Onderwerp: Accounts verkrijgbaar zo jan 31, 2010 5:26 pm
Ik kom steeds minder online en heb ook bijna geen tijd meer voor London Teenagers
Ik ben eigenaar van Jack en van Daisy. Je mag ze veranderen qua uiterlijk maar van innerlijk moeten ze hetzelfde blijven
Jack : Hij heeft een toekomstige relatie met Catelin ; dit moet door blijven gaan Bevriend met Erica
Daisy :
Nog niet zo veel contacten kun je zelf maken
Laatst aangepast door Daisy op di feb 02, 2010 12:02 am; in totaal 1 keer bewerkt
Ciara
Aantal berichten : 40 Registratiedatum : 15-01-10 Woonplaats : De Noordpool, duh!
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 jaar. Partner: I don't want love now..
Onderwerp: Re: Accounts verkrijgbaar ma feb 01, 2010 9:49 pm
Ik heb wel interesse in Jack. :} En nee, dat is niet omdat hij moderator is. Ik zal, als ik hem daadwerkelijk krijg, zijn Moderator-status 'opgeven'. Ik hoef hier geen Mod te zijn, anders zijn alle actieve mensjes Moderator.. :f
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..
Onderwerp: Re: Accounts verkrijgbaar ma feb 01, 2010 10:08 pm
Die mod-status had je hoe dan ook niet gekregen schat. Ik heb het al met Catelin erover gehad en ze zou Jack ontmodden. Wie Jack ook overneemt, diegene krijgt de modstatus er niet bij.
Onderwerp: Re: Accounts verkrijgbaar di feb 02, 2010 6:50 pm
Geen dank
En het is wel zo Erica (a) ze zei dat ze geen mod wou zijn... admin`s of monerators moeten er dan niet over door zeuren vind ik..
Ciara
Aantal berichten : 40 Registratiedatum : 15-01-10 Woonplaats : De Noordpool, duh!
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 jaar. Partner: I don't want love now..
Onderwerp: Re: Accounts verkrijgbaar zo feb 21, 2010 1:24 am
Het spijt me..
Ik denk dat het beter is als ik Jack weer teruggeef. Echt actief ben ik niet, en ik heb er niet het vertrouwen in dat ik dat nog word. het liefst geef ik hem terug, al wil ik hem ook wel aan iemand anders geven..
Nogmaals mijn excuses en ik hoop op een snelle reactie.. :f