London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Leraren lijst

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ciara

Ciara

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 15-01-10

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17 jaar.
Partner: I don't want love now..

Leraren lijst Empty
BerichtOnderwerp: Leraren lijst   Leraren lijst Emptyzo jan 24, 2010 12:51 pm

Hallo allemaal,
Niet zo lang geleden kreeg ik een ideetje. Ik dacht aan de universiteit van LT en hoe ik Ciara daar haar opkomst zou laten maken. En toen besefte ik dat er natuurlijk ook leraren bij zijn.. Maar.. Welke? Hoe zien ze er uit? Hoe gedragen ze zich? Wie zijn ze eigenlijk?! Daarom dacht ik er aan om een lijstje te maken waar alle leraren op staan.

Aangezien er nog niet veel leden zijn kan je dit eerst tot een beperkt lijstje maken. Voor ieder vak dat gegeven word slechts één leraar. Natuurlijk zijn er ook invallers, maar aangezien dezen minder vaak voorkomen kunnen we die denk ik wel weglaten op het lijstje.

Hoe had ik dit dan in gedachten? De naam van een leraar met een beschrijving er achter. Bijvoorbeeld..:
Mrs. McKay - Engels lerares. Streng brilletje; korte blonde stiekeltjes; puntige kin. Kan niet tegen tegenspraak; rommelig; vergeet vaak huiswerk op te geven/te conroleren, en vergeet wel eens helemaal dat ze huiswerk heeft opgegeven. Ze kan wel goed uitleggen, al letten de meeste leerlingen vaak niet op.

Zoiets dus. En dan voor ieder vak een leraar. En het zou leuk zijn als de leden van LT zélf ook wat karakters bedenken.. Very Happy Enneh.. Als er al een leraar is voor een vak waar jij een leuke leraar voor had bedacht kan je hem gewoon 'opgeven'.. Wink

Maar goed.. Eerst moet dit geweldige *kucht* idee nog goedgekeurd worden door de leden/mods/admin. :} So.. Do you like it? :}

Xx,
~ Ciara. ~

Laatst aangepast door Ciara op za jan 30, 2010 1:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Leraren lijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraren lijst   Leraren lijst Emptyzo jan 24, 2010 3:26 pm

Zoals ik je al verteld heb toen je dit hier achter mijn comp postte, ik vind het een goed idee. Het wordt overzichtelijk en als je loopt te zeuren over een leraar heeft die tenminste iets wat iedereen van haar weet. Dat is realistischer vind ik zelf Wink
Catelin
Admin
Catelin

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18
Partner: nope.

Leraren lijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraren lijst   Leraren lijst Emptyma jan 25, 2010 6:38 pm

Ik vind het ook een goed idee. Zo hoeven jullie geen dingen te verzinnen over namen en weet iedereen wie wat geeft ^^ heel goed bedacht!

Groetjess... catelin
Ciara

Ciara

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 15-01-10

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17 jaar.
Partner: I don't want love now..

Leraren lijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraren lijst   Leraren lijst Emptyza jan 30, 2010 1:38 am

Goed, mooi, bedankt, et cetera.. :}

Ik neem aan dat (bijna) iedereen het hier wel mee eens is, en dit idee dus verder uitgevoerd kan worden. Zoals in het eerste bericht al staat mag iedereen een leraar bedenken.. of meer, als je veel inspiratie hebt. Razz
Dus hier nog eentje van mij:
Mr. Marvel - Knappe, jonge, slanke leraar op het vak Biologie. Meiden zitten vaak te staren tijdens zijn lessen door zijn perfecte uiterlijk. Hij heeft redelijk kort blond haar. In één oor heeft hij een klein ringetje. Ondanks de onoplettende meisjes zijn de cijfers in zijn klassen aanzienlijk hoger dan die van andere Biologie leraren.

Hehe.. de opbouw is nogal anders dan die van Mrs. McKay.. Achja, iedereen begrijpt het, neem ik aan.. :}
Gesponsorde inhoud

Leraren lijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leraren lijst   Leraren lijst Empty

Leraren lijst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lijst met Absente leden.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum