Character sheet Leeftijd karakter:: 17 Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..
Onderwerp: Muppet's muziek do dec 31, 2009 4:37 pm
Ik ga hier allemaal verschillende soorten muziek zetten, die ik allemaal mooi, leuk of grappig vind. Als eerste: Evanescence - The Only One.Een erg mooi liedje. Ten tweede: Evanescence - Hello met een clip die er niet bij hoort, maar waarvan ik vind dat het erbij past. En je moet het bijschrift ernaast lezen, zeg ik vast.
Ik zal per keer twee links erbij zetten. Ik heb liever niet dat jullie er nummers bijzetten. Het gaat om mijn muziek, om de nummers die ik leuk vind. En iedereen die het er niet mee eens is, PB me maar
kussies
Laatst aangepast door Erica op do dec 31, 2009 5:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gloria
Aantal berichten : 4 Registratiedatum : 31-12-09
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 jaar Partner: Is er iemand goed genoeg?
Onderwerp: Re: Muppet's muziek do dec 31, 2009 5:02 pm
En het doel hiervan is..wat? Dat we kijken naar muziek die jij leuk vind? Vreemd. Maargoed, opzich wel een geinig idee. Ik denk niet dat er echt veel mensen zullen zijn die echt op die links gaan klikken, maarja. Sommige wel. HEt blijft een geinig idee |:3 Zelf ben ik geen fan van Evanescene. Ja een paar nummers, maar ik vind ze niet steengoed. Ik zou me er niet aan ergeren als ze er niet waren, maar ik zeg niet dat ik het leuk zou vinden .
Character sheet Leeftijd karakter:: 17 Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..
Onderwerp: Re: Muppet's muziek do dec 31, 2009 5:15 pm
Ja, ik ben ook Erica op Utah en op Ws Shira, Damiana, Lydda, Sceadu én Illia ^^ En jammer dat je er zo over denkt. Maar ik ben eigenwijs, en ik verander niks. Nouja, misschien dat ik het wat aardiger zal zeggen