Onderwerp: Een meeting van Lt. zo jan 10, 2010 4:26 pm
Hii, zoals mensen van ws wel kennen: een meeting. Dat word 1x per half jaar ofzo gehouden door de rpg's voor de mensen die er heen willen. je kan dan met de andere spelers praten en natuurlijk elkaar beter leren kennen. Zo ook nu wil ik voorstellen om een meeting te houden. We kunnen nog overleggen over de locatie. Het moet goed bereikbaar zijn. Wat mij betreft maakt het niet uit. Ik woon wel in het: Zuiden van Nl. [limburg] Dus ik kan makkelijk met het openbaar vervoer naar heerlen/ maastricht. We kunnen aan een aantal acticiteiten deelnemen. Uiteraard moeten er wel mensen mee willen doen. Maar zoals ik van Tierny al vernomen heb vind die het leuk en ik. Dus we prikken een datum, als er wat mensjes eraan meedoen. Dan zouden we bijv. Naar de film kunnen gaan. En dan zouden we ook een goed contact eraan overhouden. Wat mij betreft kijken we nog voor de datum. Het liefst in het weekend.
M.V.G Moderator Catelin.
Maddie
Aantal berichten : 36 Registratiedatum : 31-12-09
Character sheet Leeftijd karakter:: 16 Partner: Mike (op SEM, HT)
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. di jan 12, 2010 4:40 pm
Lijkt me cool Maar kijk, is het niet handiger als iedereen naar Utrecht of Flevo komt? Das een stuk centraler en dan kan ook iedereen makkelijker komen... Ik zie het dus niet zitten 2,5 uur in de trein te zitten. Die bovendien super duur kost.
Tierny Admin
Aantal berichten : 64 Registratiedatum : 27-12-09 Leeftijd : 26 Woonplaats : London
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. di jan 12, 2010 11:25 pm
Maddie schreef:
Lijkt me cool Maar kijk, is het niet handiger als iedereen naar Utrecht of Flevo komt? Das een stuk centraler en dan kan ook iedereen makkelijker komen... Ik zie het dus niet zitten 2,5 uur in de trein te zitten. Die bovendien super duur kost.
Denk ik ook, dan wel utrecht hoor. XD
Catelin Admin
Aantal berichten : 146 Registratiedatum : 31-12-09 Woonplaats : London !
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. wo jan 13, 2010 4:41 pm
Omg. Das wel ver van mij af. xD het lijkt me wel kei leuk. Daar niet van. Maar of mijn ouders dat goed vinden? :O Mij lijkt haast van niet. Ja trein is duur. Maar als ik hier met Coco op de trein moet stappen zijn we even duur uit. Waar wonen jullie eigenlijk ? Ik woon in Nuth.. En coco. OOk. [Mijn vriendin dus] Die ook Lt speelt. Maarja. Iniedergeval. Dan moeten er wel meer leden meedoen. En niet 3 en dan helemaal naar Utrecht :O. Het lijkt me echt kei-gezellig. <3. Maar voor ik op de trein stap lijkt me dat ik jullie en de andere leden best wat beter mag leren kennen :O
kuzzie. Van Catelin. [die er mega veel zin in heeft]
Maddie
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. wo jan 13, 2010 4:59 pm
Omstreken Amsterdam XD Maar ik kan écht niet naar Maastricht komen, das uitgesloten. Utrecht lijkt mij beter. Ik denk dat dat een stuk fijner is voor iedereen, om te komen.
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. wo jan 13, 2010 5:10 pm
ja , Dat maakt niet uit Maddie. We bedenken er wel iets op. Zelf moet ik ook nog even kijken hoor. Of het wel mag enzo ^^ Maar dat spreken we wel verder af. Eerst maar datum. Tijd wat we gaan doen enzo bedenken. En dan nog de plek. **
Kuzzie. Miss Catelin. <3.
Maddie
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. wo jan 13, 2010 5:11 pm
Catelin schreef:
ja , Dat maakt niet uit Maddie. We bedenken er wel iets op. Zelf moet ik ook nog even kijken hoor. Of het wel mag enzo ^^ Maar dat spreken we wel verder af. Eerst maar datum. Tijd wat we gaan doen enzo bedenken. En dan nog de plek. **
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. wo jan 13, 2010 5:25 pm
Ik woon in Groningen, dus Utrecht is nog steeds drie en half uur reizen... En ik vind trouwens dat er eerst meer leden moeten komen hier, dan is de kans groter dat er mensen komen. Op Ws bijv. begonnen de meetings pas nadat ze ongeveer een jaar bestonden, LT bestaat pas een maand.
Maddie
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. wo jan 13, 2010 5:29 pm
Erica schreef:
Ik woon in Groningen, dus Utrecht is nog steeds drie en half uur reizen... En ik vind trouwens dat er eerst meer leden moeten komen hier, dan is de kans groter dat er mensen komen. Op Ws bijv. begonnen de meetings pas nadat ze ongeveer een jaar bestonden, LT bestaat pas een maand.
NS.nl meld dat het minder dan 2 uur is XD Maar ik zou Jack, Tierny en Catelin wel willen ontmoeten hoor
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. wo jan 13, 2010 5:51 pm
Ja. Net gelezen bij ut babbelhoekje. ^ Tja. Maar Erica.. Jij woont in Groningen. Ik heb al gezegd dat er meer leden moeten komen ^ Maar dat betekent nog niet dat het er niet MAG komen. XD En als we gwn wat willen afspreken met de leden. Dat MAg ook, moet niet. XD Maar ja., Shoppen lijkt me leuk iniedegeval om te gaan doen.
Maddie
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. wo jan 13, 2010 6:00 pm
Catelin schreef:
Ja. Net gelezen bij ut babbelhoekje. ^ Tja. Maar Erica.. Jij woont in Groningen. Ik heb al gezegd dat er meer leden moeten komen ^ Maar dat betekent nog niet dat het er niet MAG komen. XD En als we gwn wat willen afspreken met de leden. Dat MAg ook, moet niet. XD Maar ja., Shoppen lijkt me leuk iniedegeval om te gaan doen.
Ik ken een paar nationale winkeltjes die heel erg leuke schattige dingen hebben XD
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. wo jan 13, 2010 7:06 pm
Oke, Het lijkt me een geweldig idee. Maar ik kom alleen als me nichtje meegaat samen staan we sterker namelijk XD straks staan we in de middle of nowear tussen allemaal enge mannen :") Jullie niet maar straks zijn we verdwaald ofzo... Maargoed ( OMG dit word me stop woordje xD ) Het lijkt me niet handig al gaan we met z`n alle naar Limburg ofzo. Maar m`n moeder of vader zou me best weg willen brengen met me nichtje naar Utrecht ofzo... Het moet wel ergens centraal zijn Dus het midden van NL lijkt me de idiale plek
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. wo jan 13, 2010 8:03 pm
ja.. Limburg is ook niet handig. Ik kom miss met Coco. Dan staan we sowieso ook sterker dan 1. Miss willen mijn ouders me ook wel brengen ofzo ^^ Maar het moet wel centraal zijn. En een plek waar IEDEREEN heen kan. Mochten we een meeting houden. [Moet het wel zo zijn dat we ook zeg maar met sommige leden daarheen gaan.] Dus hier komt een lijstje van mensen die miss mee gaan.
Catelin. [Gaat zowieso wel mee, als ze mag] Jack. [Wil meegaan mits Tierny mee gaat.] Tierny. [Gaat misschien mee met Jack dan.] Maadie. [Gaat ook wel mee misschien.] Coco.[ gaat Catelin mjee praten of die ook mee wilt. Als dat mag.] Erica? [Erica? Misschiens?]
Heb ik het zo? Geloof van wel. Groetjes Catelin. <3.
Maddie
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. vr jan 15, 2010 9:38 am
Ik heb kennissen in groningen, die hebben een hele grote schuur, misschien kan het daar? Vanaf limburg wel ver... Maar Utrecht lijkt mij toch wel het beste dan, daar kan iedereen makkelijk komen omdat het redelijk centraal is.
Als ik mag, ga ik mee, offcourse. Maybe gaat een vriendin van mij mee of mijn ouders voor de zekerheid. Maar ik denk dat het wel leuk gaat worden
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Een meeting van Lt. vr jan 15, 2010 1:46 pm
Ja miss gaat bij mij ook iemand mee. Miss ook zowieso Coco, Ik zit nu in de comp. les. Dus.. Ik ga weer. Maar Utrecht is kei-ver maar als ik mag, ga ik ook mee. [Duuh, de mod willen jullie allemaal wel ontmoeten (A)] Maarja. Ik kijk wel. Iniedeval moeten we zowieso kijken of we kunnen. Waar.. En wie er allemaal meegaat. Want ik ga niet voor de lol helemaal naar Utrecht naar 3 mensen.