London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Gezondheids-centrum

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Gezondheids-centrum Empty
BerichtOnderwerp: Gezondheids-centrum   Gezondheids-centrum Emptyzo feb 07, 2010 10:54 pm

Ik had een ideetje wat er misschien wel bij past op LT. Erica heeft namelijk allerlei problemen en gaat naar een psycholoog en toen kwam ik op het idee van een Gezondheidscentrum. Met huisartsen, een apotheek en dus een psychologenhoekje. Als je het niks vindt, zeg het dan maar volgens mij is het wel een goed idee.

Als je het geen goed idee vindt, geef dan goede argumenten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Catelin
Admin
Catelin

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18
Partner: nope.

BerichtOnderwerp: Re: Gezondheids-centrum   Gezondheids-centrum Emptyma feb 08, 2010 7:11 pm

Ik vind het als Admin een goed idee. Vooral omdat Jeugd soms last heeft van hun puberteit. Daarbij gebeurt er vanalles enzo.. En sommige hebben het moeilijk. Dus als we een gezondheidscentrum maken dan zou je een afdeling psichologie kunnen maken enzo. ^ Dat zou dan wel leuk zijn !

Dit was mijn Argument..

M.V.G De admin en tevens Groepmoderator, Catelin
Erica

Erica

Character sheet
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

BerichtOnderwerp: Re: Gezondheids-centrum   Gezondheids-centrum Emptyma feb 08, 2010 10:26 pm

Daarom Wink. En als je ziek bent en wilt weten wat er aan de hand is gaan mensen naar een huisarts. Als die er niet is... Beetje vreemd hè? En tegen sommige kwaaltjes moet je medicijnen hebben, daarom ook een apotheek. Misschien dat er ook nog een eerste hulp kan komen? Voor als je licht gewond bent geraakt. Gekneusde arm ofzo.

Ik zou ook graag meningen van andere LT'ers zien hoor! Choose if you like it or not Razz
Ciara

Ciara

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 15-01-10

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17 jaar.
Partner: I don't want love now..

BerichtOnderwerp: Re: Gezondheids-centrum   Gezondheids-centrum Emptyma feb 08, 2010 10:36 pm

Zeker een goed idee.. :} (Alsof je weet wat er nu met me aan de hand is. :O )
Tja, weinig meer te zeggen. Wat mij betreft mag dit er komen. Argumenten..?
Stel je moeder vind je (als personage) te dun, en je gaat uit jezelf niet beter eten. Dan moet ze je toch naar iemand toe kunnen sturen. :'} Die onderzoekt je, en stuurt je door naar een diëtist..
Wat trouwens ook een goed idee voor daarbij is, al zeg ik het zelf. Misschien is er nog een hoekje voor een diëtist vrij? :'}

Achja, goed idee dus. Very Happy
Erica

Erica

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Gezondheids-centrum   Gezondheids-centrum Emptyma feb 08, 2010 11:04 pm

Dan kunnen we er misschien beter een ziekenhuis van maken, dan heb je meer mogelijkheden. En in een ziekenhuis is ook altijd een huisartsenpost (ja, mijn moeder werkt in het ziekenhuis dus kom ik daar ook nog wel eens Wink). Dan zit alles onder één dak.

Laten we dan maar een ziekenhuis doen oke? Iets ruimer en nog meer mee te doen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gezondheids-centrum   Gezondheids-centrum Empty

Gezondheids-centrum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Centraal punt :: Off-topic :: Discussie's-
Ga naar: