London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Het tekenhoekje

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Het tekenhoekje Empty
BerichtOnderwerp: Het tekenhoekje   Het tekenhoekje Emptydo dec 31, 2009 9:15 pm

Hier mag je tekeningen zetten, en een cijfer/beoordeling geven op de vorige. Als je iets ziet dat beter kan: Geef vooral tips! Daar is iedereen altijd blij mee.
We werken met Tips en Tops. Tip voor wat beter kan (klinkt positiever dan wat slecht is) en Top voor wat er echt goed aan is.

Ik zal de eerste tekening erop zetten. De foto heb ik gemaakt met mijn mobiel, dus de kwaliteit is niet super. En ik zeg erbij, dit is een schetsje dat ik bij CKV heb gemaakt, en tekenen kan ik niet... Sorry dat de schaduw van mijn haar ervoor zit ^-^'
Het tekenhoekje 11m3qxd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack

Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18 bijna 19
Partner: -

Het tekenhoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tekenhoekje   Het tekenhoekje Emptydo dec 31, 2009 9:47 pm

:') oke ik heb heel wat tekeningen klaar liggen maar hoe krijg ik ze op com?
Erica

Erica

Character sheet
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Het tekenhoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tekenhoekje   Het tekenhoekje Emptydo dec 31, 2009 10:09 pm

Als je een digitale camera hebt, of een mobiel met een kabel voor je comp kan ik je vertellen hoe ik het doe. Ik maak een foto van die tekening, sluit (in mijn geval) mijn mobiel aan op mijn computer, haal de foto eraf en sla die op. Dan ga ik naar tinypic.com en upload ik die foto met de tekening erop. Dan, in het tweede blokje waar boven staat IMG-code voor forums & berichtenforums kopieer ik die code, plak hem in mijn post en klaar. Hij staat erop ^^
Jack

Jack

Aantal berichten : 81

Character sheet
Leeftijd karakter:: 18 bijna 19
Partner: -

Het tekenhoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tekenhoekje   Het tekenhoekje Emptydo dec 31, 2009 10:12 pm

oke waarschijnelijk staat er morgen eentje Wink
Erica

Erica

Character sheet

Het tekenhoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tekenhoekje   Het tekenhoekje Emptyvr jan 01, 2010 3:50 pm

Ik heb gisteren nog een tekening gemaakt, die ga ik ook nog eens met mijn tablet doen en mooier maken Wink Het is een hond die ernaar verlangt om te kunnen vliegen, en daardoor draken-achtige vleugels krijgt en opstijgt. Ik heb hem in potlood gemaakt en daarna met Indische Kalligrafeerinkt overgetrokken. Potlood heb ik weggegumd natuurlijk.
Hij is waarschijnlijk enorm hoor Razz
Spoiler:
Ciara

Ciara

Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 15-01-10

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17 jaar.
Partner: I don't want love now..

Het tekenhoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tekenhoekje   Het tekenhoekje Emptyza jan 16, 2010 12:54 am

Dan ga ik jou wat tips en tops geven :}

Het idee is origineel. Een hondje met vleugeltjes.. Erg schattig ook. Wink
De achterpoten zijn mooi, en ook de nageltjes vind ik leuk ^,^
het oog is mooi, en ik denk dat hij prachtig word in kleur. :}

De buik is aan de platte kant. Ik laat de buik meestal wat indeuken/uitbollen, of hoe je dat ook wil noemen. Natuurlijk hoeft dat niet als je het zo mooier vind. Wink
De voorpoten hadden anders gekund.. Ze buigen namelijk op een andere manier. Hier kan je dat wel mooi zien, al is die foto wat onscherp.
De mond had ook meer 'gevoel' in gekund door het lijntje simpelweg ietsje te kronkelen.

Nouja, in plaats van jou te laten denken dat je totaal niet kan tekenen hou ik het hierbij. Oefening baart kunst..

Oh, dan zal ik ook even iets posten.. Helaas staat mijn gallery op DeviantArt vooral vol met Pokémon.. Ach, het kan geen kwaad daar iets van te laten zien..:
Spoiler:

Het was deze, of een tekening waar ik toch alleen maar goede reacties op verwacht. Razz
Gloria

Gloria

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17 jaar
Partner: Is er iemand goed genoeg?

Het tekenhoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tekenhoekje   Het tekenhoekje Emptyza jan 23, 2010 11:17 am

Top: Wow, dat is geweldig O.O Ik werk zelf niet met Schaduw, maar ik zie dat jij dat wel doet. Het is echt mooi. De ogen zijn perfect, het blad van Chiko, en de vorm. Great.
Tip: Ik weet niet wat het is, maar het linkerpootje heeft een rare teen.. Maar dat vind ik altijd, dus daar kan het ook aan liggen Wink Verder geen tips..Oja, doe de onderste text/watermark maar in een andere font. Dat was het xD
10/10!

Ik gebruik geen schaduwen. Ik ben nog aan het oefenen met mijn tablet, dus eerst wil ik de vorm echt goed krijgen. Daarna ga ik aan details werken. Ik teken met de hand veel mooier, maarja, een tablet blijft toch handig als je geen digitale camera hebt..
Spoiler:
Gesponsorde inhoud

Het tekenhoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tekenhoekje   Het tekenhoekje Empty

Het tekenhoekje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Centraal punt :: Off-topic :: Overig-
Ga naar: