London Teenagers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

London Teenagers

Word een tiener in de ultrahippemegacoole stad London.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Muppet's muziek

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Muppet's muziek Empty
BerichtOnderwerp: Muppet's muziek   Muppet's muziek Emptydo dec 31, 2009 4:37 pm

Ik ga hier allemaal verschillende soorten muziek zetten, die ik allemaal mooi, leuk of grappig vind.
Als eerste: Evanescence - The Only One.Een erg mooi liedje.
Ten tweede: Evanescence - Hello met een clip die er niet bij hoort, maar waarvan ik vind dat het erbij past. En je moet het bijschrift ernaast lezen, zeg ik vast.

Ik zal per keer twee links erbij zetten.
Ik heb liever niet dat jullie er nummers bijzetten. Het gaat om mijn muziek, om de nummers die ik leuk vind. En iedereen die het er niet mee eens is, PB me maar Wink

kussies Razz

Laatst aangepast door Erica op do dec 31, 2009 5:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gloria

Gloria

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 31-12-09

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17 jaar
Partner: Is er iemand goed genoeg?

Muppet's muziek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muppet's muziek   Muppet's muziek Emptydo dec 31, 2009 5:02 pm

En het doel hiervan is..wat? Dat we kijken naar muziek die jij leuk vind? Vreemd. Maargoed, opzich wel een geinig idee. Ik denk niet dat er echt veel mensen zullen zijn die echt op die links gaan klikken, maarja. Sommige wel. HEt blijft een geinig idee |:3
Zelf ben ik geen fan van Evanescene. Ja een paar nummers, maar ik vind ze niet steengoed. Ik zou me er niet aan ergeren als ze er niet waren, maar ik zeg niet dat ik het leuk zou vinden Wink.

Mups = Erica (ook op Utah?) = Shira (op WS)? Even vragen |:3
Gloria = True (op Utah) = Romeo (op WS). xD
Erica

Erica

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd karakter:: 17
Partner: Eyes as green as new growing grass. I think I'm in love with those eyes..

Muppet's muziek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muppet's muziek   Muppet's muziek Emptydo dec 31, 2009 5:15 pm

Ja, ik ben ook Erica op Utah en op Ws Shira, Damiana, Lydda, Sceadu én Illia ^^ En jammer dat je er zo over denkt. Maar ik ben eigenwijs, en ik verander niks. Nouja, misschien dat ik het wat aardiger zal zeggen Wink
Gesponsorde inhoud

Muppet's muziek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muppet's muziek   Muppet's muziek Empty

Muppet's muziek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
London Teenagers :: Centraal punt :: Off-topic :: Muziek-
Ga naar: