Hallo allemaal,
Niet zo lang geleden kreeg ik een ideetje. Ik dacht aan de universiteit van LT en hoe ik Ciara daar haar opkomst zou laten maken. En toen besefte ik dat er natuurlijk ook leraren bij zijn.. Maar.. Welke? Hoe zien ze er uit? Hoe gedragen ze zich? Wie zijn ze eigenlijk?! Daarom dacht ik er aan om een lijstje te maken waar alle leraren op staan.
Aangezien er nog niet veel leden zijn kan je dit eerst tot een beperkt lijstje maken. Voor ieder vak dat gegeven word slechts één leraar. Natuurlijk zijn er ook invallers, maar aangezien dezen minder vaak voorkomen kunnen we die denk ik wel weglaten op het lijstje.
Hoe had ik dit dan in gedachten? De naam van een leraar met een beschrijving er achter. Bijvoorbeeld..:
Mrs. McKay - Engels lerares. Streng brilletje; korte blonde stiekeltjes; puntige kin. Kan niet tegen tegenspraak; rommelig; vergeet vaak huiswerk op te geven/te conroleren, en vergeet wel eens helemaal dat ze huiswerk heeft opgegeven. Ze kan wel goed uitleggen, al letten de meeste leerlingen vaak niet op.
Zoiets dus. En dan voor ieder vak een leraar. En het zou leuk zijn als de leden van LT zélf ook wat karakters bedenken..
Enneh.. Als er al een leraar is voor een vak waar jij een leuke leraar voor had bedacht kan je hem gewoon 'opgeven'..
Maar goed.. Eerst moet dit geweldige *kucht* idee nog goedgekeurd worden door de leden/mods/admin. :} So.. Do you like it? :}
Xx,
~ Ciara. ~