Oke nu ik.
Ik logeerde dus bij m`n (harts)Nichtje. *Tierny* En eigelijk waren we op dat moment al melig. Allemaal melige verhaaltjes terug halen...je kent het wel. (zo pas een lol verhaal over mij dat ik val) Maar ik liep dus door de kamer. Ik wou naar de wc ofzo... Maar ja dus ik liep door de kamer ga ik op een oude haarband van me staan. Krak... Stuk. Nou je we waren dus mega melig dus ik kijk met een heel verbaasd gezicht en kijk naar beneden. Ik pak m`n kapote haarband die in drie stukken is gebroken. Ik pak heb zo op en ga vlak bij of op haar bed staan en houd deze voor me kruis XD. Tsja zo gedraag je je op een melig moment. dus het zag er zo uit :
Oke op dat moment was het dus zeer melig
Maar goed nu de 2 verhalen dat ik op m`n ( netjes uitgerukt ) Snufferd viel.
Verhaal 1 : Ik en me nichtje skaten dus bij haar in de buurt. Opgegeven moment gaan we een beetje over zand heen. En ja hoor ik ga plat op me .... Snufferd :") Dan blijf ik even liggen komt me nichtje. Liek, Liek? Ik blijf liggen ze komt dichter bij en ik schiet in lachen uit :") melig moment. Ik lag daar dus echt dood Whahhahaha.
Verhaal 2 :
Ik liep je raad het al in me nichtjes huis. Niet op blote voeten, niet op schoenen, niet op gewone sokken. Nee ik ben eigenwijs en loop op huissokken :") Ren ik samen met (Tierny) Me nichtje de trap op weg voor haar broertje. Ik voorop ren ik dus bij het gan stukje en val meteen achterover. Ik zo ,,auw." En begin weer te lachen.
En dan ja hoor begint haaar broertje op me te zitten. En zij me een klein stukje trekken en daarna duwt ze haar broertje van me af en rennen we naar haar kamer.
:") de meligste momenten beleef ik dus met me (harts) Nichtje.
....
Nog iets droogs
Ik was dus al zwaar melig. Ik was met de buurt buiten sneeuwballen gevecht met de overkant van de sloot. ( dat groepje kindjes van 10 11 jaar :") ) Maar goed We gingen dus sneeuwballen gooien en toen kwam er een heel dicht bij. Ik zo van niet zo dicht bij das niet eerlijk. Hij zo van, bepaal jij dat en hij geeft me een duw bij m`n schouder. Ik kijk echt met een Bitch blik terug. En rara wat doe ik XD Ik duw hem keihard op dezelfde plek. Xd hij pleurd zowat naar achteren de sloot in :") heb hij geluk dat er ijs ligt. Maar goed helaas niet gebeurt. Dit was niet het grappigste van
mijn dag : 11-01-10
Thuis bij het avondeten afruimen -
Ik loop dus af teruimen en me moeder zegt tegen me broertje van 2. Zullen we jou verkopen aan de winkel? Me broertje heel zielig kijken en nee zeggen. Trouwens me vader had het daarvoor over industrie handel ofzo wie het meeste opleverd XD whahahaha... Maar goed. Me moeder zo tegen me broertje van 2( ik ga hem gewoon weer Justin noemen ... Maar zegt dus tegen Justin. : Gaan we kevin dan verkopen ( Kevin= broertje van 5) Ik zo jaaahh en Justin jaahh. En kevin Neeeee eee, Dan stampt hij boos weg. En natuurlijk schiet ik in de lach waardoor ik een beetje stampot naast de prullenbak gooi :") Maar ja, Dan zegt me moeder Kevin nee het was een grapje, kom we gaan Angelique verkopen ( ik dus) Ik schiet weer in de lach en vraag aan wie dan? Me moeder, Gewoon uit de winkel waar je vandaan komt. Ik schiet zo in de lach en me vader begint ook tegen me moeder te praten. Geen idee waarover.. Maar ik zo van : Jah uit "mama`s baarmoeder." Me moeder ik en me vader schieten echt zo in de lach.... XD was echt grappig.
En me moeder zo van. ,,Jah ik wens je succes..."