Onderwerp: Re: een liefde voor wolven&honden. zo jan 03, 2010 6:42 pm
die is kei goed. XD Ik kan echt geen konijnen maken met paint.. Maar goed ze zijn wel lol. Maar persoonlijk vind ik dat ik toch beter maar kan blijven tekenen. haha. Maar die wortel van jouw is echt cool. Vind je wolven ook AWSOME? Ik heb nu een wolf getekend. En een hond. Maar die komt er deze week op. Met nog wat plaatjes die jullie ook kunnen gebruiken voor een ws acc. byebye catelin
Coco
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 31-12-09
Onderwerp: Re: een liefde voor wolven&honden. zo jan 03, 2010 7:17 pm
Als ik iets over je tekening mag zeggen ik vind hem wel goed gelukt en ik vind vooral zijn ogen erg goed! ik ben benieuwd of je er meer zult maken
Catelin Admin
Aantal berichten : 146 Registratiedatum : 31-12-09 Woonplaats : London !
Onderwerp: Re: een liefde voor wolven&honden. ma jan 04, 2010 5:59 pm
Haha bedankt:] Ik heb er meer gemaakt :[ Hier komen nog wat ontwerpen van vandaag en gister enzo. ^^ Met uitleg. [lezen]
1[ schattig wolfje.:] 2. [ dog's life:] 3. [ huilende wolf naar nieuwe maan, beetje onduidelijk maarja:] 4. Liefste hondje, 6 jaartjes oud. En hier dus het portret van haar. Ohwja dat rondje bij haar kont dat is de bal[stukje] en dat langerpige ding links onder is haar touw.haha. Het is een mechelse herdershond. Voor degene die dat willen weten :] Ik hou van jouw voor altijd:]
Dikke kuzzie van catelin. [die al aan het dromen is van het volgende ontwerp] Ohwja binnekort komt hier ook een verhaal omdat ik daar een super punt heb voor gekregen van mij o'zo lieve meester!
Maddie
Aantal berichten : 36 Registratiedatum : 31-12-09
Character sheet Leeftijd karakter:: 16 Partner: Mike (op SEM, HT)
Onderwerp: Re: een liefde voor wolven&honden. wo jan 06, 2010 9:31 pm
wow wat een tekeningen
Catelin Admin
Aantal berichten : 146 Registratiedatum : 31-12-09 Woonplaats : London !
Onderwerp: Re: een liefde voor wolven&honden. wo jan 06, 2010 10:08 pm
haha bedankt Ik krijg binnenkort een tablet.. Dus dan zullen er wel meer tekeningen op komen. Met tablet ^^,3. Maar goed hier nog wat tekeningetjes. Vanavond ga ik mogelijk gwn schetsen** 1.hond met vleugels.... Ingekleurd. 2.[meisje] 3. [caviaa]
Groetjezzz. catelin ,3.
Jack
Aantal berichten : 81 Registratiedatum : 30-12-09 Woonplaats : London