London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Wat moet ik aan voor dat ene feest?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Coco

Coco

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 31-12-09

Wat moet ik aan voor dat ene feest? Empty
BerichtOnderwerp: Wat moet ik aan voor dat ene feest?   Wat moet ik aan voor dat ene feest? Emptyza jan 02, 2010 2:08 pm

Ik liep maar weer eens wat heen en weer door mijn kamer. Ik had zoals gewoonlijk weer niks om aan te trekken naar dat ene leuke feest. Ik moest even gaan winkelen, maar ik wist ook dat we thusi het geld hard nodig hadden. Want mijn moeder is net gescheiden en dan moet ze weer een nieuw huis kopen. Ja we wonen wel in een nieuw huis maarja zo rijk waren we niet. Ik belde mijn beste vriendin op, ik zei hoi ja sorry dat ik je zo overval maar mag ik geld van je lenen? Ik moet vanavond naar dat ene leuke feest en ik heb weer niks om aan te trekken. En al helemaal geen geld om iets te kopen. Doe ven rustig zie mijn vriendin. Wach ik kom naar je toe zei ik, ik hing de telefoon op en ging naar onder. Mam? Ja wat is er?Ja ik ben even naar een vriendin toe. Ja, is goed wel thuis eten he? Ja beloofd, doei doei. Ik pakte mijn fiets en ree de straat uit, ik ben al zelfs een paar keer door rood licht gereden omdat ik z´n haast had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Wat moet ik aan voor dat ene feest?   Wat moet ik aan voor dat ene feest? Emptyzo jan 03, 2010 7:15 pm

Toen ik bij mijn vriendin aankwam was ik helemaal buiten adem. Mijn vriedin zei:'' Boh wat ben jij maar aan het hijgen, heb je zo hard gefiets?'' zei mijn vriendin '' Ja wat denk je dit is een groot plrobleem hoor!'' zei Coco '' Oke, rustig ik help je als je me eerst eens uitleg waat er aan de hand is'' zei mijn vriendin.'' kijk het is zo Amy, ik moet vanavond naar de film en ik heb niks om aan te treken.'' zei Coco ''En ik mag van mijn moeder niks kopen omdat zij zegt dat we het geld hard nodig hebben.'' zei Coco '' En dus wil ik aan jou vragen dit is best een vregge vraag, maar het zal toch moeten denk ik'' zei Coco '' De vraag is mag ik wat geld van je lenen en dat ik het je dan weer terug betaal?'' Amy zach wel hoe bealngrijk dit voor Coco was maarja ze wist niet goed wat ze er mee aan moest. Zou ik het gewoon geven dahct Amy, of zou ik zeggen dat het de laaste keer is en dat ze maar eens een baantje moet gaan zoeken. Nee Amy zou zeggen dat ze het geld kreeg en dat ze het moest terug betalen. Want als Amy zou zeggen dat ze maar eens een baantje moest gaan zoeken, was ze haar vriendin kwijt. ''Oke, je krijgt het geld'' zei Amy '' yes'' zei Coco ''Maar op een voorwaarde, ik krijg het van je terug'' '' Oke is beloofd'' zei Coco
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Wat moet ik aan voor dat ene feest?   Wat moet ik aan voor dat ene feest? Emptyma jan 04, 2010 9:44 pm

'' Weet je zeker dat je het egt terug betaalt?'' het vloog Amy zo haar mond uit voor ze het wist. ''Ja hoezo zou je denken van niet dan?'' Coco was verbaad dat haar eigen vriendin haar niet geloofde, en daarbij vond ze dit niet egt iets voo Amy om dat te denken. Coco vond het maar vreemd. ''Is er soms iets?'' vroeg Coco. '' nee..nee, hoezo '' staamelde Amy ''Ja je doet maar zo vreemd, het lijkt wel of je wat voor mij achter houd!'' zei Coco. En met toen Coco haar wooorden had uitgesproken zach ze een foto, een foto van een vreemde jongen. '' Wie is dat?'' vroeg Coco. ''Daar heb jij mij nooit over vertelt'' zei Coco. Is dat het heb jij een vriendje en ben je bang dat ik hem ook leuk vind? vroeg Coco. Maar toch zat het Coco niet lekker. Eerst deed ze raar over dat geld, en dan die foto, dan die jongen, dan dat zwijgen weer. Zou ze het geld soms nodig hebben ging Coco zich eens bedenken. Nou laat het ook maar zitten met dat geld, ik zok wel iemand anders blijkbaar heb jij het harder nogdig dan ik, over hoe je tegen me doet! zei Coco. Doei de groeten,en ze smeet de deur met een knal dicht.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wat moet ik aan voor dat ene feest?   Wat moet ik aan voor dat ene feest? Empty

Wat moet ik aan voor dat ene feest?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Stad :: Winkelstraat :: Kledingwinkel-
Ga naar: