London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Het huisje van de familie beumers.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Coco

Coco

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 31-12-09

Het huisje van de familie beumers. Empty
BerichtOnderwerp: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyvr jan 01, 2010 12:14 am

Ik zit op mijn kamer en hoor de muziek door mijn oren suizen. Mijn moeder heeft alz eker drie keer gevraagd of ik kom eten, maar steeds wil het liedje wat door mijn oren heen gaat opnieuw luistren. Ik besluit het af te zetten omdat ik niet weer zin heb in een preek. Gistren toen ik even te laat terug kwam van de stad, was het al weer meteen morgen geen msn voor jou. Daar had ik niet weer zin in, en ging op mijn sloffen naar onder. En ja hoor ik rook het al weer, de vieze eur van de cavia stroomde door mijn neus. Mijn moeder zei altijd ja Coco als jij een cavia wilt moet je er zelf voor zorgen. En dat snapte ik ook wel maar ik vond het altijd niet even leuk om de kooi te verschonenh. Ik ging aan tafel zitten, nee he niet weer dei vieze zuurkool van gisteren. Het was zowiezo niet al; mijn lieveling eten maar al twee dagen achterelkaar was al veel te erg. Mijn moeder en ik waren niet zo rijk en ze zei altijd aj wat niet nodig is kopen we niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyza jan 02, 2010 1:16 pm

Mam, zei ik kunnen we niet eens een keer iets anders eten? Ik zach weer de blik van mijn moeder, het is niet anders en dat weet je best Coco. Ja mam maar ik wil gewoon leven zoals anderen mensen ook doen,en niet twee dagen achterelkaar het zelfde hoeven te eten. Je heb toch ook geld voor een mooi groot huis, waarom dat niet voor eten? Kom schat mama moet jou even iets vertellen. We ging op de bank zitten, en mijn moeder begon te vertellen. Ik had het je al eeder willlen vertellen maar het was niet anders. Wat? Wat is er dan aan de hand? Ik ben mijn baan kwijt, wat! schreeuwde ik door de woonkamer. Eerst ga je scheiden met papa en dan koop je een nieuw huis, en dan hebben we net een mooi huis en dan ben je je baan weer kwijt. Ik voelde de tranen opkomen maar ik wou het niet laten merken, en slikte ze weg. Ik wou mijn moeder niet nog meer verdriet doen na alles wat er was gebeurt. Ik rende naar mijn kamer. Coco kom terug, schreeuwde mijn moeder, maar daar luisterde ik niet naar. Ik plofte op mijn bed , en nu kon ik me niet meer inhouden de trannen rolde over mijn wangen.
Daniel

Daniel

Aantal berichten : 17

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: What does not come,i don't have

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyza jan 02, 2010 1:49 pm

Daniel stapte door de iet wat armere buurt van London en keek even rond hier. Hij keek naar het huis en grijnsde kort. Daarnaast lag een basketbal veldje met een basketbal op de grond. Hij liep ernaar toe en begon dan ook maar enkele shots te nemmen naar de ring. Hij dribbelde tussen zijn benen door naar de ring en dunkte er dan ook in. Dit was misschien een armere buurt toch hadden ze hier een goed basketbal veld. Tuurlijk merkte hij niets van wat er in de huizen gebeurt dat zou dan ook wel heel onbeleefd zijn,en aangezien hij wel opvoeding had gehad vond hij het beter hier buiten wat te basketten,hij was toch niet op verboden terein dus. Elke worp die hij maakte ging er glansrijk in,zonder ook maar het ring of de plaat te raken.
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyza jan 02, 2010 1:56 pm

Coco was even naar buiten gegaan, ze zach daar een jongen meet een baasketbal. Ze dahct zou ik er naar toe gaan of zou ik het zo laten zoals het is. Nee ze besloot erop af te gaan, en liep er naar toe.Hoi zei Coco tegen de jongen. De jongen keek haar aan. Coco dacht meteen die is wel erg leuk zou hij een vriendin hebben? Of zou ze het vragen of zou ze gewoon zeggen heey weet je he ik heb jou met je vriendin gezien. Nee dat durfde Coco niet, en besloot er bij te gaan staan. En de jongen complimetjes te geven over zijn gegooi. Je kan goed baasketballen, zei Coco. De jongen keek haar even aan, en Coco zach de ogen van de jongen glinsteren. En daar door kon ze zich zelf goed bekijken in de ogen van de jongen. De jongen gooide zijn haar naar achteren. Coco wist niet wat ze moest zeggen.
Daniel

Daniel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyza jan 02, 2010 2:05 pm

(zou je met leestekens willen posten)

Daniel keek het meisje aan en knikte naar haar voor gedag te zeggen. Dan dribbelde hij weer naar de ring en dunkte er nog maals in. "Dankje"zei hij tegen haar over haar opmerking over zijn spel. Hij liep naar haar toe en stak zijn hand dan ook uit naar haar. "Ik ben Daniel Wellington"zei hij vriendelijk tegen haar en wachte even af. Hij hield de oranje basketbal met zijn andere hand vast,maar die werpte hij later dan weer met een hand naar de andere ring. Hij glimlachte eventjes en keek haar afwachtend aan,dan streek hij even door zijn gitzwarte haar en streek het dan ook naar achter. Woonde dit meisje hier? Of was ze hier ook maar bij toeval? Ach het maakte voor hem niets uit,er was tenminste iemand die er nu was. En hij was blij dat het niet zo'n showbol was van bij hem in de buurt,die te bang zijn om hun kleren ofzo vuil te maken of hun nagel te breken.
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyzo jan 03, 2010 7:02 pm

''Coco'' zei Coco tegen Daniel. ''Woon je hier?'' vroeg Coco aan daniel. Er kwam ven geen antwoord en Coco wachte maar af, of er nog iets kwam. Daarom zei Coco maar wat tegen Daniel. '' Ik woon daar zie je dat alleenstaande huis.'' Zei Coco
Ze vond natuurlijk wel een heel klein beetje sexy, wat Daniel deed met zijn haar.Ze wou eigenlijk iets zeggen maar voelde dat ze rood werd. ''Uh'' stamelde Coco maar een beetje. ''Heb je meschien om vanavond met mij naar de film te gaan en daarna wat te gaan eten?'' Opeens dahct Coco wat,wat heb ik nu weer gezegd. Ze wist wel al zker van zichzelf dat er vast een smoeje zou komen, uit Daniel. Ja ze vond het niet gek het leek wel heel even of ze hem zo kon gaan zoenen. Gewoon ja hij was ook zo leuk en zo knap. En bovendien, met deze jongen kon Coco nog eens ee goed gesprek voeren. Zonder dat die naar een paar minuten zei: Sorry maar ik moet gaan. Nee ze vond de jonge eigenlijk wel heel erg leuk, en bedacht zich dat ze meschien wel verliefd op Daniel is.

(is het goed met de leetekens of moet ik er nog meer op letten?)
Daniel

Daniel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyzo jan 03, 2010 10:12 pm

"Nee ik woon in de villawijk"zei hij en haalde zijn schouders even op. Hij keek haar aan en glimlachte even kort naar haar. "Je woont best wel mooi"zei hij tegen haar en rekte zich dan even uit. Dan liep hij naar de bal en maakte nog een dunk in de ring. Daardoor zag hij ook niet dat ze rood kleurde,hij dribbelde dan met de bal weer naar haar en hoorde haar vraag. "Euhm ... Ach lijkt mij leuk"zei hij tegen haar en glimlachte even. Hij legde de bal op de grond en zette zijn voet daar op en knoopte zijn zwarte nike's. "Welke film wil je dan gaan kijken"vroeg hij aan haar en streek even over zijn schouder om de jeuk te verdrijven. Ze gingen waarschijnlijk toch als vriendin naar de film,maar wie weet later bloeide daar wel iets leuk uit. Ach,op dit moment wist hij niets meer zeker. Buiten dat hij tot de rijke behoorde,en zij niet,maar hij zou er geen drama's over maken. "Dus tref ik je vanavond bij de bioscoop,of moet ik je komen ophalen"vroeg hij dan aan haar.

(Is goed zo)
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptywo jan 06, 2010 6:17 pm

Coco vond het lief van Daniel, ja dat hij er geen probleem van maakte dat Coco niet in een vila woonde. Coco was zich aan het bedenken of ze hem leuk vond, of zelf heel erg leuk.Dat wist Coco nog niet maar ze wist ook niet of Daniel haar leuk vond. Want zou ze hem vragen of hij met haar uit wou gaan? Of zou ze hem met rust laten omdat Daniel meschien ook wel dacht: wat is dat voor raar mens! Nee ze moest nu doorzetten, als ze hem egt zo leuk vond todat ze er bij omviel.Ze aarzelde even maar besloot het toch maar te vragen.Uhm.. Daniel... ''Ja'' zei Daniel. '' Wil je me iest vragen?''zei Daniel. '' Ja eigenlijk wel,heb jij meschien zin om met me uit te gaan?'' Coco voelde dat ze meschien ging bloozen.

(is deze goed? Embarassed )
Daniel

Daniel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptywo jan 06, 2010 6:28 pm

Daniel keek haar aan en grijnsde eventjes. "Wel ik zou het leuk vinden om met jou uit te gaan"zei hij tegen haar en streek even over zijn schouder. Dan keek hij haar weer aan en zijn blauwe ogen leken wel te stralen in het zonlicht. "Moet ik je komen ophalen,dan kunnen we naar een resaurant gaan,of desnoods naar de bioscoop"zei hij tegen haar. Hij haalde zijn mobiel uit zijn zak en keek haar aan. "Geef me anders ineens je nummer"vroeg hij dan aan haar en gaf de mobiel aan haar zodat ze haar nummer erin kon zetten. Als ze een mobieltje had natuurlijk,maar dat zou hij zo wel ondervinden.
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptydo jan 07, 2010 9:45 pm

'' 06-78945214''Coco las haar nummer gewoon vanzelf hardop. ''Nou ik heb er zin in, jij mag gaan keizen wat we gaan doen'' zei Coco.'' Bel me maar anders, je hebt toch nu mijn nummer.'' zei Coco. Voordat Coco wou weglopen wou ze hem zoenen. En dat gebeurde ze liep weg, draaide zich weer om en kuste hem gewoon reg uit op zijn mond. Ze kon nog wel minuten doorgaan maar toen ze eindelijk waren gestopt dacht Coco: Yes! Toen liep Coco weg, en liep dus gewoon naar huis toe. Ze belde meteen zo gauw als ze kon Amy op, en vertelde het haar. Amy vond het ook helemaal geweldig dat Coco gezoend had. Even later toen het al 21:00 uur was pakte Coco haar telefoon, en zocht het nummer van Daniel op. Ze stuurde hem een sms'je en schreef daar in: Ik hou van jou wil jij mijn vriendje zijn?
Daniel

Daniel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyvr jan 08, 2010 5:38 pm

Daniel slaagde het nummer op en keek haar dan na. Toen ze hem op de lippen kusten was hij verwonderd,maar hij liet het gebeuren. Toen ze verdween nam hij de basketbal en liep dan richting de hoek van de straat. Daar stond dan ook een gitzwarte Jaguar met rood lederen meubilair. Hij opende het portier en dropte de bal op de achterbank. Toen vertrok hij dan ook naar zijn huis om zich klaar te gaan maken voor vanavond. Het geluid van de banden op het asfalt hoorde je erg luid. De wind die door zijn haren ging door de snelheid die hij had aangenomen was gewoon zalig om te voelen.
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyvr jan 08, 2010 6:59 pm

Coco wachte ongeduldig af, maar hoe lang ze ff wachte nog geen vijf min. later kwam er iets. Ze wist nu wel zeker van zich zelf dat ze super dom was geweest. En dacht als hij nu nee zegt, dan valt ze egt in de mand. Maar er was zowiezo een grote kans dat hij nee zei, ene een kleine kans dat hij ja zei. Toen wou Coco Amy opbellen maar Amy was haar dit keer voor. '' En?'' zei de stem van Amy aan de anderen kant van de lijn. '' Nee nog niks is er terug gekomen'' zei Coco. ''Ik dacht net nog, dat het maar een kleine kans is dat hij ja zegt en een grote kans dat hij nee zegt.'' zei Coco.
Daniel

Daniel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyvr jan 08, 2010 8:38 pm

-een paar uur nadien-

Daniel had niets aan gekregen van berichtje dus waarschijnlijk was er iets met de servers. Hij reed naar het huis toe en stopte met gierende banden voor haar deur. Hij legde de auto stil en stapte uit de auto. Hij zette zijn zwarte pet goed op zijn kop en liep naar de deur. Hij deed zijn kleren nog even goed en hefte zijn hand dan ook naar de deur en klopte er dan ook op. Dan zette hij een stap naar achter en wachte even af wie er zou komen opendoen? Door zijn kleren stak zijn haar goed af,zeker door de witte t-shirt. Vandaag was het voor hem the night of the black and white.
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyza jan 09, 2010 3:09 pm

Coco vond het raar, dat ze nog niks terug had gekregen van Daniel. Opeens hoorde Coco de deur bel, wie zo dat nu weer zijn dacht Coco. Toen bedacht Coco zich dat het Daniel wel eens aan de deur kon staan. En rende daarom zo snel mogelijk als ze kon de trap af, en deed open. En jawel hoor net wat ze dacht daar stond Daniel voor haar deur. Hij stond in het zwart en in het wit gekleed. Coco wist gewoon al dat ze Daniel vandaag zo verwachten, en had daarom maar alvast een mooie jurk aan gedaan. ''Hoi'' zei Coco die de deur open deed en al vanalles had gedacht over Daniel. '' Hoi'' zei Daniel maar terug. '' Kom maar binnen hoor'' zei Coco. Ze had eerder vandaag hartjes koejes voor hun gehaald omdat ze hem wel al zou verwachten. En ze gingen met z'n 2en op de bank zitten, en ze merkte dat het opeens vanzelf ging dat ze dichter bij elkaar gingen zitten.
Daniel

Daniel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyza jan 09, 2010 3:25 pm

Daniel glimlachte toen hij Coco zag staan. Hij liep naar binnen en ging dan op de bank zitten. Toen ze naast hem kwam zitten schoof hij wat dichter naar haar toe en keek haar even aan. "Sorry,dat ik zo vroeg ben"zei hij tegen haar. Hij keek haar een lange tijd in haar ogen aan en sloeg dan zijn arm om haar heen en streek zacht over haar schouder. "Je ziet er goed uit"zei hij zachtjes tegen haar en keek even rond. Zijn hart sloeg in zijn keel,hij was nerveus maar waarom. Hij was vergeten naar waar ze heen zouden gaan,maar waarschijnlijk zou het naar de bioscoop zijn ofzo.
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyza jan 09, 2010 3:45 pm

''Dankje'' zei Coco. ''Wil je wat te drinken?'' vroeg Coco '' '' Ik haal wel even wat te drinken ik denk dat ik wel weet wat je lekker vind.'' zei Coco. Coco lirp naar de keuken en pakte twee mokken uit de kast, en pakt de chocomel uit de ijstakst en ging de chocomel in de magnetron opwaremen. Ze was vandaag naar de stad geweest en had daar twee chocolade hartjes gekocht van visser. Toen de oven piepte was Coco even ergens anders met haar gedachten. Ze dacht er weer aan ze had er zo vaak aan gedacht ,aan die ene lange zoen die ze samen hadden gehad. Toen beadcht ze zich dat ze de chocomel uit de magnetron moest pakken en deed dat ook. En pakt e ene bortje natuurlijk ook met hartjes. Waar Coco de chocola op legde, en liep terug naar de kamer waar Daniel zat te wachten.
Daniel

Daniel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyza jan 09, 2010 3:50 pm

Daniel knikte naar haar en zag haar dan vertrekken. Hij keek voorzich uit en wist nu niet wat hij moest doen,toegeven of nog even het achterhouden en de harteloze knul spelen. Toen ze weer terug tevoorschijn kwam dronk hij wat van zijn chocomelk. Hij nam haar hand vast en streek daar even zachtjes over. "Coco,die kus. Wat betekende die voor jou?"vroeg hij aan haar en keek een lange tijd naar de grond,en hij wachte dan ook natuurlijk op een antwoord. Zijn andere hand stak in zijn zak en hij tikte ongeduldig op zijn mobiel.
Coco

Coco

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Emptyza jan 09, 2010 4:06 pm

'' Die kus ?'' zei Coco. '' Die betenkende de liefde van mij voor jou'' Ze voelde de warme hand van Daniel over haar hand glijden en pakte zijn nek beet. Liet zich op de bank ploffen en kroop tegen hem aan. Zo dicht dat ze nu bijna zoenden. Ze stak een stuk van haar hartje in haar mond en stak dat stuk ook in zijn mond. Ze kauwde zorgvuldig en kwam steeds dichterbij. En ze merte dat het weer zo was ze zoende elkaar weer al voor de tweede keer. Ze liet haar hand in Daniel's nek glijden en streelden door zijn haren. Ze voelde weer dat fijne gevoel, dat verliefde gevoel dat ze voor altijd bij hem wou zijn. '' Maar Daniel wat betekent die zoen daar voor jou?'' Coco voelde dat ze ging blozen, en voelde aan haar wangen. Dit was al de zoveelste keer dat Coco blooste bij Daniel. Ze wist het nu egt zeker, ze was verliefd op Daniel. En wou voor altijd bij hem zijn. Maar toen viel Coco wat in, was Daniel ook op haar? Maar ze wist het niet zeker hij had haar wel gezoend, maarja dat had Coco ook bij hem gedaan. En wachte nog steeds op het antwoord van haar vraag of die ze aan Daniel gesteld had.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van de familie beumers.   Het huisje van de familie beumers. Empty

Het huisje van de familie beumers.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van familie mattinson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Woonwijken :: Alleenstaande huizen-
Ga naar: