London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

het lucht-je-hart topic..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Catelin
Admin
Catelin

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18
Partner: nope.

het lucht-je-hart topic.. Empty
BerichtOnderwerp: het lucht-je-hart topic..   het lucht-je-hart topic.. Emptydo jan 07, 2010 6:45 pm

Somiggen zullen het van ws kennen: Het lucht je hart topic.
Hierin word verteld over je problemen thuis,op school of op andere plaatsen. Het is de bedoeling dat de mensen die dit lezen. Dit niet doorvertellen en reageren op de situatie van de ander..

Tip: Je hele leven draag je een rugzak. Als je je problemen er in stopt word hij als maar voller. Als hij te vol word word hij zwaarder en zwaarder en kan je het niet meer aan. Tpch moet je hem blijven dragen. Wat steeds moeilijker word. Als je er met iemand over praat word de rugzak lichter. En lichter. Het geeft je wat rust. Dus praat erover. En stop het niet in de rugzak.

het lucht-je-hart topic.. 1262873124-660
Terug naar boven Ga naar beneden
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

BerichtOnderwerp: Re: het lucht-je-hart topic..   het lucht-je-hart topic.. Emptyvr jan 08, 2010 5:21 pm

Om maar even in jou metafoor te blijven, mijn rugzak is aardig vol op het moment, maar mijn beste vriend draagt meer een hutkoffer vol problemen. Ik wil hem veel liever helpen dan geholpen worden, zo ben ik. Vrienden gaan voor mij voor alles, en dan ook echt alles. Zijn ouders doen tegenwoordig heel raar tegen hem, vertelde hij me. Eerst dacht ik: Hij overdrijft een beetje, maar toen zag ik zijn moeder vrolijk in de keuken staan, en toen Sky (ik gebruik zijn echte naam niet uit privacy) langsliep verdween haar glimlach en trok er een donkere schaduw over haar gezicht. Ik wil hem helpen met zijn ouders, maar hij is ervan overtuigd dat niemand hem kan helpen.
Catelin
Admin
Catelin

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18
Partner: nope.

BerichtOnderwerp: Re: het lucht-je-hart topic..   het lucht-je-hart topic.. Emptyvr jan 08, 2010 6:49 pm

Oke.. Ja ik heb ook al geprobeerd iemand te helpen;

Mijn vriend. [ik gebruik ook geen echte naam:] , Blain. Die had problems met zijn ouders. maar die sloegen hem wel eens en scholden. maar ik en mijn bff probeerden hem te helpen maar hij was bang dat de politie zijn vader op ging pakken. Dus heeft hij er niks mee gedaan. En nog steeds word hij soms geslagen. Hij moet zelf altijd alles in huis doen. Zelf eten maken en hij is smorgens om 7 uur al alleen. De hele dag. Niemand die erom geeft, Dus ik begrijp wat je bedoeld. Dat je hem wil helpen.
Ciara

Ciara

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 15-01-10

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17 jaar.
Partner: I don't want love now..

BerichtOnderwerp: Re: het lucht-je-hart topic..   het lucht-je-hart topic.. Emptyma jan 18, 2010 9:38 pm

(Zou dit niet in het babbelhoekje moeten staan? Wink )

Achja.. Mijn hart luchten, dat heb ik nu wel ff nodig. Dus, ik en een vriendin van me zouden met iemand samenwerken om een hele leuke site te maken. We hadden de site al en het begon er leuk uit te zien enzo.. En nou kreeg ik vanavond van die vriendin te horen dat die pipo er mee op gehouden is. We zouden onze sites ongeveer samenvoegen, onder een nieuwe naam et cetera, maar hij vond dat zijn site nu net zo lekker draaide, dus kapte hij ermee. Very Happy En hij wou steeds zijn zin doordrammen..
Achja.. Dat is dus één manier om mijn humeur te verpesten. Hij heeft ons vreselijk laten zitten.. Nou, als hij later terugkrabbelt om verder te gaan weet ik nog niet wat ik ga doen, maar vriendelijk zal het niet zijn. :}

Gelukkig heb ik nog de muziek van Bløf om mij een beetje op te vrolijken..
En Erica.. Maar dan moet ik wel even op Skype online komen..
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: het lucht-je-hart topic..   het lucht-je-hart topic.. Empty

het lucht-je-hart topic..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het meest geweldigste topic van LT en het gaat nog over Green Day ook

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Centraal punt :: Off-topic :: Overig-
Ga naar: