London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

voor de girlszz; bh's en more.

Ga naar beneden 
+3
Coco
Tierny
Catelin
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Catelin
Admin
Catelin

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18
Partner: nope.

voor de girlszz; bh's en more. Empty
BerichtOnderwerp: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 3:01 pm

Hii Girls.. hier is ie dan:Het meisjes-topic van ws. Alles over Bh's en more. Over fabels. En wat jullie ervan vinden. Ook zullen er plaatjes worden geupload waar jij dan een cijfer voor moet geven [ 1 t/m 10] Ohwja, als er nog jongere lt'ers zijn dan kunnen we die alvast raad geven. Haha. Hier mag je zelf ook plaatjes uploaden trouwens van je favo bh. Of van een link van een site voor lingerie ^. Dan kunnen andere lt'ers kijken wat ze ermee doen.

Mijn favo-places voor de bh's:
Berden.
livera.
Hunkemoller.
V&D..
en in het begin [starter] had ik HEMA bh's XD toen hadden ze nog leuke. Nu valt het mee maar ik heb er nog steeds een paar in me kast hange.

Heb jij dus nog wat opmerkingen en/of vragen. Dan mag het sowieso hier.. Ohwja ennuh ik heb hier toestemming van Tierny voor gekregen. Het valt niet onder 18+ Maar goed.

M.V.G catelin.. <3.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tierny
Admin
Tierny

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-12-09
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd karakter:: 19
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 3:32 pm

Ik heb een heel leuk setje van Hunkemoller Very Happy

Wit met roze stipjes Embarassed
https://londonteenagers.actieforum.com
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 3:55 pm

Haha.. Leuk! ohwja en jullie mogen hier zelf ook een plaatje van een bh en more uploaden, Die heb ik volgens mij ook zien hangen.. Maar ik heb er veel te veel XD.. Maar goed in rl ben ik 11 dus ik heb nog geen cup B XD < welke maat hebben jullie? Razz Wil ik wel eens weten. Zet ook je leeftijd er even bij.

Ik ben dus 11 en ik heb cup A.. Smile

Maar goed. Hier een bh die jullie kunnen beoordelen.. [niet van mezelf. Van internet. met een cijfer van 1 t/m 10:
voor de girlszz; bh's en more. 1263035689-590

kuzziesszz Catelin I love you
Coco

Coco

Aantal berichten : 24

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 4:09 pm

Hoi hoi ik zie net dat jij z'n leuk topic hebt en ik denk ik gamaar eens even reageren ik ben 11 jaar en ik heb cup AA. soms schaam ik me er best welvoor dat ik maar z'n kleine bortsjes heb. maar even een vraagje aan Catelin wil jij meschien een oplossing voor mij bednken dat ik me niet meer hoewf te schamen.

oke dan nu het punt voor de bh:9.5 ik vind de kleuren vooral leuk want roze is wel luek in een bh en met dat zwart combineert het erg goed je hebt een goede smaak Very Happy

xxx Coco
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 4:28 pm

Hoi coco. Natuurlijk wil ik dat voor jouw doen... Dat mag in dit topic Smile Maar goed. je hebt dus AA? Ik kan natuurlijk niet je borstjes veranderen in een grotere cup. [geloof ik Razz ] maar wat je wel kan proberen als je het echt heel erg vind; een leuke beugel bh. Als dat niet mag van je ouders.[kan hoor..] Dan kun je altijd met vulling. Geen beugel maar gewoon voorgevormt. Dat staat ook mooi onder een t-shirt. Wel weet ik niet precies wat voor borstjes je hebt. [hoef ik ook eigenlijk niet haha Razz ] Maar je kan dus dat allemaal proberen wat ik je heb gezegd. Wel vind ik het onzin als je plat bent om een bh te gaan kopen. Dat valt des te meer op. Als je je bh dan af doet dan is het echt raar. Dan sta je ook een beetje voorschut. Als je wilt: Hier een paar leuke voorgevormde bh's zonder beugel. Misschien dat je daar wat aan hebt.[ook voor de rest wat nog niet zoveel heeft, daar hoef je je niet voor te schamen.] je kunt ze gwn in de meeste winkels kopen. Ook op advies van medewerkers..Smile

1. voor de girlszz; bh's en more. 1263037051-110
2. voor de girlszz; bh's en more. 1263037201-710
3.voor de girlszz; bh's en more. 1263037557-730
Nouw voor nog meer advies.. Kan je altijd bij me aankloppen. Ook via pb.. Smile

Maar goed. Voor de andere meiden onder ons : Welke merken hebben jullie mestal en hoe denken jullie over internet-bestel-bh's? Want ik ouw wel wat bestellen wat ik leuk vond, maar ik weet niet echt of dat goed is ofzo XD Maar- goed. Gezien hierboven.. Geef ik ook advies. Smile
Jack

Jack

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 30-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18 bijna 19
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 4:31 pm

Geen zorgen XD ik ben in het echt een meisje ^.^
Ik heb ook wel een leuk setje...
Rode bandjes en uiltjes ofiets. Very Happy Hij zit (lekker) goed en past precies. Ik heb er nog een leuk broekje bij.
Me 2e leuke setje is een met paarse bandjes en een met een kroontje Razz I love it...

Groetjes Jack/Angelique :")
Coco

Coco

Aantal berichten : 24

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 4:42 pm

oke, bedankt voor je advies maar oke ik moet je nog een vraagje stellen he maar dat doe ik wel in een bp bericht.
maar egt ik wil je zeer bedanken dat je zowiezo dit topic hebt opgericht anders had ik mijn vraag helemaal nbiet kunnen stellen en ook bedankt dat je mijn bericht heb gelezen en me advies heb gegeven. duss nog over die ene vraag daar stuur ik je wel een pb voor.

nog maals hartelijk bedankt en ik vind wel dat je goeien smaak hebt als het om bh's gaat want die wat je hebt gestuurd op de topic vind ik heel erg leuk!!!!

nou dus nogmaals bedankt I love you ! xxx coco
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 4:43 pm

Haai ^^ Melig topic Wink

Ik heb zelf eigenlijk (op 1 na) alleen bh's van Hunkemoller. Vind mijn moeder een goede winkel (ik ook) en zij betaalt toch alles. 2 dezelfden, de ene grijs en de ander paars. Een sportBH voor paardrijden, een zwarte met gelvulling waarvan de bandjes los te halen/te kruisen zijn. En dus een van de V&D, een roze met een schattig randje.

@Coco,
Er is niks ergs aan die maat op die leeftijd. Ik had tot mijn 14e cup A. Het lijkt misschien alsof het weinig is, maar het groeit vanzelf wel. Ik ben nu 15 en ik heb 75B en ik ben er trots op. Het is de standaard grootte voor borsten. Ook al hebben de meeste meisjes/vrouwen om me heen een grotere cupmaat dan ik, ik ben er blij genoeg mee. Wees trots DAT je al een BH aankan Wink Ik werd ook pas net iets voor mijn 14e verjaardag voor het eerst ongesteld. Ik was de laatste uit de klas. Maar iedereen heeft zijn eigen tempo voor dat soort dingen, bedenk dat maar. Heeft mij ook geholpen als ik pissed was dat ik vergeleken met de anderen uit mijn klas zo plat en onvolwassen was.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 4:59 pm

Ja Erica. Jij bent natuurlijk al ouder. Dan de meeste hier [geloof ik] haha. maar das ook leuk. Ja Coco. Er zijn genoeg leuke bh's voor maat AA.. Ik ben ook blij met mijn borsten. Ik vind ze niet te klein. Voor mijn leeftijd. Een meisje bij mij uit de klas die doet extra kleine bh'' aan omdat ze dan groter lijken. Dat vind ik overdreven. Ze verteld ook aan alle jongens in de klas dat ze ongesteld is. Zelf ben ik dat nog niet maar ik verwacht het wel binnekort. [Denk na] Ja. Hoe kan dat nou? Nouw. Ik heb al ongeveer 1,5 jaar een witte vloed. Dus het moet binnekort komen. [heeft alle spullen al in huis haha] Maar goed. Ik heb niet echt lang cup AA gehad. Maar ik ga niet stoer doen met ze. Das gwn zo overdreven^ Maar ik ben er wel trots op. Smile Maar goed Erica en Jack die bh's lijken me leuk! Haha,Ik heb zelf ook een sportbeha, voor de handbal waar ik op zit. Klinkt miss gek voor A maar het is kei-fijn.
Hunkemoller is ook goed. Ik heb er veel schattige onderbroekjes van Smile Met kantjes <3.

Nu nog een bh voor een cijfer: Ik wouw toch even weten wat jullie ervan vonden. Mij lijkt het iniedergeval niet fijn ^^ En zowieso vind ik het een beetje ordi. Wel lol als je met iemand *** hebt.. haha:[ ik hou het netjes]
voor de girlszz; bh's en more. 1263039487-970

Uhm ohwja effe een ander onderwerp: Scheren XD ook voor de meiden:
Ik gebruik een mesje van de kruidvat[ wegwerp] En scheergel van gilette, satin care. bloemen geur. [roze kleur]:)En jullie?
Jack

Jack

Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18 bijna 19
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 5:08 pm

(a)
Ik heb geen zin om een heel verhaal te schrijven XD. Dus een korte samen vatting:
Ik ben 13 bijna 14... Ik heb cup..... 80A XD Zo erg vind ik het niet maarja. Soms zie ik meiden in de aula mijn leeftijd en die hebben wel wat groter... Maar ja je bent wie je bent.
Ik heb een uhm.. hoe noem je dat. Het is een scheermesje en je heb geen Gel nodig:P je kan onder de douche maar ook natmaken.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 5:29 pm

haha. oke dan. Smile Ik weet nu ook eerlijk egzegd even niet wat je bedoelt, nooit van gehoord kortom. Maar kan toch bestaan lijkt me handig. Smile
Nu een lijstje met de cupmaten:Hoop dat er nog tipszz enzo bijkomen van iedereen en zowieso plaatjes van lievelingsbeha's:

Jack; 13 : 80 A.
Catelin 11; 70 A.
Coco 11. 75 AA.
Erica 15. 75 B

Nu de rest nog. XD maar goed. ^ voor advies enzo. Maar das meestal niet nodig. Ohwja en linken naar internet ofzo ? Groetjes..

Laatst aangepast door Catelin op za jan 09, 2010 8:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 8:15 pm

@Catelin, ik had het over 75B, niet 70... maar oke.

Mijn scheerapparaat is een Carmen Aquaprotect, voor droog en onder de douche. Hij was door de consumentenbond als beste getest in 2008, en ik kocht hem begin 2009. Ik ben er erg blij mee, hij werkt prima Wink

Ik zal foto's maken van mijn BH's en ze hierop zetten Wink Alleen van die grijze en die paarse zet ik maar een van twee erop, omdat die ander (op de kleur na) precies hetzelfde is.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza jan 09, 2010 8:21 pm

erica:* Is verbeterd ,3.
maar goed.. Oke dat zou leuk zijn. Kunnen wij ze een cijfer geven haha Like a Star @ heaven
Ik ga dat ook doen. Aleen ook met ene niet want die is ook hetzelfde. Razz

groetjess van Catelin.

[die gaat eten:O]
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyzo jan 10, 2010 1:40 pm

Ik ben 12 en ik heb cup B. Surprised
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyzo jan 10, 2010 3:15 pm

Hooi. Njaah kan ook aan de groei liggen. :

Jack; 13 : 80 A.
Catelin 11; 70 A.
Coco 11. 75 AA.
Erica 15. 75 B
tierny 12: Cup B

mahja. De foto's van mij komen eraan *gaapt* Foto toestel is leeg. *lecht hem in de laaier.*

kuzzie.

Ohwaja p.s zijn jullie al eens naar een meting geweest van ws? Want dat zou leuk zijn als we hier elkaar wat beter leerden kennen en dan naar een meting gingen. X
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyzo jan 10, 2010 4:04 pm

Ik ben nog nooit naar een meeting geweest, als er een keer eentje in de buurt is wil ik wel gaan.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyzo jan 10, 2010 4:15 pm

aj ik zou ook wel willen gaan. Maar ik denk niet dat er hier in de buurt vaak een meeting komt. Ik maak wel een topic aan. Om het te overleggen want ik zou dit als modje wel leuk vinden. Smile Dan zouden we bijv. Ook een keer naar de film ofzo kunnnen. Smile Groetjes.. catelin
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyzo jan 10, 2010 4:21 pm

Ja Surprised
Maddie

Aantal berichten : 36

Character sheet
Leeftijd karakter:: 16
Partner: Mike (op SEM, HT)

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptywo jan 13, 2010 5:21 pm

Ik heb net twee weken ofzo een BH XD
cup 85A ofzo
Heb nu een hele simpele van de livera, die mensen waren hartstikke aardig.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptywo jan 13, 2010 5:25 pm

Maddie, hoe oud ben je dan?
Ik ga ook vaak bij de Livera. Maar dan in Heerlen. Ik vind die mensen ook kei-aardig. En ze kijken of alles goed zit. Niet zo opdringerig. Smile
Je mag eerlijk zijn over je leeftijd. Ik heb dat ook toegegeven en andere ook.

kus. Catelin.
Maddie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptywo jan 13, 2010 5:27 pm

Catelin schreef:
Maddie, hoe oud ben je dan?
Ik ga ook vaak bij de Livera. Maar dan in Heerlen. Ik vind die mensen ook kei-aardig. En ze kijken of alles goed zit. Niet zo opdringerig. Smile
Je mag eerlijk zijn over je leeftijd. Ik heb dat ook toegegeven en andere ook.

kus. Catelin.
Ik ben 12 jaar, 11 augustus word ik 13
Ze kwamen bij mij ook heel aardig kijken of het goed zat enzo. Ze hebben bij de onze ook heel veel in mijn maat maar dan allemaal kleurtjes en randjes erop enzo.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptywo jan 13, 2010 5:38 pm

Ja, bij de onze hebben ze bijna niks Sad Dus ik kom lekker naar de jouwe haha. Ook wel leuk als de meeting er komt: Bh's shoppen omg. Haha. Maar goed.

Ik heb 75 A. Zie lijstje haha. ^^
Maddie

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptywo jan 13, 2010 5:40 pm

Catelin schreef:
Ja, bij de onze hebben ze bijna niks Sad Dus ik kom lekker naar de jouwe haha. Ook wel leuk als de meeting er komt: Bh's shoppen omg. Haha. Maar goed.

Ik heb 75 A. Zie lijstje haha. ^^
Wow, das wel ver hoor..
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptywo jan 13, 2010 5:48 pm

Haha, Ja idd. [i just kidding.]

Maarja. XD
Taylor

Taylor

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 12-02-11

Character sheet
Partner: If i love you you must be a miracle

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Emptyza feb 12, 2011 11:31 pm

wjie ik hou van dit topic denk ik.
ik heb ook een hele mooie van Marie-Jo een rode met dieprode stippels van de colectie l'aventure.

zal ik ook maar ff mijn maatje zeggen hé.
ik ben 12(verjaar laat dus eigenlij een soort van 13) en heb cup B bijna C70of 75
zit in de familie XD
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: voor de girlszz; bh's en more.   voor de girlszz; bh's en more. Empty

voor de girlszz; bh's en more.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Centraal punt :: Off-topic :: Babbelhoekje-
Ga naar: