zo naar de bar. Misschien kan ik daar wat vriendinnen maken. " Zei ik een beetje stug en ik draaide me om en liep de trap op. Mijn kamer in. Volgens mij had niemand z'n mooie kamer. Er stond een 2-persoons bed met een grote sprei erop. Roze. Haar lievelingskleur was roze. Ze ging achter haar mac-laptop zetten en klikte het msn-icoontje aan. Niemand. Misschien vanavond. Dan kon ze haar oude vriendinnnen nog even met de webcam zien.
Catelin Admin
Aantal berichten : 146 Registratiedatum : 31-12-09 Woonplaats : London !
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. do dec 31, 2009 8:48 pm
"Eten" Riep mijn moeder toen ik net achter de computer zat. Ik laatte mijn handen nog even door mijn haar woelen en keek boos naar de deur. ik maakte een nors gebaar en klapte mijn mac-laptop dicht. ik pakte mijn Iphone uit mijn broekzak en keek erop. Een berichtje, van Emily, Emily was haar ex- vriendin. Vroeger. Ze opende het berichtje. Alles goed? Stond er met rode letters. Ik verblinde me bijna en keek ernaar. Ik typte terug: Ja hoor. ik had geen zin om met haar te sms'en dus tikte ik maar op het icoontje dat ik ging eten. Ik liep de glazen trap af en schoot in mijn paarse pumps. het waren mijn lievelings met grote roze strikken erop. Ieder meisje dat van roze hield zouw dit geweldig vinden. Mijn pumps klakten op de vloer richting de keuken. Waar mijn moeder driftig bezig was met koken. "Je vader heeft nachtdiens schat" Zei ze. Ik zuchtte. papa had altijd nachtdienst. nouwja meestal dan. Niet dat het me wat kon schelen. Nouwja toch wel een beetje maar we konden dan ook bijna elke dag gaan shoppen omdat papa zoveel verdiende. Vroeger had ik het er moeilijker mee. maar dat was vroeger. Ik keek rond en vroeg toen: "mam, wat eten we?" Ik keek haar vragend aan en liep naar de pan. "Macaroni" Zei ik zuchtend. normaal hadden we carpaccio. Eindelijk eens wat anders. Carpaccio aten rijke mensen. Net als wij. Maar ik wouw ook wel eens een gewone kost. Ik keek haar lief aan en zei toen: "Misschien ga ik straks nog wat drinken. Kijken of ik nieuwe vriendinnen kan vinden." terwijl ik dat zei kwam Godfrey naar binnen met zijn nette pak. Het was onze butler. Ja butler. Wij hadden een butler. De meeste mensen niet. Maar wij dus wel. Ik keek hem even twijfelend aan."hallo" Zei ik toen. Hij antwoordde niet, waarschijnlijk omdat hij naar mijn moeder zat te staren. Hij wouw duidelijk wat zeggen. "het is de taak van de kok madame om te koken." mama kookte graag maar eigenlijk kookte de kok ook lekker. Ik grinnikte. We hadden een kooktoestel eigenlijk voor de sier. Een keuken zonder kooktoestel ziet haast bijna niet uit.Maar we hadden ook een kok. Die meesterlijk kon koken. Ik gaf godfrey nog een knipoog en ging toen aan de keukentafel zitten. Wachtend tot het eten klaar was.
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. vr jan 01, 2010 7:40 pm
Ik zat aan de keukentafel toen de borden werden weggepakt door onze butler. De tafel was ondertussen gedekt. Maar ik had zitten luisteren naar een liedje op mijn Iphone. Mijn haar zwierde mee toen Godfrey met het eten aan kwam lopen. Ik likte mijn lippen af en keek naar de rooie saus dampend op de slierten. Ik pakte mijn vork en at netjes mijn Spaghetti op. Na het eten vroeg ik of ik van tafel mocht en had besloten om te gaan shoppen. Het was toevallig koop avond en ik wouw nog wat nieuwe pumps. Crepe lag tussen mijn voeten en ik aaide haar over haar bol. Toen hoorde ik mijn moeder mompelen dat ik van tafel mocht en de butler nam onze borden met vuil erop zorgvuldig van tafel. IK strekte me een keer uit en schoof mijn stoel naar achter. Waarna ik klakkend naar de aanrecht liep om een slokje te drinken. Daarna waste ik mijn handen en liep de keuken uit. mijn pumps klakten over de glazen trap toen ik erop omhoog liep en toen ik boven kwam ging ik mijn kamer binnen. Ik klapte voor de laatste keer mijn mac-laptop open en klikte op het icoontje van msn. Er was 1 vriendin online. Waar ik geen zin in had dus sloot ik msn af en klapte mijn laptop dicht. Daarna chekte ik of ik mijn telefoon bij me had en pakte mijn tas van de kapstok [roze] Op mijn kamer. het was een Versace, dit jaar nieuw van mijn vader. Natuurlijk in het roze. Mijn haren wapperden vrolijk mee toen ik de trap af liep. "Ik ga shoppen, he mam?" Riep ik voordat ik Crepe die struikelend achter me aanholde over haar bol aaide. "Ik ben zo terug lieverd" Ik wist dat het gelogen was. Want ik kon goed shoppen en zeker wel uren. Ik ging lopen. Eigenlijk had ik ook onze uber chique auto kunnen pakken maar daar had ik geen zin in. Ik zou de butler trouwens altijd nog kunnen bellen dat hij me kwam halen. Maar waarschijnlijk was dat niet nodig. Ik liep rustig richting de winkelstraat. [naar de winkels, na de winkels hier weer terug]
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. ma jan 04, 2010 6:40 pm
catelin stak haar seutel in villa Phegasus en klakte de gang in. Ze keek de gang in en begroette Crepe die aan was komen huppelen met haar staart omhoog. "Dag Crepe, weet je wie hier vanavond naar toe komt? , Tierny. Mijn nieuwe vriendin. " Ik keek naar mijn hondje en liep toen met mijn pums de keuken in richting de kamer. In de kamer zat mijn moeder, voor de Tv. Enevandere soap te kijken. Ze groette haar moeder en liep naar haar toe. "Hoi, mam. Kijk wat ik heb gekocht." Ik liet mijn nieuwe jurkje en ketting uit de zak glijden en straalde van top tot teen. "Mooi is ie he?" Met rooie oren keek ik naar mijn aanwinst. "hij is prachtig. Zeg, komt hier een vriendin van je heen. Je moet niet tegen Crepe praten. Daar word ze zenuwachtig van." Ik rolde met mijn ogen en knikte "ja, Tierny. Rond een uur of acht, Ze is eigenlijk mijn buurmeisje. Dus ze kan er over een halfuurtje al zijn." Ik liep de kamer uit. Naar de keuken en van de keuken naar de grote hal. Ik zette mijn pumps op de trap en klakte naar boven. Ik liet me op mijn bed ploffen en ging onmiddelijk weer staan en hong mijn nieuwe aanwinsten in mijn reusachtige kleerkast. godfrey had het net zo makkelijk kunnen doen maar volgens mij was die op dit moment even naar zijn eigen huis. Ik keek naar mijn mac-laptop en klapte hem open. Er waren geen mails. Maar als Tierny Msn had zou dat veranderen. Ze keek in haar kast en zocht naar de pumps die ze Tierny wou laten passen. "aha, daar ben je" Ik tilde de pumps uit de kast en zette ze op de vloer. Ze waren prachtig. en sowieso voor Tierny. Ik hoorde dat Godfrey weer thuis was. Dus die kon dadelijk mogelijk tierny open doen. Ik pakte mijn nieuwe jurkje en netkousen en liep naar de badkamer. Ik draaide de kraan open en liet me in het hete bad zakken. Ik strooide er badzout in en liet me een halfuurtje erin badderen waarna ik me afdroogde en in mijn nieuwe kleren stapte. Het zou vast gezellig worden. Dacht ze en ze liep weer naar haar eigen kamer. De handdoeken zou Godfrey wel nieuw erop leggen. Dacht ze. Ze ging op haar bed zitten en wachtte geduldig op Tierny.
Tierny Admin
Aantal berichten : 64 Registratiedatum : 27-12-09 Leeftijd : 26 Woonplaats : London
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. ma jan 04, 2010 7:57 pm
Tierny liep twijfelend het pad op, ze bekeek het huis, prachtig en groot, net als het hare. Prince liep met haar mee, zijn pootjes optrekkend tegen de koude vieze sneeuw. Ze had een muts op, en een sjaal om. Het was buiten ijskoud en de zon was verdwenen, lofisch, het was al 8 uur. Ze belde aan en wachtte af wat er zou gebeuren. Oneertussen dacht ze aan de dingen die haar vader had laten zien. Het waren modellen van roze kledingstukken. Ze had ze streng beoordeeld, en de leukste op haar mobiel gezet. Deze kon ze dan laten zien aan haar vriendin. Ze dacht dat die deze ook wel leuk zou vinden. Onder de kledingstukken zaten onderandere; pumps,blousjes,hempjes en zelfs een paar broeken! Biojna alles was roze. maar van de vijf broeken waren er wel 3 soorten blauw. Ze hadden dan roze afgewerkte naaiplooien of zakken. En de ander had een roze riem erbij. De pumps waren geweldig. Ze had voor zichzelf al een shirtje gekregen met daarop: I'm rich. Ze had er nog een paar in andere kleuren, ze zou deze aan Catelin laten zien, die kon er dan een paar uitzoeken. Ze had ook met andere teksten.
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. ma jan 04, 2010 8:14 pm
catelin hoorde de bel gaan en rende met 2 stappen de trap af. "Godfrey, laat maar zitten." Riep ze terwijl ze zwaaiend en lachend de deur opendeed. Ze nam de jas van haar vriendin aan en hong die over de stijlvolle kapstok. "Fijn dat je er bent." Zei ze terwijl haar vriendin de deur in stapte. Ze zag Crepe aan komen rennen en hield haar tegen met haar voet. Ze wist niet hoe ze op elkaar zouden reageren. Tierny had ook haar hond meegenomen. Ze wist nog niet hoe die heette maar daar zou ze wel achter komen. "Leuk dat je je hond ook mee hebt genomen. Zouden ze gewoon met elkaar kunnen spelen?" vroeg ze een beetje twijfelend. Ze hield Crepe vast aan haar roze halsband en riep toen naar haar moeder dat ze op haar kamer zouden zijn. "Wil je wat drinken?" Zonder af te wachten riep Catelin Godfrey of hij wat te drinken zou pakken. "Warme chocomel van het huis."Zei ze met een glimlach en ze liep achter Tierny de trap op. Ze was echt haar beste vriendin. Ze liepen samen haar kamer binnen en Godfrey kwam met de chocolademelk aanzetten.""neem plaats, ik zet even mijn roze macbook uit, dan kunnen we de pumps passen, hoe was het bij jouw vandaag?" Ze liep naar haar roze mac en zette hem uit. En klapte het dicht. Daarna haalde ze de pumps vanuit haar kast en zette die voor Tierny's voeten. Ze wist dat Tierny ze leuk ging vinden. dat sowieso.
Tierny Admin
Aantal berichten : 64 Registratiedatum : 27-12-09 Leeftijd : 26 Woonplaats : London
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. wo jan 06, 2010 8:21 pm
Tierny werd binnengelaten en keek blij naar Catelin. Deze hing haar jas over een kapstok. "Coole kapstok zeg." Zei ze. Ze zag een hond aankomen en keek naar Prince. Deze sprong eerst op en keek nieuwsgierig naar de andere hond. Prince zou hem niet aanvallen of iets. "Tuurlijk kunnen Prince enne... Jouw hond spelen." Zei Tierny tevreden. Ze maakte de riem van Prince los en zei "blijf." Prince ging liggen, maar sloop zachtjes op zijn buik vooruit naar de andere hond. Voorzichtig besnuffelde hij deze. 'Ze redden het wel." Zei Rierny grinnikend. Ze keek naar Catelin. 'Ik lust ook wel chocomel." Ze liep met Catelin mee naar haar kamer. Ze liepen de kamer binnen. Alles roze. Tierny keek haar ogen uit. Ze ging zacht op het bed zitten. "gave kamer." Ze wachtte af. Toen Catelin de pumps voor haar neer zetten slaakte ze een gilletje. "Die zijn zo cool." Zei ze met grote ogen. Ze pakte er eentje op en bekeek hem kritisch. Ze kon er echter niks aan opmerken dat niet leuk was. "Ze zijn geweldig." zei ze tegen Cateline. Ze nam een slokje chocomel en keek naar Catelin. "Oh, het was lekker rustig bij mij, een beetje paardgereden en wat rondgesloft, een lekkere luie dag."
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. wo jan 06, 2010 8:31 pm
"Haha Oke dan" Voegde catelin eraan toe toen tierny zei dat de pumps mooi waren. "Dan zijn ze nu van jouw" Ze glimlachte en ging naast Tierny op het bed zitten. Ze was blij dat Tierny haar vriendin was. ze voelde zich opgelucht dat Tierny haar kamer leuk vond. Het was tenslotte de eerste keer dat de twee bij elkaar kwamen. Ze likte een randje chocomel van haar bovenlip en giechelde. "Ik heb ook niet veel gedaan. " Ze keek haar glimlachend aan en zei toen bijna fluisterend: "heb je nog iets gehoord van dat meisje in jouw vaders zaak, ze leek niet rijk. Maar toch had ze volgens mij wat gekocht." Ze keek Tierny zwijgend aan. het nieuwe meisje zou iniedergeval niet tussen haar en Tierny komen. Dat nooit. Hun vriendschap was haar nu al veel te blangrijk. Catelin wist het niet. Het was een soort vriendinnenklik. Als catelin Tierny zag wist ze dat deze vriendschap meteen al veel waard was. Ze liep naar haar laptop en lachte. "Zullen we misschien morgen-avond wat gaan doen samen?" Ze pakte haar laptop en ging weer naast Tierny zitten. Ze klapte hem open en zette hem aan. Ze klikte op het internet icoontje dat ze roze had gemaakt en veegde een keeertje met haar hand over het roze scherm. Er zaten diamantjes op de zijkant. Ze was eigenlijk best benieuwd hoe Tierny's kamer er zou uitzien. Vast ook heel veel roze. "Misschien kan ik naar jou komen? als je dat leuk vind?" Catelin keek haar afwachtend aan. Ze zouden kunnen opzoeken op haar laptop wat voor leuks er morgen in de stad te doen was. Dat was natuurlijk heel gezellig. Maar eerst even afwachten wat Tierny zou gaan doen. En als de tijd kwam. Dat ze vaker bij elkaar kwamen konden ze blijven slapen. In roze pyama's natuurlijk. Ze lachte. Vrolijk en ook een beetje opgewekt over al haar plannen.
[sorry, veel inspi.]
Tierny Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. wo jan 06, 2010 9:58 pm
Tierny sprong blij op en omhelsde haar vriendin blij. 'Dankje." Zei ze superblij. Ze was gewend om alles te krijgen wat ze wou, maar ze was er altijd blij mee geweest. Ze ging zitten en deed de pumps aan, ze paste perfect en zaten mooi. Tierny liep er een rondje op door de kamer. Ze liepen heerlijk. Tierny ging weer op het bed zitten en streelde de lakens zachtjes. Ze keek ernaar. Ze vond de kamer van Catelin geweldig, net als Cateline zelf. Nog nooit had ze zo'n goede vriendin gehad, die echt een klik had met haar. Het was geweldig om zo'n vriendin te hebben. Ze wist dat de vriendschap lang zou duren, dat hoopte ze wel in iedergeval. "Ik heb niks meer van haar gehoord, ik heb der ook niet meer gezien sinds die dag." Ze luisterde naar Catelin's vragen en keek hoe ze het internet opstartte. "Ik heb morgenavond niks, en als ik iets heb, dan schraap ik het wel." Ze keek met een brede grijns. "Ja leuk, dan kun je bij mij komen, dan ik je mijn paard laten zien, en mijn kamer en mijn kleren." Ze keek opgewekt. Ze dacht na. "Ze pakte uit haar tas nog een hele stapel shirtjes. Een hoop roze, maar ook blauwe en oranje enzovoorts. Er stonden diverse teksten of patronen opgedrukt. Of prenten. Zelf had ze een witte met in letters erop : London Forever. De letters waren gevuld met verschillende gebouwen en monumenten van de stad. Ze vond hem erg leuk. Ze liet de stapel aan Catelin zien. "Mischien vind je iets van deze stapel leuk? Ze zijn niet allemaal leuk, maar er zitten wel leuke tussen. je mag zelf kiezen. Als je er eentje leuk vind, mag je hem houden." Zei ze vrolijk.
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. wo jan 06, 2010 11:17 pm
catelin omhelsde haar vriendin. "Alsjeblieft" Zei Catelin lief. Ze keek hoe Tierny de shirtjes uit haar tas haalde en keek er met grote ogen naar. "Ze, ze zijn geweldig." Ze bekeek de shirtjes een voor een. Allemaal roze. Haar ogen twinkelden. Op dat moment kwamen Prince en Crepe binnen rennen. Ze lachte en zei toen: "Ze vermaken zich wel zo te zien, net zoals wij" Ze keek haar glimlachend aan en keek Crepe een beetje raar aan. Hoe had hij het voormekaaar gekregen de trap op te komen? Ze liet de gedachten wegzakken en dacht aan morgen. "Het word morgen vast leuk!" Zei Catelin vastberaden. Dat stond vast. Ze liep naar de deur en deed die dicht. Ze knielde onder het bed en pakte 2 roze kussens voor de honden tevoorschijn. Ze had ze eens voor Crepe gekocht. Maar die lag meestal ergens in de woonkamer. Ze lede ze op de grond. Ze had ze van haar vader gekregen. Er zaten echte swarovski steentjes op. Ze was er blij mee. "Hier Prince" Zei ze met een lieve stem en ze klopte op het kussen. Prince ging liggen. "Zal ik morgen Crepe meenemen?" Vroeg Catelin kijkend naar Tierny.
[Wat is er toch met dat mod-gedoe.?]
Tierny Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. wo jan 06, 2010 11:45 pm
Tierny zag Catelin blij kijken en voelde zich blij, als Catelin dat was, was zij het ook. "je mag ze allemaal hebben, ik heb tenslotte die pumps." Ze keek weer naar de pumps, ze zaten heerlijk. Opeens kwamen er twee dolle honden naar binnen. Prince sprong blij rond en snuffelde aan Tierny's been. Deze aaide hem lachend. ''Raar beest." Zei ze vrolijk. Ze dacht al aan wat ze morgen konden doen, popcorn maken, films kijken, vanalles. Ze zat zo te denken dat de vraag amper tot haar doordrong. Ze schrok op. ''ja, het word vast leuk.'' Zei ze opgewekt. Ze zag hoe Catelin twee roze kussens voor de honden tevoorschijn haalde. prince ging er meteen op liggen, de luilak. "Ja is goed, neem hem mee, hij kan het goed vinden met Prince." Zei Tierny. Ze krabbelde de hond achter zijn oortje. '' Crepe" Herhaalde ze zachtjes voor zichzelf. ''Leuke naam." Zei ze daarna tegen Catelin. "We kunnen morgen films kijken, wat voor films vind jij leuk??"
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. do jan 07, 2010 6:01 pm
catelin kee Tierny lachend aan. "Dankje." Ze keek haar aan terwijl Tierny vroeg van welke films ze hield. "Uhm.. Eigenlijk vanalles. Welke vind jij leuk?" Ze lachte en keek toen weer naar Crepe en Prince. Ze konden het wel erg goed vinden met elkaar. Gelukkig maar. Ze tilde de roze kussens op en haalde er een dekentje onder uit. Roze. Dat deed ze bij beide kussens en ze legde de twee kussens bij elkaar. Daarna legde ze de deken erop. Zo konden ze het gewoon niet koud meer hebben. Ze haalde zelf een plaid voor tierny en zij uit de la onder haar bureau en legde die op het bed. Ze ging naar de muur en drukte op de roze knop. Waarna het stukje muur opzij schoof en de flatscrene tv eruit kwam. Haar vader had dit voor haar geregeld. Uiteraard met een roze tv. Aan de achterkant schenen roze lichtjes in allerlei soorten roze. Er zaten diamantjes op de bovenkant van swarovski. Ze ging weer op het bed zitten met de roze afstandsbediening en zapte todat er wat leuks op was. Ze wouw eigenlijk wel alles met Tierny delen. . Alles van elkaar weten. In haar ogen zat een twinkeling. Een korte maar krachtige. Ze straalde. Zij wouw iniedergeval wel alles met Tierny delen. Maar dan moesten ze elkaar wel eerst leren kennen.
Tierny Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. za jan 09, 2010 11:23 am
"Geen probleem." Zei ze lachend, ze dacht even na welke films ze leuk vond. "Gewoon, een beetje humor en vrouwen, Bridget Jones Diary bijvoorbeeld." Ze ze vrolijk. Ze volgde wat Catelin deed. "Zo, dat is niet meer koud.' Zei ze. Ze volgde hoe Catelin een tv uit haar muur liet komen. Zijzelf had ook zoiets, maar die van haar kwam uit het plafond. Het was een onwijs coole roze tv. Hij was roze en er zaten steentjes op. Ze keek terwijl Catelin aan het zappen was naar de honden. Prince lag naast Crepe en had zijn kopje op diens nek gelegt. Het zag er superschattig uit, en Tierny pakte haar I-phone en maakte snel een foto. Prince hief zijn kop op en keek naar de camera. FLITS, deed de camera. Prince deed zijn ogen dicht en ging weer liggen.
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. za jan 09, 2010 1:44 pm
catelin glimlachte. "Is goed, dan kijken we die." Ze keek naar Tierny die een foto maakte en zapte daarna verder. Ze liet de zender staan op MTV. Waar nu my sweet 16 op was. Dat vond ze altijd wel leuk om te kijken. Misschien Tierny ook wel. Ze keek naar Tierny en zei toen rustig: "Hoe laat bij jouw?" Ze keek naar de 2 hondjes die op elkaars nek lagen. Ze aaide Prince, en Crepe keek jalours op met een blik van: Ik ben hier de baas. Catelin keek hem lachend aan en glimlachte. "Crepje.. " Ze aaide Crepe over haar bol en zei toen zacht: "Zeg, niet zo jalours meisje." Ze keek naar Prince die ook zijn koppie omhoog had getild in de hoop dat Catelin hem nog eens aaide. Ze aaide Prince over zijn bol en leunde toen achterover op het bed. "Vind je dit programma leuk? Want we kunnen ook wat anders kijken?" Ze woelde nog even door haar haar en keek toen naar buiten. De bomen hongen vol met blaadjes en de wind blies de blaadjes van de bomen. Morgen werd het vast gezellig. Ze wouw Tierny niet meer kwijt. Ze waren bijna hetzelfde. Met de stijl. Dat ze haar niet eerder had gespot. Ze glimlachte en keek naar Tierny.
Tierny Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. di jan 12, 2010 3:16 pm
Tierny lachte vriendelijk naar Catelin. Tierny keek op toen ze Sweet 16 hoorde. Ze keek naar de tv en grinnikte soms. "Ik kijk dit thuis ook altijd, jij ook?" Vroeg ze vriendelijk aan haar vriendin Catelin. Prince sprong opeesn op en rende door de kamer. Het bleek een klein vliegje te zijn, die hij achterna zat. Hij stoof door de kamer, onder dingen door, hij was tenslotte maar een klein hondje. Toen hij langs Tierny rende, pakte deze hem razendsnel beet. Het diertje kefte vrolijk en kwispelde. Tierny grinnikte en aaide Prince. "En nu ben je weer rustig oke?" Prince trok zijn lip op en ging liggen op zijn kleedje. Tierny keek hem bestraffend aan. "Ookal ben je in de puberteit, je gaat niet je lip naar mij optrekken jongeman." Zei ze droog. Prince keek haar vaag aan en liet zijn kop rusten op het kleedje. Tierny zag Catelin naar buiten kijken, dus dat deed zij ook. De bomen waren bijna kaal en de lucht was donker aan het worden. Tierny maakte zich geen zorgen, ze kon door het donker naar huis, want ze woonde naast haar vriendin. Ze dacht aan haar paardje, Miss Lucky, die stond in haar lekkere warme stalletje. Een klein roosertje voor het ventileren, en in de muur zat verwarming, het dier kon zich er niet aan branden gelukkig. Tierny wist niet of catelin een paard had, dus ze besloot het te vragen. "Catelin, heb jij eigenlijk een paard?" Vroeg ze vriendelijk aan haar vriendin.
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. wo jan 13, 2010 5:08 pm
Catelin grinnikte. "Ja, ik kijk dit ook wel vaak. " Ze nam nog een slok van haar chocolade melk. Die nu op was en zette hem terug op het tafeltje. Ze lachte toen Prince door de kamer was aan het stuiven toen hij achter een vliegje aan zat. Ze aaide hem over zijn bol toen hij was gekalmeerd. "Princje toch. " Ze vond de hond van Tierny aardig. Crepe daaraantegen lag lui op zijn dekentje en toen Prince ook weer op zijn kleedje ging liggen keek ze hem aan en grinnikte. "Ze kunnen het echt goed met elkaar vinden. " Crepe gaf Prince een lik over zijn snuit en ging toen met zijn kop op zijn poten liggen. Catelin glimlachte naar Tierny. "Nee, ik heb geen paard. Jij wel he? " Ze keek naar Tierny. Als ze wouw zou ze kunnen blijven slapen. Ze keek naar haar vriendin. "Je mag wel blijven slapen. Dan hoef je niet meer naar huis. Ofja. Alleen voor je tas. Dan kan ik metteen je kamer zien? " Catelin keek haar vriendin vragend aan. Als ze dit niet wouw moest ze het gewoon eerlijk zeggen. Of als ze niet kon. Dan konden ze gewoon het gezellig een andere keer doen. Ze lachte en keek naar buiten. De wijde wereld in. Haar moeder riep. "Catelin, Tierny willen jullie wat lekkers?" Haar stem klonk lief. Ze keek Tierny vragend aan. Maar antwoordde toen toch maar zelf. Omdat ze wist dat Tierny ook wel iets zou lusten. "Ja. Doe maar iets. Maakt niet uit wat. Ohwja laat Godfrey dadelijk even komen. Ik moet hem nog wat vertellen. Wat wist ze niet maar ze wouw Tierny aan hem voorstellen.
Tierny Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. ma jan 18, 2010 8:56 pm
Tierny knikte enthousiast. "Ik heb een hele lieve Arabische merrie, Miss Lucky." Ze luisterde naar Catelin en knikte enthousiast. "Ja, dat is leuk! En als je mee gaat, kun je mijn paardje ook zien!" Riep ze enthousiast. Ze stond al op en pakte de mok en nam een laatste slok, ze zette hem weer terug en keek naar de honden. Ze lagen beide languit op de grond, zelfs Prince. Ze keek er glimlachend naar. Tierny hoorde een vrouw, waarschijnlijk Catelins moeder, roepen of ze wat lekker wouden. Catelin keek naar Tierny. Tierny knikte en Catelin bevestigte de vraag met een ja. Tierny ging weer zitten en wachtte, terwijl ze nog een keer naar de pumps keek.
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Villa Phegasus. di jan 19, 2010 10:11 pm
"Leuk, tenminste het lijkt me echt zoo leuk om hem te zien." Ze knipoogde naar Tierny. Dan konden ze zo naar haar thuis gaan. Ze zag dat Godfrey binnekwam. Met een schaaltje muffin's hij zette het op het tafeltje. "Als u nog iets nodig hebt hoor ik het wel." Ik lachte naar hem in teken dat het goed was. Op de muffin's stond BFF Met roze lijntjes. Ze glimlachte. Nog nooit had ze zo veel van een vriendin gehouden, in z'n korte tijd ! Ze keek naar Tierny en knipoogde. "Oke zullen we dan maar? De muffin's zijn toch nog lekker warm." Ze keek naar de wolkjes kwalm die van de muffin's afkwamen. Ze keek naar Tierny afwachtend op wat ze ging zeggen. Ze vond het gezellig. "Zullen we morgen gaan shoppen?" Daar had ze pas echt zin in. Ze zouden naar allemaal leuke winkeltjes gaan. Zoals: KuciMuci, Hunkemoller, En misschien wel Dolce&Gabbana. Haar hart ging geraast. Ze wist dat Tierny het ook wel leuk zou vinden. "Ik moet nodig nieuw ondergoed enzo." Ze glimlachte. Blij dat Tierny haar vriendin was.