'' Weet je zeker dat je het egt terug betaalt?'' het vloog Amy zo haar mond uit voor ze het wist. ''Ja hoezo zou je denken van niet dan?'' Coco was verbaad dat haar eigen vriendin haar niet geloofde, en daarbij vond ze dit niet egt iets voo Amy om dat te denken. Coco vond het maar vreemd. ''Is er soms iets?'' vroeg Coco. '' nee..nee, hoezo '' staamelde Amy ''Ja je doet maar zo vreemd, het lijkt wel of je wat voor mij achter houd!'' zei Coco. En met toen Coco haar wooorden had uitgesproken zach ze een foto, een foto van een vreemde jongen. '' Wie is dat?'' vroeg Coco. ''Daar heb jij mij nooit over vertelt'' zei Coco. Is dat het heb jij een vriendje en ben je bang dat ik hem ook leuk vind? vroeg Coco. Maar toch zat het Coco niet lekker. Eerst deed ze raar over dat geld, en dan die foto, dan die jongen, dan dat zwijgen weer. Zou ze het geld soms nodig hebben ging Coco zich eens bedenken. Nou laat het ook maar zitten met dat geld, ik zok wel iemand anders blijkbaar heb jij het harder nogdig dan ik, over hoe je tegen me doet! zei Coco. Doei de groeten,en ze smeet de deur met een knal dicht.