Onderwerp: Re: Foxylive [RPG] vr jan 01, 2010 1:59 pm
Tierny schreef:
Maddie schreef:
Tierny schreef:
Ik heb vrijwel dezelfde site gezien maar dan met wolfmensen, ook met dezelfde gebieden en foto's?
Ja, op die manier had ik het aangemaakt, maar ik heb het daarna toch in vossen veranderd.
Oke, vandaar
Ik vond die ander toch leuker maar ja
Maddie
Aantal berichten : 36 Registratiedatum : 31-12-09
Character sheet Leeftijd karakter:: 16 Partner: Mike (op SEM, HT)
Onderwerp: Re: Foxylive [RPG] vr jan 01, 2010 2:21 pm
Jack schreef:
Tierny schreef:
Maddie schreef:
Tierny schreef:
Ik heb vrijwel dezelfde site gezien maar dan met wolfmensen, ook met dezelfde gebieden en foto's?
Ja, op die manier had ik het aangemaakt, maar ik heb het daarna toch in vossen veranderd.
Oke, vandaar
Ik vond die ander toch leuker maar ja
Misschien maak ik ook nog wel zo'n soort ding, maar er zijn al erg veel wolven RPGs en vossen zie je een stuk minder, terwijl vossen toch eigenlijk ook wel een beetje op een wolf lijken, qua uiterlijk. (Toen ik 4 was, wist ik het verschil niet)
Catelin Admin
Aantal berichten : 146 Registratiedatum : 31-12-09 Woonplaats : London !
Onderwerp: Re: Foxylive [RPG] di jan 05, 2010 6:57 pm
Het lijkt me op zich kei-leuk. Maar Uh.. Vossen lijken niet op wolven. Dat staat vast. Maar ik blijf toch maar bij Ws & LT. Maar als ik met een van de twee kap. Kan ik dus bij jouw terecht? [ik kap niet hoor XD maak jullie niet druk^^]
Maar uhm.. Jij hebt nu dat bewegende plaatje van die site. Maar eigenlijk kunnen wij dus niet oordelen over je uiterlijk. Dus je kan niet zeggen. Ze zag er stijlvol uit. Lijkt me zo. Maar goed.