London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Uit eten in Babylon!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Catelin
Admin
Catelin

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18
Partner: nope.

Uit eten in Babylon! Empty
BerichtOnderwerp: Uit eten in Babylon!   Uit eten in Babylon! Emptyma maa 29, 2010 6:02 pm

Catelin zat met haar vader en moeder aan tafel. De ober kwam aanlopen in een versnellingspas. En zo gingen ze ieder weekend naar restaurant Babylon.
De ober stopte voor hun tafeltje keek hen met een nep-glimlach aan en knikte. 'Wat mag het zijn ? ' Ik keek bedenkelijk naar de ober. Mijn ene oog viel op een papiertje onder mijn bord. Het was de servet. 'Voor mij een pasoa Jus.' Alsjeblieft kon er niet af. Dat was echt te veel gevraagd voor iemand met een nep-glimlach.
Langzaam keek ze naar haar vader en moeder toen deze ook hun bestelling opnamen. 'Een capuccino ' 'Een wijn rood niet te droog..' De wijngarderobe werd altijd vernieuwd door Babylon. Een wijn kon niet 1 maand op de kaart. Zo waren wel de klassiekers altijd blijven staan. Maar er kwamen ook vernieuwde wijnen bij. Die zeker 30 jaar in de wijnkelder Onder de gang van Babylon lagen te drogen totdat ze eruit werden gehaald. Catelin had het vaak geproefd, in Babylon waren de beste maar dan ook allerbeste wijnen verkrijgbaar die ze ooit had geproefd.
De bestelling werd gebracht door een slungelige jongen van een jaar of 18. Catelin keek de andere kant op om een lachbui te onderdrukken. Daarna nipte ze van haar Passoa Jus die in een mooi glas werd ingeschonken door de ober.
haar vader nipte van zijn wijn. Maar moeder liet haar Cappucino met slagroom nog even voor wat het was. Het was ook veel te warm.
Ze bestelden salades en toen er een half uur voorbij was gegaan kwam de bestelling eindelijk opdagen. Dit keer was het weer een ander die de bestelling bracht.

[ Meedewerkers en bekenden gezocht ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco

Aantal berichten : 24

BerichtOnderwerp: Re: Uit eten in Babylon!   Uit eten in Babylon! Emptyma maa 29, 2010 6:29 pm

Coco liep met haar moeder tussen al die straatjes door, ze konden maar geen keuze maken waar ze gingen eten. 'Waarom gaan wij niet eten bij de Babylon?'' vroeg Coco. Naar al dat lopen en winkelen had ze wel honger gekregen.' Oke goed, we gaan daar wel eten eigenlijk en heel goed idee want daar hebben ze lekkere wijnen'' zei mijn moeder. En we liepen het restaurant binnenn. Het was er best wel druk, maarja dat was vaak zo op zaterdag. We kozen een tafletje voor twee, wat ook wel erg normaal was als je met z'n tweeen was. Toen mijn moeder naar een ober winkte vroeg hij wat we te drinken wouwden. ' En wat mag het voor de dames zijn?'' vroeg de ober. '' Doe mij maar een aardbeien smoothy, alsjeblieft' zei Coco. ' En voor mij mag het een witte wijn zijn, niet te slap graag.' vroeg mijn moeder. Nadat de ober het drinken kwam brengen, vroeg hij ook of we iets te eten wouden.'' Alsjeblief, en willen de dames daarbij ook iets te eten?' vroeg de ober beleeft. 'ja, doe voor ons allebei maar een maaldtijd salde met zalm' bestelde mijn moeder. Toen Coco op haar mobiel keek was er al een kwartier voorbij gegaan. ' Wanneer komt het eten nu?' vroeg Coco.' Het zal zo wel komen' zei mijn moeder.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Uit eten in Babylon!   Uit eten in Babylon! Emptyza apr 03, 2010 6:46 pm

Een zuch verliet haar keel. Het was een harde zucht, de andere gasten keken haar gergerd aan. Maar ze was niet van plan om zich eraan over te geven.
Ze keek bewust de andere kant op. 'Alsjeblieft Catelin, Laat je nu niet leiden door de mensen om je heen, geniet ervan!' Ik keek haar alleen maar aan. Zocht de liefheid in haar ogen, en vond hem.
Ze keek me met haar moeder-blik aan. Die aangaf dat ze zich moest laten lieden door haar onderbwuste.. Iets dat ze met een vingerknip begreep. Haar onderbwuste was het beste van haar lichaam. Hij wist haar te helpen in de moeilijke tijden. Daarom hield ze van hem. OOkal was het raar gezegt. Ze prikte in een tomaat, Met teleurstelling zag ze hoe andere gasten een malse biefstuk naar binnen werkten. Terwijl zij, Catelin op een droge salade zat te prikken. Maar het was goed voor haar immago, en niet te vergeten, haar lijn.
Ze was slank van postuur. Niet te breed dus.
Ze keek de zaal rond terwijl ze at. Afaan toe nipte ze van haar Passoa-Jus die uiterst lekker smaakte. Pluspunt, dacht Catelin. Ze ontdekte een meisje met haar moeder, ongeveer van haar leeftijd. Haar moeder zag haar kijken en keek ook naar het meisje. Ze keek met een afkeurende blik, die Catelin haatte. Maar haar leek het meisje aardig.

( We doen dat onze moeders elkaar niet mogen en wij stiekem afspreken oke?)
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Uit eten in Babylon!   Uit eten in Babylon! Emptyza apr 17, 2010 8:34 pm

Coco vond het wel leuk om hier te zijn, want zo vaak ging zij en haar moeder niet uiteten. En haar vader zach ze zowiezo niet meer, wie wou zijn eigen kind nu niet zien naar een scheiding. Zij kon er toch niks aan doen dat haar moeder en haar vader uitelkaar waren. Maarja eigenlijk moest ze er juist van genieten, omdat ze bijna nooit ging uit eten. Ze keek naar de tafel naast haar, er zat een vrouw die een garnaal at. En wie er nog bij zat kon Coco niet zien, maar toen ze een paar tafeltjes naar rechts keek zach ze daar een meisje zitten. Coco dacht dat ze het meisje al eens eerder had gezien, maar dat kwam zo snel nog niet naar boven. 'Mam, zie je dat meisje daa?' zei Coco. 'Is dat niet die moeder met wie jij zaken hebt gedaan, en wie je totaal niet mocht?' vroeg Coco. 'Wat zei je schat, ow wacht even mijn telefoon gaat' zei Coco's moeder. Coco nam nog een grote slok van haar ijsthee, dat was meschien een beetje te hoe ze die slok nam. Want ze hoorde haar moeder: zeggen huhum. En dan wist Coco al genoeg. Ze maakte gebaren dat ze even naar het toilet was, en dat ze zo terug was. Want ze moest haar make-up bijwerken, en ze moest even naar de toilet zelf.

(is goed maar zullen we dan ook doen dat dat komt door wat zaken op hun werk, en dat ze moesten samen werken en dat dat niet zo verliep zoals ze dachten Question xxx I love you )
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Uit eten in Babylon!   Uit eten in Babylon! Emptywo apr 21, 2010 5:51 pm

( gaat niet.. JOu moeder kan nooit bij mijn moeder werken.. Maargoed.. dit keer zie ik het door de vingers )

Ze prikte een tomaat op mijn vork en worstelde hem naar binnen. Ik had veel liever iets eetbaarders gepakt. MIjn passoa Jus was iniedergeval wel goed. Catelin boog zich voorover en keek stiekem naar haar telefoon. Ze had niks meer van Jack gehoord. Jammer genoeg. Catelin zette haar voeten stevig tegen de grond om de opkomende woede eeen beetje te bedaren maar het lukte niet geweldig. Ze keek om zich heen of iemand het gezien had en keek toen naar haar moeder. Die zat zoals altijd druk in gesprek met haar vader. Catelin rolde met haar ogen. Ze stond op en drukte haar Versace iets dichter tegen haar schouders aan. Daarna liep ze met opgeheven kin naar het toilet.

(op het toilet)

Catelin opende de deur van het toilet en stapte naar binnen. Haar haar wiebelde mee. Uit haar Versace tas haalde ze een fles ( de allerbeste en duurste) Haarlak en spoot deze over haar haren. Daarna borstelde ze nog een keer en keek toen in de spiegel. Er was iemand op de wc. Ze kon het niet zien. In Babylon waren er allemaal wc deurtjes achter haar en ze hoefde ook niet te weten wie erop zat. Ze haalde haar lippenstick uit haar tas en wreef ermee over haar lippen. Daarna haalde ze een lipgloss uit haar tas van Gucci en smeerde hem erover. Nu zag het geheel er glanzend uit. Ze tuitte haar lippen en bekeek zichzelf. Het kon ermee door.
Ze had zin in een slaappartijtje.. Maar met wie? Ze wist dat Tierny geen tijd had.

(nu kom jij dus)
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Uit eten in Babylon!   Uit eten in Babylon! Emptyvr apr 23, 2010 12:38 pm

Coco keek om zich heen, er was nou niet echt iemand met wie ze een leuk gesprekje kon voeren. Ja haar moeder was er wel, maar die zag ze ook elke dag. Eiegnlijk wou ze wel even een beetje privacy en besloot om even naar het toilet te gaan. Ze niet gezien dat er iemand was. Maar toen ze van het toilet af kwam, zach ze dat er iemand stond. Maar Coco kon niet zien of ze die gene kon. Toen die persoon zich omdraaide die daar stond zich omdraaide, zach ze dat het Catelin was. ' Hey Catelin, ik heb je al lang niet meer gezien' zei Coco. Ze vond het leuk dat ze weer een gesprek met haar voerde. Want ze had haar ten slotte al een tijdje niet gezien. ' Meschien kunnen we eens een keertje afspreken?' zei Coco. ' Maar we moeten het wel stiekem doen, want onze moeders kunnen het niet zo goed vinden toch?' zei Coco.
En Coco begon haar make-up bij te werken.

(echt lol dat we op school op Lt zitten xxxx I love you )
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Uit eten in Babylon!   Uit eten in Babylon! Emptyma apr 26, 2010 4:57 pm

( yeehh i know )

Catelin liet haar handen onder de wastafel glijden toen ze haar lipgloss in haar tas had geduwd. Haar handen liet ze onder het koude water glijden. Ze zette de kraan uit en liet haar handen onder de handdroger langzaam opwarmen.
Catelin keek om zich heen. Ze hoorde de deur achter haar opengaan en een meisje stapte eruit. Ze keek even naar het meisje maar draaide zich toen terug. Bedenkend waar ze het meisje van kon.. Toen ze zich weer omdraaide zag ze dat het meisje naar haar keek en tegen haar praatte. Ohwja.. Het was Coco.. Ze keek haar even met een glimlach aan. En wachtte tot ze was uitgepraat. Daarna vervolgde Catelin. 'Ja.. Is goed.. Nee uhm.. Jou moeder werkte toch ook bij een van de restaurants hier he?' Ze keek om zich heen..
Er kwam niemand binnen want het was binnen niet zo heel druk. Ze stonden nog wat te kletsen toen er iemand naar binnen kwam. Het was Catelin's moeder. Ze wenkte dat ze moesten gaan en nam Coco even in zich op, zonder iets te zeggen. Daarna liep ze weg. 'Ik heb mijn eten nog niet eens op.. Ze heeft vast jou moeder gezien.' Ze gaf Coco nog een dikke knipoog en besloot te vragen of die haar wouw bellen dus deed ze dit.' Je hebt mijn nummer.. van de vorige keer.. Toch? Anders is het.. 06-2234560 '

( topic aanmaken in een van de restaurants. Na nog een paar keer hier posten..)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Uit eten in Babylon!   Uit eten in Babylon! Empty

Uit eten in Babylon!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Stad :: Restaurants :: Babylon-
Ga naar: