London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Discussie over hoe de mod's het doen.

Ga naar beneden 
+2
Jack
Catelin
6 plaatsers
AuteurBericht
Catelin
Admin
Catelin

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18
Partner: nope.

Discussie over hoe de mod's het doen. Empty
BerichtOnderwerp: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 8:03 pm

Ik wil hier eventjes vragen hoe jullie vinden dat de mod's het doen. Ik probeer zoveel mogelijk online te zijn. Maar ik zit ook nog op school dus dat moet ook gebeuren. Vinden jullie dat:

-de mod's jullie te weinig helpen.
- de mod's het gewoon goed doen?
- de mod's helemaal niks doen?
- Of iets anders.

Dan willen wij het graag hier horen. Vragen stellen mag hier overigens ook maar het moet dan wel over de mod's gaan.

De mod's :
-Jack.
-Catelin.

Je mag hier natuurlijk ook in discussie gaan met andere leden. Er zullen misschien als het van de Admin mag, nog meer mod's komen. Om deze site goed in orde te houden. Maar volgens mij blijft het voorlopig bij Mij en Jack.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 30-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18 bijna 19
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 8:09 pm

Like a Star @ heaven En als jullie vragen hebben.
Stel ze gerust. Very Happy We ontvangen ze graag.

M.V.G van Jack
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 8:13 pm

Ja precies. En om mening vragen natuurlijk ook. Of als er problemen zijn. Maar goed. Razz Bespreek het dus in dit topic. En plaats er wat commentaar op ons zodat wij het kunnen verbeteren/juist niet Smile

M.V.G catelin
Dawn

Dawn

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 01-01-10

Character sheet
Leeftijd karakter:: Achttien.
Partner: Geen.

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 8:28 pm

Om eerlijk te zijn merk ik helemaal niets van de mods en wist ik niet eens dat ze er waren Wink
En ik vind eigenlijk ook dat er nog helemaal geen moderators nodig zijn en al zeker geen twee moderators.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 8:34 pm

Hmm. Oke. Dat is duidelijk. Maar dat is natuurlijk jouw mening. Mod's zijn natuurlijk altijd nodig. [speel je Ws?] Als deze site net zo groot word dan zijn mod's nodig. Om alles op orde te houden. Dat is wat de mod's doen. Kortom: alles in de gaten houden. En natuurlijk mensen helpen. De mod's bestaan dus wel in elk geval. Maar goed. we hebben al een mening Jack. Ik vind in elk geval wel dat de mod's nodig zijn. op elke rpg Eigenlijk. [Speel je meerdere? Dan weet je dat wel]

M.V.G Catelin.
Dawn

Dawn

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 8:36 pm

Ik ben moderator Shula op ws. Ik weet precies waar ze voor nodig zijn. Maar op deze site zijn er nog niet echt veel mensen en je kan later altijd nog moderators toevoegen want nu kan de Admin het wel aan.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 8:40 pm

Ja :O Shula is goed man.
Maar ja. Hier zijn ze ook nodig. Je kan ze idd altijd toevoegen. Maar het is handiger om ze al te hebben. Zolang ze ervoor kunnen zorgen als de admin er niet is. Smile Maar goed. Jij wilt toch ook dat op ws de spammertjes enzo afkappen? Das normaal. Zo moeten wij er hier voor zorgen..

M.V.G catelin
[liefde voor ws&lt haha]
Dawn

Dawn

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 8:51 pm

Haha Razz
Ik zeg niet dat ze niet nodig zijn. Ze zijn inderdaad nodig daar geef ik je gelijk in. Maar voor nu vind ik het nog overbodig Wink Ik snap ook dat je ze hier wilt afkappen. Maar echt spammers zie ik hier nu niet Wink
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 9:13 pm

Ja daar heb je gelijk in.. Maar het is Nu miss overbodig. Maar als er meer leden komen niet. En daaar doen we dit alvast voor, Smile
Jack

Jack

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 9:38 pm

Ik vind het zelf best handig dat er 2 mod`s zijn. Want de Admin is niet vaak online... Smile
Maar het is best handig om nu al mod`s te hebben... Razz

Maar goed (a) dat is mijn menig

gr Jack
Tierny
Admin
Tierny

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 27-12-09
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd karakter:: 19
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 10:02 pm

Jack schreef:
Ik vind het zelf best handig dat er 2 mod`s zijn. Want de Admin is niet vaak online... Smile
Maar het is best handig om nu al mod`s te hebben... Razz

Maar goed (a) dat is mijn menig

gr Jack

Stom kind. **** jou weet je. XD
Op zich is het wel een beetje overbodig om al twee mods te hebben ja, maar aangezien we hopen ooit meer leden te krijgen, is het al wel wat handiger, en nu kunnen we het wel makkelijker in de gaten houden. Niet dat er dingen fout gaan hoor, maar voor het geval dat.

MVG Tierny.
https://londonteenagers.actieforum.com
Jack

Jack

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 10:04 pm

Wat? :} doe ik iets verkeerd? XD
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 10:06 pm

Uhm jongens ^^ Dit was een discussie topic he haha. XD
Maar goed.. als er nog meer mensen reageren horen we het wel.
Dat zei ik ook al Tierny. Maar goed. Als de mod's het dan goed doen he.

M.V.G Catelin. Smile
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 10:58 pm

Ik heb nog niets extra gemerkt nadat de Mod's zijn gekomen. Wat er al gezegd werd, ze zijn nu nog niet echt nodig.

Ik vind het gemeen... Ik heb de meeste posts van iedereen, meer dan de Admin zelf en alle mods, ben elke dag online en ben geen mod >.< (Ik ben op Dragon Dreams Admin>.<) Volgens mij zijn de mods gekozen omdat het vrienden van de Admin zijn, en niet om hun bekwaamheid. Als het niet zo is zeg het dan, maar het lijkt er wel verdacht veel op.
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 11:05 pm

Uhm wow.. Wacht eens effe. Ik ken de admin persoonlijk niet dus dat had er niks mee te maken. Jack wel. Maar volgens mij heeft dat er ook niks mee te maken. Jack heeft gwn samen met de admin de site gemaakt. Maar ik ken de admin dus niet. En het gaat zich ook om de posts. De admin heeft mijn posts op verschillende manieren bekeken.En ik heb erom gevraagd. Het gaat zich niet om het aantal het gaat zich om hoe je het doet. Vakbekwaamheid heed dat. Erica. Ik wil niet stom doen ofzo maar als jij op een andere rpg wel mod bent wil dat niet zeggen dat je dat hier ook word. Ik zeg het alleen maar. En ik had van jouw sowieso wel wat meer verwacht gezien je posts. En de admin bepaald sowieso wie mod word..
ohwja en nog wat: Ik heb bijna evenveel posts als jouw. Dus..

M.V.G

Catelin.
Jack

Jack

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 11:24 pm

Oke... Dit gaat geen ruzie topic worden oke Shocked
Ik ken de Admin personelijk ja. En ze heeft gevraagt of ik ook met de site wil doen. En het aantal berichten maakt sowieso niet uit. Achja.. Dat ik af en toe spelling fouten heb dat kan hebben jullie ook wel eens. ( ff voor we daar weer over beginnen xD ) (en ik heb miss dislectie Dus het kan!) Maar goed ik ken de admin personelijk dus Wink Catelyn niet. Die ken ik ook niet maar waar gaat dit probleem over??
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 11:29 pm

Dat Erica het niet eerlijk vind dat wij mod zijn geworden terwijl dat ZIJ meer berichten heeft. [OMG] Sorry maar als julie wat tegen de mod's hebben dan zeggen jullie dat in pb. Dit was een topic voor wat jullie van de mod's vonden. Niet wat eerlijk was en wat niet. Jalours noemen we dat Neutral Maar goed. Ik hou hierover op als jullie niet normaal tegen de mod's kunnen doen. veel mensen kunnen dat wel. Ik wacht op de instemmming van jack. Dan word dit topic gesloten.
Jack

Jack

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 11:32 pm

Van mij hoeft het niet gesloten te worden maar hier ff waarom we niet zo opvallen :

Jullie doen het perfect we hebben niets optemerken aan julie schrijfkunsten. Jullie posten lang genoeg dus waarom zouden wij er over moeten klagen. Wink
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptywo jan 06, 2010 11:39 pm

Ik moet ingrijpen XD ben lekker melig geworden XD

Erica, dat Catelin minder berichten heeft maakt niks uit, ze heeft mij gevraagt of ze mod mocht worden en dat heb ik al lang uitgesteld XD Ik ken haar niet in het echte leven, ja Jack wel, maar we hebben samen de site gemaakt en 'ontworpen' is het dan niet zo eerlijk als hij ook mod is? Daarbij heb ik Catelin mod gemaakt omdat ze lange, goede (antispam) berichten maakt en erg redelijk is. Verder, als we ooit mods nodig hebben, vraag ik er wel weer om. maar bij mij kom jij momenteel heel jaloers over, kan aan mij liggen, maar toch..

MVG Tierny
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptydo jan 07, 2010 12:26 am

Sorry mods en admin.

Ik weet niet hoe het komt, maar de laatste tijd zit ik belabberd in mijn vel en dat is te zien aan mijn posts en mijn reacties. Het spijt me dat ik zo overdreven reageerde, het gaat nu gewoon eventjes niet zo goed met me...

Echt erg sorry Crying or Very sad
Tierny
Admin
Tierny

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptydo jan 07, 2010 10:03 am

Erica,

Dat is niet zo mooi, maar opzich hebben we dat vast allemaal wel eens toch? Veel sterkte in elk geval.

MVG Tierny
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptydo jan 07, 2010 5:34 pm

Ja, dat hebben we allemaal wel eens. Zorg maar dat je weer lekker in je vel komt. En als ik je daarbij kan helpen doe ik dat graag ^^ Maar goed.. Einde discussie. Verder wil ik hier alleen nog maar meningen zien verschijnen over de mod's

Tierny, bedankt voor je comments

M.V.G Catelin
Ciara

Ciara

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 15-01-10

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17 jaar.
Partner: I don't want love now..

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptyza jan 16, 2010 12:37 am

Dan meng ik mij in deze discussie...

Tierny schreef:

Erica, dat Catelin minder berichten heeft maakt niks uit, ze heeft mij gevraagt of ze mod mocht worden ...
Juist, hier wil ik een reactie op maken. Dus omdat Catelin het heeft gevraagd heb je haar Moderator gemaakt..? Dit vind ik niet bepaald slim.
Natuurlijk heb je zelf opgelet wie je moderator gemaakt hebt, maar toch. Op mijn sites zouden mensen die vragen om moderator te worden direct een heel eind van de ladder af zakken. Je word gekozen als mod, dat hoor je niet aan te kunnen vragen! Maar helaas geld mijn mening hier alleen als een mening, en niet als een regel..

En dan nog iets..
Klik hier, en kijk dan naar het tweede bericht.
En wat las ik in de regels?
Citaat :
•Geen spam, of ander onnodig gebruik van berichten.
Ik weet niet hoe Tierny dat tweede bericht noemt, maar ik zou het nutteloos noemen..

Voor zover ik weet is dit topic voor dit soort comments, dus post ik het. Ik verwacht niet dat de Moderatoren overdreven reageren. Een waardige Moderator zou dit niet doen.. Smile

Oh, en ik had ergens wat gezien waarin Catelin wisselde tussen de ik-vorm en derde persoon enkelvoud, als ik het goed heb. Ik weet neit of ze dit al veranderd heeft; ik kan niet alle berichten bekijken :} Maar goed, als je dit nog steeds doet wil ik je erop wijzen dat dit storend kan zijn en dat je beter één van de twee kan kiezen! Wink

Dat is mijn zeggedingetje weer...
Kuskus,
Ciara.
Jack

Jack

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptyma jan 18, 2010 6:36 pm

Over dat bericht heb je wel gelijk. ( srry hoor Tierny Razz ) Maar je heb er iniedergeval gelijk in. Waarschijnelijk had ze dit niet echt door en vergat ze even de regels. Wink

XD ik weet niet waar ik overdreven op moet reageren. Je heb volkomen gelijk in je comentaren. Alleen bij dat vragen van monerator zijn zou ik niet heel erg vinden. Ik zou diegene een eerlijke kans geven en..tsja.. Dat was mijn ding dat ik even wou zeggen,

Ps Erica ik wens je beterschap en vergeef het je wel. Zoals Tierny en Catelin al zeiden. Dat heb je wel eens.

M.V.G Jack
Catelin
Admin
Catelin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Emptyma jan 18, 2010 8:26 pm

Ja ik vind ook wel dat je gelijk hebt over de post van Tierny maar ze is niet vaak online nu. [weet niet hoe dat komt ^] Maar dat had ze mogelijk niet in de gaten. Wel vind ik de wisseling van de ik-vorm en 3e persoons niet echt zo belangrijk. Ik vind dat het heel normaal is. Wel mag je natuurlijk hier posten. maar de Mod's mogen oo hun zegje doen [natuurlijk!] Dus ik vind dat ik best goed post en laat dat dan de enige fout zijn het stoort mij niet en ik heb er nog nooi commentaar op gekregen.. En ik ben hier nou al een tijdje en heb al redelijk veel posten.
jack: Weet jij waarom Tierny niet zo vaak online meer is?

m.v.g catelin
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Discussie over hoe de mod's het doen.   Discussie over hoe de mod's het doen. Empty

Discussie over hoe de mod's het doen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Centraal punt :: Off-topic :: Discussie's-
Ga naar: