Character sheet Leeftijd karakter:: 17 Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..
Onderwerp: Re: Onderschrift raten ma jan 04, 2010 10:53 pm
Een 4. Hij is opzich prima gemaakt, maar: De plaatjes zijn niet hetzelfde als van je ava. Dat klopt gewoon niet en dat vind ik irri. En het is : Hear my voice, en niet Here my voice. Dan zeg je :Hier mijn stem, ipv hoor mijn stem
Catelin Admin
Aantal berichten : 146 Registratiedatum : 31-12-09 Woonplaats : London !
Onderwerp: Re: Onderschrift raten do jan 07, 2010 7:11 pm
April's ondeerschrift: ik vind het een 3 waard.Ik vind het niet mooi. . Sorry.. Maar ik mag hier eerlijk zijn.. En nog iets: Het onderschrift, daar is een regel voor. Maximale grote.. Daar moet je dus op letten. IK vind het niet kleurrijk en het komt niet overeen met je ava. Dat is overigens jammer. Want je ava vind ik juist wel wat hebben. Voor hulp met je onderschrift mag je bij mij aankloppen. :]
M.V.G catelin.
Laatst aangepast door Catelin op ma jan 18, 2010 5:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..
Onderwerp: Re: Onderschrift raten vr jan 08, 2010 6:11 pm
een 6je, ik vind het jammer dat je geen origineel lettertype hebt gekozen. Maar jij hebt tenminste wel een die bij je ava hoort En hij is iets te vierkant vind ik.
Ciara
Aantal berichten : 40 Registratiedatum : 15-01-10 Woonplaats : De Noordpool, duh!
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 jaar. Partner: I don't want love now..
Onderwerp: Re: Onderschrift raten za jan 30, 2010 2:12 am
Het 'Princess' heeft een beetje een slechte kwaliteit, maar verder is het plaatje erg mooi. Misschien had je naam ietsje groter gekund, mja.. De tekst is zeker prachtig, maar de kleur is een beetje heel vervelend op mijn computer.
Onderwerp: Re: Onderschrift raten zo jan 31, 2010 5:49 pm
Ja ^^Ik wil ook een nieuw. Wie kan hem maken? xD
8..
Ciara
Aantal berichten : 40 Registratiedatum : 15-01-10 Woonplaats : De Noordpool, duh!
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 jaar. Partner: I don't want love now..
Onderwerp: Re: Onderschrift raten zo jan 31, 2010 7:50 pm
Catelin schreef:
Ja ^^Ik wil ook een nieuw. Wie kan hem maken? xD
Als jij één of meerdere plaatjes geeft kan ik misschien iets voor je maken.. :} (hoeft geen mens te zijn, btw.)
Hmmn.. Ik weet niet. Naar mijn smaak iets té vierkant, en de kwaliteit is niet bepaald super. Misschien was dat de bedoeling, want volgens mij komt dat ook nog wel eens voor.. Achja, ik weet niet of ik er veel meer dan een 6,6 uit kan persen, sorry! (A)