Character sheet Leeftijd karakter:: 17 Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..
Onderwerp: Wens-spel. vr jan 01, 2010 7:54 pm
Voor degenen die het niet kennen, het idee is dat je een wens invult, en degene na jou laat hem uitkomen, maar met een slechte afloop. Daarna moeten ze zelf een wens opgeven. Bijv.: ik wens dat de wereld gemaak was van CHOCOLADE met als antwoord: De hele wereld is gemaakt van chocolade, ook de mensen. Alles smelt en je word vermengt met één chocosoep waar je niet meer uit normaal kunt worden. En daarna eigen wens: Ik wens een bestekset.
Ik geef de eerste wens op:
Ik wens dat ik nu een reep chocola heb.
Jack
Aantal berichten : 81 Registratiedatum : 30-12-09 Woonplaats : London
Je krijgt je chocolade reep. Na een dag krijg je overal pukkels. De 2e dag begint alles te jeuken. De 3e dag ga je naar de dokter. De 4e dag ben je dood. o.0
Je baby-duifje word geboren. Maar met maar 1 pootje en 1 oog. Er is niks meer aan te doen. Toch ga je naar de dierendokter en vraagt hoe dit kan. Hij weet het niet en onderzoekt de vogel. Na een paar minuten komt de dokter al naar buiten:Je vogeltje is nog een oogje kwijt. Je raakt in paniek en sluit jezelf op in de wc waar je erna niet meer eruit komt. Je bonkt op de deur. Maar niemand hoort je.
Je vriendin maakt hier een account. Maar ze speelt zo slecht dat ze binnnen een uur verwijderd word. Jullie zouden partners worden. Maar het was tevergeefs. Jij bent in shock omdat ze beloofd had haar best te doen. Maar dat niet heeft waargemaakt.
Ik wens dat er meer gebruikers zullen komen op LT. :]
Onderwerp: Re: Wens-spel. za jan 09, 2010 11:37 pm
Hij besluit je in leven te laten maar ziet daarna een gewelddadige moordserie en word meegesleept. Dus hij komt naar je toe en vermoord je op bruttewijse :")
Ik wens dat ik later een grote villa heb en geen geldproblemen....
Onderwerp: Re: Wens-spel. za jan 09, 2010 11:51 pm
Die iemand post maar het is een heel kort bericht. Dit valt onder Spammertjes dus het bericht word verwijderd.
Ik wens een grote inloopkast voor mij alleen.
Ciara
Aantal berichten : 40 Registratiedatum : 15-01-10 Woonplaats : De Noordpool, duh!
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 jaar. Partner: I don't want love now..
Onderwerp: Re: Wens-spel. zo jan 17, 2010 8:22 pm
Catelin schreef:
Je vriendin maakt hier een account. Maar ze speelt zo slecht dat ze binnnen een uur verwijderd word. Jullie zouden partners worden. Maar het was tevergeefs. Jij bent in shock omdat ze beloofd had haar best te doen. Maar dat niet heeft waargemaakt.
Nou, dit is blijkbaar niet uitgekomen, want ik heb het al meerdere dagen overleefd :}
Oké, die krijg je. het is een gigantische inloopkast. Alleen.. Hij is gevuld met pudding. Helemaal tot de nok toe vol. Hierdoor moet je iedere dag pudding eten. En aangezien de kast voor jou alleen was moet je hem helemaal zelf leeg eten. De eerste week vind je dit best, maar daarna begin je er misselijk van te worden. Na 5 jaar is de kast leeg, maar kan je geen pudding meer zien. Na nog een jaar sterf je, tijdens een romantisch etentje. Waarom? Omdat het nagerecht een grote pudding was.
Jullie gaan sleen, maar jullie knallen tegen een boom en komen terecht in het ziekenhuis door buiten bewustzijn. Een voetganger ondekte jullie na een paar minuten.
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..
Onderwerp: Re: Wens-spel. ma jan 18, 2010 6:09 pm
Je krijgt precies wat je wil, één punt voor je toets. Je cijfer is dan een: 1 XD Goed geraden
Ik wens dat Zoe net als ik Paard & Management gaat doen over 1,5 jaar bij Van Hall Larenstein (locatie Leeuwarden)
Ciara
Aantal berichten : 40 Registratiedatum : 15-01-10 Woonplaats : De Noordpool, duh!
Onderwerp: Re: Wens-spel. di jan 19, 2010 7:20 pm
Oké, zal ze doen. Alleen.. Ze word opeens zo'n enorme bitch dat je haar nooit meer wil zien. Wat jammer dat jullie nou hetzelfde doen.. Want nu zie je haar dagelijks. Natuurlijk heeft ze zo'n kinderachtig groepje vrienden dat je gaat uitschelden enzo. Je haat dat Paard & Manege gedoe en gaat iets anders doen. =) (Ik weet niet precies wat het Paard & Manege ding is, dus als het helemaal fout is had je het maar wat moeten uitleggen ofzo... )
Ik wens pizza. (zou degene die na mij post een lang verhaaltje willen maken? Dat is altijd zó leuk.. Zelfs met nutteloze wensen kan je wel iets [A])
Catelin Admin
Aantal berichten : 146 Registratiedatum : 31-12-09 Woonplaats : London !
mwhaha hier dus het leukste verhaaltje. lang zeg maar ^^ Nouw, je pizza word bezorgd. Met een brommertje en een kanppe jongen als bezorger. Als je voor de deur staat is hij zoo leuk dat je hem niet kan weestaan. Jullie gaan zoenen en het duurt uren voordat jullie uitgekletst zijn. En dan kom je onder en is de pizza koud. Jij bent kwaad en word dus ook kwaad op de pizzaman ^^[wat een naam] En hij ook op jouw. Jullie ruzie gaat door. En op een gegeven moment is het tijd om te gaan slapen. Jullie vinden het wel goed genoeg. Maar hij is nog steeds boozz, hij neemt daarom je heerlijke pizza, [ook voor betaald.] lekker voor onderweg mee. En jij? Ziet hem nooit meer terug. Haha.
Zou degene die bij mijn wensje post dan ook langer willen posten a.u.b ^^
Ik wens... Dat ik chips heb. Met geen calorien !
mwhahahahah dat zou nog eens wat zijn
catelin
Jack
Aantal berichten : 81 Registratiedatum : 30-12-09 Woonplaats : London
Onderwerp: Re: Wens-spel. di jan 19, 2010 10:43 pm
Nu ik :p
Je gaat naar de winkel en bekijkt alle pakken chips, op het eerste gezicht lijkt er niets te bekennen van chips zonder calorien. Je loopt naar een vakkenvuller en vraagt of ze een chipszak hebben zonder calorien. Diegene schud in de eerste instantsie z`n hoofd en denkt na. Hij loopt naar de rekken en duikt achter een paaltje. Hij komt eruit met een pak waarop heel erg groot staat Calorie vrij! Je bedankt hem en pakt het chips zakje aan. Je loopt naar de kassa en rekend hem af. Dan fiets je naar huis en hoopt op een lekkere calorie vrije chipsschaal. Je doet je fiets opslot en loopt naar je huis je doet de deur open en rent met de chipszak in je hand naar de keuken. Je schuurt de zak open en giet hem leeg in een schaal. Je neemt de zak wel mee naar de woonkamer om alles nog een goed na te lezen. Je ploft neer op de bank en eet alvast een paar chipies op. Terwijl je er vredig op kouwd lees je de zak nog eens. Nu vallen de kleine lettertjes onder op het pak je op. " Was het maar waar! Nu een heerlijk calorieen lekkernijtje(?) " Je schrikt en rent naar de wc en probeert het uit te kotsen. Dit lukt niet en je dag is verpest.
[b]Ik wens een eigen puppie en die noem ik dan Donut xD )
Catelin Admin
Onderwerp: Re: Wens-spel. di jan 19, 2010 10:51 pm
Je krijgt een puppy. [Donut] maar je haalt hem uit het aziel. Omdat je hem zo zielig vind. Je mag hem mee nemen. maar het baasje had hem achtegelaten, zonder enige reden. Je bekijkt het beestje. Maar er is niks aan te zien en je houd van hem. Maar na een jaar. Is hij zo dik als een donut.HIj eet alleen maar en slaapt alleen maar. Je vind hem lastig en hij poept in de keuken. Je ouders willen hem wegdoen. Maar jij vind hem zo lief en bent aan het beestje gehecht.Dus je doet hem niet weg. Na een paar jaar is hij zo dik dat hij naar de dokter moet worden gebracht, Hij moet op donut dieet. ^ Master hea? Haha...
Onderwerp: Re: Wens-spel. wo jan 20, 2010 11:02 pm
Je bedeld of je tot 22.00 uur mag opblijven. Het word goedgekeurd en je bent erg blij. Je duikt achter je computer en speelt de hele avond LT. Opgegeven moment zie je dat het 10 voor 10 is. Je trekt je er niets van aan en blijft doorgaan. Maar als je dan opeens pijn in je ogen krijgt ren je naar beneden. Je vader/moeder zegt dat je naar bed moet dat het dan overgaat. Dus jij gaat mokkend naar boven en ziet dat het 5 voor 10 is je gaat boos naar bed en jammert de heletijd. Dan komt je vader/moeder binnen en die zegt dat je nooit meer tot 22.00 uur mag opblijven. Je gaat meteen slapen en je ouders kijken op de klok het is 21.59 en jij slaapt...
Ik wens dat m`n verbrande vingers overgaan :") (ik haat koken xd biefshanghy)
Onderwerp: Re: Wens-spel. wo jan 20, 2010 11:48 pm
Je kijkt tv en ziet in het nieuws dat er een revolutionaire brandzalf is uitgevonden. Je besluit meteen te zeuren zodat je ouders het kopen. Na een hele tijd zwichten ze en kopen de brandzalf. Helemaal blij kom je uit school, ziet de tube op tafel staan en smeert gelijk een dikke laag op. Alleen was je in alle drukte vergeten het etiket te lezen waarop staat: "Dun opsmeren. Niet gebruiken bij mensen onder de twintig." Dat had je niet gelezen en je smeert het dik op. Je huid ziet er gelijk veel beter uit, en blij ga je die avond slapen. De volgende dag wordt je wakker, kijkt naar je handen en schrikt je rot. Ze zijn helemaal paars en onder de zweren. Gelijk neemt je moeder je mee naar de huisarts die vertelt dat je een enorme allergische reactie vertoont, die alleen verdwijnt als je er kokend water over heen giet. Zodra het water over je handen heen gaat breken de zweren open en druipt er paars spul uit. Maar je handen zijn weer verbrand dus ben je er niks mee op geschoten XD {ik weet het, te grote fantasie en teveel inspiratie XD}
Ik wens dat Jolie {zie posts bij manege} mijn echte pony wordt ipv manegepony blijft >.<}
Ciara
Onderwerp: Re: Wens-spel. wo feb 24, 2010 5:32 pm
Jolie word, zoals je wenst, jouw pony. Je bent dolgelukkig met dit nieuws. Ze word naar je huis toe gebracht, maar daar blijkt dat je geen ruimte voor haar hebt. Ze zetten haar tijdelijk neer in de tuin en geven jou 10 dagen de tijd om een goede plek te vinden. Het lukt je; je vind een mooi weiland en je krijgt toestemming om Jolie daar neer te zetten. Dolgelukkig verzorg je haar. Het nieuws dat er een pony staat blijft echter niet geheim. Al snel weet iedereen er van. Nieuwsgierige kinderen gaan iedere dag bij haar langs en voeren haar van alles, niet wetend dat dat ongezond is voor haar. Na niet eens zo'n heel lange tijd word ze doodziek en word ze ingeslapen. Nu is Jolie er helemaal niet meer en kan je nooit meer op haar rijden.
Onderwerp: Re: Wens-spel. vr maa 05, 2010 10:25 pm
Je hebt plezier. Maar doordat je mijn berigtje leest, word je ongelukkig en eenzaam en sterf je zonder iemand. Het enige wat je nog hebt voor je sterft is verdriet
Ik wens dat mijn moeder niet meer loopt te zeuren
Catelin Admin
Je moeder zeurt niet meer.. Maar ze zit alleen maar te huilen [Depressie.] Nu word je nog gekker van haar. Je wilt er alles aan doen om er voor haar te zijn.. Maar dit is tevergeefs.
[ Sorry wat kort. No inspi]
ik wens dat londonteenagers weer wat spannender word.
Ciara
Onderwerp: Re: Wens-spel. wo maa 10, 2010 9:08 pm
LT word stukken spannender. Opeens komt iedereen er op, en het word heel actief. Maar.. echt íedereen komt. Dus ook een hoop Spammers. Als Admin moet jij ze bestrijden, vooral gezien de vele klachten van goede RPGers. Helaas worden het er steeds meer en meer, en ook de nieuwe moderatoren die je hebt aangewezen kunnen er niet tegenop. Hierdoor gaan de goede RPGers weg en blijf jij over met de spammers, en ben je gedwongen de site te sluiten.