Onderwerp: Fireflies- Christina do jan 28, 2010 9:30 pm
Christina was gevraagt om haar zang talent te laten horen in het café de dronken kip, zodat de mensen wat te luisteren zouden hebben, dus ze liep naar de bar, gaf haar naam en sprong soepel op het podium. Ze zei: 'Heej mensen, tijd voor een proficinal(hoe schrijf je dat?) Ik ga Fireflies zingen!" Ze begon te zingen: https://www.youtube.com/watch?v=pac4fa5w9Jo&feature=PlayList&p=B9727F1667117F4B&playnext=1&playnext_from=PL&index=7
Toen ze klaar was bleef ze staan voor het applaus en sprong weer op de vloer. Ze liep naar de bar en bestelde een colaatje en sprong op de bar kruk.
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..
Onderwerp: Re: Fireflies- Christina do jan 28, 2010 11:52 pm
{Het is Professional }
Erica moest die dag achter de bar staan van Peter. Het zou een dag worden waar mensen zelf een act mochten geven, die dan beoordeeld zou worden. Erica had het een goed idee gevonden van haar baas en had zich meteen opgegeven als jurylid. Ze stond zelf vaak genoeg hier op het podium, dus wist ze waar ze op moest letten. Een meisje genaamd Christina gaf zich op. Erica luisterde naar haar liedje, terwijl ze de drankjes van anderen inschonk. Het klonk zeker goed, vond Erica, al zaten er wat slippertjes in. Daarna zag ze Christina van het podium afspringen. "De cola krijg je gratis," vertelde Erica. "Omdat je als een van de weinigen hebt durven aan te melden." Erica dacht even na, had ze dat wel van Peter mogen zeggen? Vast niet, maar ach. Het was nou al gezegd, en terugdraaien kon niet meer. Waarschijnlijk zou het meisje niet eens weten waar het over ging. Erica was namelijk verteld dat er een scout van de zang-academie aanwezig zou zijn, op zoek naar mensen voor een beurs. "Je zong goed," zei Erica tegen het meisje. "Geloof me, ik heb ervaring. Ik sta twee keer per week op dat podium. De rest van de dagen sta ik hier achter de bar."