London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Lekker werken!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Lekker werken! Empty
BerichtOnderwerp: Lekker werken!   Lekker werken! Emptyvr jan 01, 2010 4:27 pm

Erica liep het café binnen. Achter de bar stond Peter, de baas van De Dronken Kip. Hij zwaaide naar haar toen hij haar opmerkte tussen de klanten. Meteen liep ze naar de bar, om even gezellig met hem te kletsen voor het werk. Peter was een jongen van begin twintig, en gek op Erica's stem. Soms deed hij dingen waarvan ze dacht dat hij misschien wel eens homo zou kunnen zijn, maar ze vroeg er niet naar. Zijn liefdesleven ging haar niks aan. Ze waren wel redelijke vrienden geworden, sinds ze hier kwam werken vertelde hij steeds meer over zichzelf, wat Erica op haar beurt dan ook deed. "Haai schat," zei Peter toen ze bij de bar stond. "Ook hallo," glimlachte ze terug. "Vandaag is het nogal druk zoals je ziet, en je weet wat dat betekent," zei hij met een knipoog. Erica wist precies wat dat betekende, dat betekende dat ze moest optreden vanavond. "Ik heb er zin in," zei ze opgewekt. "Zal ik je mijn cd met nummers geven die ik heb ingestudeerd?" Ze zocht in haar tas en overhandigde de cd. Daarna liep ze naar achter, waar Peter een klein kamertje voor haar had leeggeruimd. Eerst was daar de extra opslag geweest, maar volgens Peter "Moest een ster toch wel een eigen kleedkamer hebben." Erica had hem zelf helemaal gerestyled. De muren waren lichtblauw, met één die donkerder was. Daar had ze een tafeltje, een koelkastje en haar kledingkastje staan. Ze kocht om de zoveel tijd nieuwe kleren, die alleen bedoelt waren voor optredens hier. Aan de andere kant van de kamer stond een kaptafel, knalpaars met van die leuke ledjes erin. Milieuvriendelijk en toch kon ze makkelijk haar make-up opdoen en haar haar borstelen als dat nodig was. Erica deed de deur van binnenuit op slot, zodat niemand zomaar binnen zou kunnen komen. Daarna liep ze naar de kledingkastje. Ze trok een la open en koos een kort roze vestje uit, een wit t-shirt met roze streepjes voor eronder en haar kreukeljeans. Vlug trok ze de kleren die ze nu aanhad uit en legde ze op het kastje. De andere kleren gingen aan. Erica checkte nog even haar haar. Het zag er mooi uit, omdat ze het vanochtend nog gewassen had. Snel haalde er nog een borstel doorheen, voor de zekerheid. Haar make-up werkte ze ook nog even bij en toen was ze klaar om op te treden. De deur ging van het slot en opgewonden liep ze naar het podium, met een draadloze microfoon die Peter speciaal voor haar gekocht had. Dan zou ze niet met de draden in de knoop raken en kon ze hem gewoon in haar kleedkamertje bewaren, die kon toch op slot. Peter liep het podium op, en schreeuwde: "Zijn jullie klaar voor onze eigen zangeres?" Het hele café begon te brullen, en Erica rende het podiumpje op. Iedereen begon te juichen, klaar om te zien wat ze nou weer had ingestudeerd. "Ik heb er zin in," schreeuwde ze in de microfoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Partner: What does not come,i don't have

Lekker werken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker werken!   Lekker werken! Emptyvr jan 01, 2010 4:51 pm

Daniel zat aan de bar,aleen welliswaar. Toen er een meisje op het podium liep richte hij zijn blik naar het podium en luisterde naar al het gebrul van alle mensen die hier zaten. Hij deed even teken naar de barman. "Geef haar na dat ze klaar is een drankje van mij wil je"zei hij tegen de barman. Die knikte dan ook en schreef het op een papier. Hij bleef uiteraard zitten en wierp soms een blik op het meisje die op het podium stond. Ze had lef voor een hele tent te gaan zingen. Hijzelf had plankenkoorts maar hij kon wel zingen,maar niemand had het ooit gehoord van hm. En dat vond hij dan weer echt goed. Het meisje had een draadloze koptelefoon op,waar ze haar liedjes waarschijnlijk door heen lieten klinken.
De man keek hem even aan. "Zo jij bent hier dus wel de rustigste gast,als je naar al die andere jongens kijkt"zei de man tegen Daniel. Hij grijnsde even en keek hem even aan. "Ach ze is nog niet zo bekend bij mij,maar binnenkort zal ik vast ook wel zo doen"zei hij tegen hem en grijnsde even kort.
Erica

Erica

Character sheet
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Lekker werken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker werken!   Lekker werken! Emptyvr jan 01, 2010 6:19 pm

Erica grijnsde bij het zien van ieders reactie op haar. Het was grotendeels de vaste ploeg, die elke zaterdag voor haar kwam om haar te zien optreden. Ze moest zelfs handtekeningen uitdelen, waarna de fans bleven gillen en zeggen dat zodra Erica beroemd was, zij een originele handtekening van haar hadden. Ze keek het café eens rond, om te zien of er nog onbekenden tussen zaten. Er zat een nieuwe jongen bij de bar, die er knap en cool uitzag. Een babe-magneet, zoals de meesten zouden zeggen. Jammer dat dat niet op Erica werkte. Erica keek naar Peter, die weer achter de bar was gaan staan. "Toe maar Peter, zet maar aan," riep ze boven iedereen uit. Meteen was het stil, met spanning wachtte het publiek op het geluid van de cd. Ze had een aantal nieuwe nummers uitgezocht om lekker op los te gaan. Precies goed voor de Dronken Kip. De eerste klanken van het eerste nummer op de cd kwamen uit de boxen rondom. Ze zorgde dat haar microfoon goed vast zat om haar hoofd en dat hij naar haar mond gericht stond. Ze haalde diep adem en begon te zingen.

Now I will tell you what I've done for you -
50 thousand tears I've cried.
Screaming, deceiving and bleeding for you -
And you still won't hear me.
(going under)
Don't want your hand this time - I'll save myself.
Maybe I'll wake up for once (wake up for once)
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom

I'm dying again

I'm going under (going under)
Drowning in you (drowning in you)
I'm falling forever (falling forever)
I've got to break through
I'm going under

Blurring and stirring - the truth and the lies.
(So I don't know what's real) So I don't know what's real and what's not (and what's not)
Always confusing the thoughts in my head
So I can't trust myself anymore

I'm dying again

I'm...

So go on and scream
Scream at me I'm so far away (so far away)
I won't be broken again (again)
I've got to breathe - I can't keep going under

I'm dying again

I'm going under (drowning in you)
I'm going under

Erica genoot van de muziek en ging uit haar dak. Ze keek tussendoor even naar het publiek, dat ook helemaal loskwam. Ze had de cd zo gemaakt, dat er telkens twee minuten geen muziek kwam tot het volgende nummer. "Hebben jullie het naar je zin?" schreeuwde ze naar het publiek.
Daniel

Daniel

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Partner: What does not come,i don't have

Lekker werken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker werken!   Lekker werken! Emptyvr jan 01, 2010 6:30 pm

Daniel keek haar even aan en knikte naar haar. Toen zette de man de muziek op en meteen werd zijn aandacht getrokken door de muziek. Dit was zijn stijl van muziek. Zijn hoofd bewoog mee op het ritme van de muziek. "Het is al begonnen"zei de barman en grijnsde kort. Daniel sloot zijn ogen even en voelde de muziek door zijn lichaam heen gaan. "Ligt aan de muziek hoor"zei Daniel tegen de man. De gitaarsolo ergens tegen het einde op gonsde door zijn hoofd. Toen het lied was opgehouden klonk er een luid gejuich en ook hij joelde mee met iedereen. Toen het weer stil werd keek hij kort naar de man en die zette dan ook een niew drankje klaar. Hij dronk wat en keek dan weer naar het meisje op het podium.

(sorry inspiloos)
Erica

Erica

Character sheet

Lekker werken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker werken!   Lekker werken! Emptyvr jan 15, 2010 8:53 pm

Erica genoot van de aandacht die ze kreeg. Het zingen drong altijd door ieders lichaam heen en ontdooide hem of haar. De magie van muziek zei ze altijd. "Oke jongens," zei ze wat minder opgewonden. "Ik heb nou een rustig liedje, zodat je je liefje in de ogen kan kijken en dan kunnen we zo weer los gaan oké?" Peter snapte de link en zette de cd naar het volgende nummer. Het was echt een liefdesliedje, Be Still heette het.

Far, away from it all
You and me with no one else around
A brand new start
Is all we need, it's all we need to mend these hearts
Back to the beginning

Be still
Let it go
Before we lost hope
When we still touched and love wasn't so hard

Be still
I already know
Foolish one with the smile